Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter...

 

Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt...

Lenke til kommentar

Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter...

 

Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt...

 

Jo da, det har seg sånn at jeg ba han om å kjøre meg, isteden for å gå de to km jeg skulle. Og det endte med at han fikk et hjerteinfarkt mens han kjørte bil, etter at jeg var satt av. Hadde han ikke kjørt bil hadde han antagligvis levd en stund til, forhåpentligvis den dag i dag. Og pga det fikk han ikke møtt mer en ett av barnebarna sine(ikke mine barn). :-\

Lenke til kommentar

Jeg følte det samme når min onkel døde. Jeg brukte alltid å sove hos ham i helgene, da faren min var på havet annenhver måned.

 

Den helga fikk jeg ikke komme. Han gikk i 5 timer uten å ringe sykehuset å si ifra. Først da ringte han legevakta og sa ifra.

 

Han døde 5 timer etter. TENK om jeg hadde sovet der den natta.

 

Man kan ikke tenke konsekvens på ting som allerede er gjort, har skjedd. Det blir bare smertefullt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg følte det samme når min onkel døde. Jeg brukte alltid å sove hos ham i helgene, da faren min var på havet annenhver måned.

 

Den helga fikk jeg ikke komme. Han gikk i 5 timer uten å ringe sykehuset å si ifra. Først da ringte han legevakta og sa ifra.

 

Han døde 5 timer etter. TENK om jeg hadde sovet der den natta.

 

Man kan ikke tenke konsekvens på ting som allerede er gjort, har skjedd. Det blir bare smertefullt av det.

 

Jeg er helt enig med deg. Ingen kan vite hva som ville skjedd om vi hadde gjort ting anerledes.

Lenke til kommentar

Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter...

 

Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt...

 

Jo da, det har seg sånn at jeg ba han om å kjøre meg, isteden for å gå de to km jeg skulle. Og det endte med at han fikk et hjerteinfarkt mens han kjørte bil, etter at jeg var satt av. Hadde han ikke kjørt bil hadde han antagligvis levd en stund til, forhåpentligvis den dag i dag. Og pga det fikk han ikke møtt mer en ett av barnebarna sine(ikke mine barn). :-\

 

Det er lett for meg i "fortelle" deg at det ikke er eller noen gang har vært din skyld, men det er faktisk sant! Ingen kan forutsi et hjerteinfarkt sånn akkurat. Særlig ikke en ung person.

Legen kan måle kolestrolet, og sjekke hvor avleira blodårene er, men dette kreves fagpersonell til. Og selv en "frisk" person kan få infarkt.

Pappan min fikk også hjerteinfart, da vi så på "akutten" på tv. Det var ganske tøffe greier, og pappa er pingle der:) Men når han fikk det hjerteinfarktet under veis der, så kunne ikke jeg bli klandret for å forårsaket det. Det er heller hans egen skyld. Livsstil har også mye med det å gjøre, også i dette tilfelle.

Pappa overlevde, men jeg ville ikke klandret meg selv eller andre for hans død, dersom han hadde dødd...

Endret av Pus_1808
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...