bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fyller 19år om 3 dager, og fortsatt ukyssa. Ikkje at det ikkje har kunne skjedd, men tørr liksom ikkje å gå linja ut. Veit rett og slett ikkje korleis. Vil ikkje ha rykte på meg at eg er dårlig heller... Du blir tvilsomt noe bedre av å ikke prøve Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alkohol = all ur dreamz kom true Om du vil bryte den "grensa" som er den første gangen hvertfall 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alkohol = all ur dreamz kom true Om du vil bryte den "grensa" som er den første gangen hvertfall Det er ikke mulighet å gi minus poeng, men dette hadde fortjent det! 6 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Alkohol = all ur dreamz kom true Om du vil bryte den "grensa" som er den første gangen hvertfall Det er ikke mulighet å gi minus poeng, men dette hadde fortjent det! Ikke på NOEN måte. Vors, sosialisering, fester og uteliv generelt får deg i kontakt med andre mennesker. Det er en mye "løsere" holdning og folk er generelt mer vennlige og sosialiserende. For de som vil kan et par shots eller drinker gjøre deg til konge på jord, og dette er noe som BLIR MED DEG når du blir edru. Jeg satt å venta på et innlegg som ditt Biskop, hovedsakelig så jeg kunne forklare meg siden jeg var lat i sted. Altså, poenget er at han er 19 år og er sikkert aktiv i det lokale utelivet med kompiser. Da er det ikke så vanskelig som det høres ut. Endret 21. februar 2011 av Narsissisten 5 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg liker sylteagurk 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg tror jeg er psykopat eller noe. Jeg ser hva andre føler, men jeg klarer ikke føle det samme. Jeg skjønner HVORFOR de føler som de gjør, men jeg føler aldri dårlig samvittighet eller noe når jeg gjør noe som skal være galt. Jeg har vært sammen med en jente i over tre år. I løpet av den tiden har jeg brukt en del av erfaringene mine fra da jeg jobbet en del med dyr til å manipulere henne. Hun var jomfru når vi ble sammen. Jeg har brukt teknikker fra bl.a. hundetrening til å få henne til å like (seksuelle) ting hun aldri var med på i begynnelsen. Og hun tror det er hennes ideer ofte. Ser på en måte på det som et stort eksperiment. Hvor kinky klarer jeg å få henne til å bli, liksom. Selv om jeg er sammen med henne har jeg vært utro et tosifret antall ganger. Senest på lørdag når hun var på jobb. Det var med en mann. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg. Anser meg ikke som bifil, heterofil eller noe. For meg er sex bare sex. Det er ikke så nøye om det er mann eller kvinne. Det er sexen som teller. Dama mi veit selvsagt ingenting om dette. Noen kommer sikkert til å tro at dette er trolling. Andre kommer til å si at jeg er veldig umoralsk og det stemmer sikkert. Det virker bare som om jeg ikke har noen sperrer. Jeg skulle ønske jeg klarte å føle det andre føler. At jeg hadde en samvittighet, men det er ikke noe som stopper meg. Verden er på en måte et spill for meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Jeg er vel det folk vil kalle for "suksessrik". Har bil, leilighet og alt det der. På jobben er jeg en slags mellomleder. Har fått tilbud om forfremmelse som jeg avslo fordi det ville tatt mer av tiden min. Jeg trives med den friheten jobben min gir meg nå. Jeg har nok av penger. Ikke rik da. Men nok til at jeg kan leve slik jeg vil. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg liker sylteagurk Du er en syk, syk, syyyyyk mann 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 En gang jeg var alene hjemme med mamma, og hun tok seg en dusj, så jeg inn nøkkelhullet da hun var ferdig. Dette har jeg også gjort alene hjemme med søsteren min. Er dette lov å si? 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har sett moren til en kamerat naken. Hun var jævlig hårete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er dette lov å si? Selvsagt er dette lov å si. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har sett moren til en kamerat naken. Hun var jævlig hårete. Ohh! Ze pictures! Hvorfor? 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg liker sylteagurk Du er en syk, syk, syyyyyk mann Du er en sylt, sylt, syyyyylt mann 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg opplever de fleste kvinner som grunne og uintelligente. 9 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg liker sylteagurk Damn, det eksisterer faktisk andre folk som liker sylteagurker. Jeg trodde jeg var den eneste. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Alkohol = all ur dreamz kom true Om du vil bryte den "grensa" som er den første gangen hvertfall Det er ikke mulighet å gi minus poeng, men dette hadde fortjent det! Men du har forsåvidt selvfølgelig rett, jeg skrev det delvis på kødd. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Innså nylig at jeg føler meg som en "taper" hvis jeg flørter med en jente som ikke er i overkant attraktiv. Er mer dobbeltmoralsk enn jeg liker å innrømme. Jeg klarer heller ikke å tenke når jeg er ute å går. Hode er helt tomt. Må diskutere osv eller være i sosial omgang med andre mennesker om jeg skal reflektere over ting, i ren Sokrates stil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 1: Jeg er forelsket i ei jente jeg bare har truffet irl 1 gang ! 2: Jeg føler at jeg aldri vil få meg dame pga dialekten min (den er rar, og er en miks av 2 vidt forskjellige dialekter) 3: Jeg føler meg trist og lei hele tiden, og vil helst bare sove 4: jeg innrømmer at jeg synes litt synd på meg selv for tiden 5: Jeg er en person vi ikke har bruk for i dagens samfunn... Jeg er vel litt gammeldags ! Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 jeg har opprettet meg en 'hemmelig' konto på facebook kun for å spille et teit facebookspill der... lol 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har ingen venner. Jeg lever i nesten total isolasjon. Eneste gangene jeg er sosial, er når jeg drar på skolen, eller må på butikken og den slags. Dette vet en gang ikke typen min. Huff... Vi begge lever på en løgn. Helvete heller Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 jeg har opprettet meg en 'hemmelig' konto på facebook kun for å spille et teit facebookspill der... lol Jeg også! Resturant city ftw! Snakk om å ha mye å gjøre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg