Narsissisten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 jeg har opprettet meg en 'hemmelig' konto på facebook kun for å spille et teit facebookspill der... lol hahaha genialt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ideal Skrevet 25. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hater: -Svensker -Muslimer -SV'ere -SOS Rasisme -Politikere generelt 15 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hater: -Svensker -Muslimer -SV'ere -SOS Rasisme -Politikere generelt Kan du forklare hvorfor? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg spiser erter rett fra boksen, og synes det er kjempegodt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 ukokte erter ? har du ikke problemer med magen din nå, skal jeg love deg du vil få det Jeg har hatt voks i kjønnshårene og kammet midtskill for lillemann sin skyld, så gikk jeg på byen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 ukokte erter ? har du ikke problemer med magen din nå, skal jeg love deg du vil få det Næh, gjort det mange ganger uten problem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ideal Skrevet 26. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg hater: -Svensker -Muslimer -SV'ere -SOS Rasisme -Politikere generelt Kan du forklare hvorfor? Svensker: Oslo er full av ekle partysvensker som tror de er kulere enn alle andre, og kler seg som hipstere. Muslimer: voldtar, dreper, raner, selger narkotika, hater hvite folk som pesten men kaller oss for rasister, selv om de er de mest rasistiske individene på jord og gladelig DREPER sin egen datter dersom hun finner seg en norsk kjæreste. SV'ere: de mener absolutt alle utlendinger uansett årsak må få komme hit og få gratis penger av staten, og uansett hvor mye de voldtar og dreper så skal de ikke sendes hjem. SOS Rasisme: organisasjon drevet av kommunistorganisasjonen "Tjen Folket", melder inn falske medlemmer for å få statsstøtte, svindler og bedrar for millioner under dekke av å være antirasister. I virkeligheten er de anti-systemet og anti-hvite, de er jo mot systemet vi har i dag og ønsker full kommunisme og væpnet revolusjon, og hater norsk kultur. Politikere generelt: det finnes ikke en av de som ikke er full av løgner, når de snakker sier de aldri klart og tydelig hva de mener, Jonas Gahr Støre for eksempel kan snakke i tjue minutter uten å si en eneste konkret ting, de lover og lover og lover men gjennomføringsviljen er rekordlav. De bor selv på Oslo vest på steder der det ikke finnes en eneste innvandrer, barna deres går på skoler der det ikke finnes en eneste innvandrer, og nekter å gjøre noe med politikken på dette området - hadde de flytta til Grønland eller Grorud og sendt barna på skole der? NEI, det ville de ikke ha gjort. Likevel mener de hardnakket at ALLE andre bare pent må finne seg i enda større innvandrerandel enn vi har i dag. HEIA MUSLIMENE! 12 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter... Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg liker å være med kjæresten min, men sånn bortsett fra det foretrekker jeg å gjøre ting på egenhånd/alene. I mitt eget selskap er det ingen andre enn meg selv jeg har å ta hensyn til. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg liker å være med kjæresten min, men sånn bortsett fra det foretrekker jeg å gjøre ting på egenhånd/alene. I mitt eget selskap er det ingen andre enn meg selv jeg har å ta hensyn til. Kjenner følelsen... 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter... Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt... Jo da, det har seg sånn at jeg ba han om å kjøre meg, isteden for å gå de to km jeg skulle. Og det endte med at han fikk et hjerteinfarkt mens han kjørte bil, etter at jeg var satt av. Hadde han ikke kjørt bil hadde han antagligvis levd en stund til, forhåpentligvis den dag i dag. Og pga det fikk han ikke møtt mer en ett av barnebarna sine(ikke mine barn). :-\ Lenke til kommentar
Populært innlegg dag1234 Skrevet 26. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter... Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt... Jo da, det har seg sånn at jeg ba han om å kjøre meg, isteden for å gå de to km jeg skulle. Og det endte med at han fikk et hjerteinfarkt mens han kjørte bil, etter at jeg var satt av. Hadde han ikke kjørt bil hadde han antagligvis levd en stund til, forhåpentligvis den dag i dag. Og pga det fikk han ikke møtt mer en ett av barnebarna sine(ikke mine barn). :-\ Jeg kondolerer med din far, og jeg skjønner godt at du føler det på den måten. At du sitter igjen med skyldfølelse. De fleste ville gjort det, tror jeg. Men jeg tror også at det ikke var kjøreturen din far døde av. Han døde av hjerteinfarkt. Det kunne kommet når som helst. Han kunne levd i mange år til, og han kunne dødd dagen etter. Eller infarktet kunne ha kommet på ettidspunkt før kjørturen. Ingen vet når vi skal dø. Ikke du, ikke jeg, og ikke han - ingen har vi noen garanti for hvor lenge vi skal leve. Og hadde du visst at han skule dø på tilbaketuren hadde du vel aldri bedt han kjøre deg. Det er ikke du som har forårsaket hans død, og det er heller ikke riktig at du skal ha skyldfølelse for det. Og det er ingen mening i at du skal straffe deg selv med å kalle deg en taper for noe du ikke har skyld i. Du kan finne mål i livet og lage deg noe å strekke deg etter. Jeg vet ikke hvilken person din far var, men det kan jo tenkes han ikke hadde ønsket at ditt liv skulle bli så vanskelig etter hans død. Hvis han var en alminnelig god far, så antar jeg at han hadde ønsket at du brukte evnene dine så godt du kunne og gjorde optimalt ut av dine muligheter. Hva som kan være et mål er ikke godt å si, for jeg kjenner deg ikke. Men kanskje du kan starte med å være mindre slem med deg selv fordi du måtte miste faren din i ung alder. Hilsen Dag 18 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg følte det samme når min onkel døde. Jeg brukte alltid å sove hos ham i helgene, da faren min var på havet annenhver måned. Den helga fikk jeg ikke komme. Han gikk i 5 timer uten å ringe sykehuset å si ifra. Først da ringte han legevakta og sa ifra. Han døde 5 timer etter. TENK om jeg hadde sovet der den natta. Man kan ikke tenke konsekvens på ting som allerede er gjort, har skjedd. Det blir bare smertefullt av det. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg følte det samme når min onkel døde. Jeg brukte alltid å sove hos ham i helgene, da faren min var på havet annenhver måned. Den helga fikk jeg ikke komme. Han gikk i 5 timer uten å ringe sykehuset å si ifra. Først da ringte han legevakta og sa ifra. Han døde 5 timer etter. TENK om jeg hadde sovet der den natta. Man kan ikke tenke konsekvens på ting som allerede er gjort, har skjedd. Det blir bare smertefullt av det. Jeg er helt enig med deg. Ingen kan vite hva som ville skjedd om vi hadde gjort ting anerledes. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Endte opp i trekant med min beste kompis og venninne. Har siklet på ho i ganske mange år og brått skjedde det. Kompisbonding på høyt nivå. 2 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg drepte faren min, indirekte, i ung alder og jeg har aldri klart å tilgi meg selv for det. Som et resultat av det og mye annet har jeg blitt en taper. Skulle ønske jeg kunne finne en ambisjon, sånn at jeg hadde noe å strekke meg etter... Er det lov til å spørre hvordan du drepte din fra indirekte i und alder? Det må ligge mye bak noe sånt... Jo da, det har seg sånn at jeg ba han om å kjøre meg, isteden for å gå de to km jeg skulle. Og det endte med at han fikk et hjerteinfarkt mens han kjørte bil, etter at jeg var satt av. Hadde han ikke kjørt bil hadde han antagligvis levd en stund til, forhåpentligvis den dag i dag. Og pga det fikk han ikke møtt mer en ett av barnebarna sine(ikke mine barn). :-\ Det er lett for meg i "fortelle" deg at det ikke er eller noen gang har vært din skyld, men det er faktisk sant! Ingen kan forutsi et hjerteinfarkt sånn akkurat. Særlig ikke en ung person. Legen kan måle kolestrolet, og sjekke hvor avleira blodårene er, men dette kreves fagpersonell til. Og selv en "frisk" person kan få infarkt. Pappan min fikk også hjerteinfart, da vi så på "akutten" på tv. Det var ganske tøffe greier, og pappa er pingle der:) Men når han fikk det hjerteinfarktet under veis der, så kunne ikke jeg bli klandret for å forårsaket det. Det er heller hans egen skyld. Livsstil har også mye med det å gjøre, også i dette tilfelle. Pappa overlevde, men jeg ville ikke klandret meg selv eller andre for hans død, dersom han hadde dødd... Endret 26. februar 2011 av Pus_1808 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er redd for damer med burka... Jeg fant ut av hvorfor for litt siden...de minner meg om Hufsa Det er ikke vondt ment, men jeg får panikk :s 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er redd for damer med burka... Jeg fant ut av hvorfor for litt siden...de minner meg om Hufsa Det er ikke vondt ment, men jeg får panikk :s Hufsa er jo skummel! gjemte meg alltid når hun kom. Skaperne bak mumitrollet må være onde sadister som vil gi barn traumer. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har en fetisj for BDSM... hele familien er fundamentale kristne og jeg er selv godt indoktrinert gjennom oppveksten så har slitt med sterk skamfølelse rundt dette. Har hittil bare hatt vanilla sex, og tror ikke jeg skal betro fantasier for fritt før jeg er i et trygt og godt forhold, og helst i mindre rurale strøk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg