Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par tragiske hemmeligheter jeg også, selv om jeg bare er 16 år.

Har valgt samme utdanning som faren min i håp om at han skal bli stolt av meg.

Har alltid hatt lyst å ha sex med en lærer eller en eldre kvinne (20-35).

Har bare hatt en kjæreste, aldri hatt sex.

Er til vanlig så kåt at jeg ville pult så og si hvem som helst, hvor som helst og når som helst.

Tenner sykt på offentlig sex. Har lyst på sex i offentlige toaletter, (Dassen på skolen :D) i skogen, osv.

Kommer ikke på flere i farten, får vel poste flere senere :)

Lenke til kommentar

Har et par tragiske hemmeligheter jeg også, selv om jeg bare er 16 år.

Har valgt samme utdanning som faren min i håp om at han skal bli stolt av meg.

Har alltid hatt lyst å ha sex med en lærer eller en eldre kvinne (20-35).

Har bare hatt en kjæreste, aldri hatt sex.

Er til vanlig så kåt at jeg ville pult så og si hvem som helst, hvor som helst og når som helst.

Tenner sykt på offentlig sex. Har lyst på sex i offentlige toaletter, (Dassen på skolen :D) i skogen, osv.

Kommer ikke på flere i farten, får vel poste flere senere :)

Vel, til å være 16 år er disse tingene rimelig normale, så jeg ville ikke kalt dem "tragiske hemmeligheter". Grunnen til at du kanskje tror det er unormalt å ha slike tanker er at du vanskelig får noen til å innrømme det. Du høres for meg ut som en ganske normal ungdom med mange hormoner, og det er ikke unormalt å ikke ha hatt sex i den alderen, mange har ikke sex før de er 18-20. At man ønsker at foreldrene skal bli stolte av en selv er også veldig normalt. Kos deg du, og ikke bekymre deg over disse tankene. :)

Lenke til kommentar

Vel, til å være 16 år er disse tingene rimelig normale, så jeg ville ikke kalt dem "tragiske hemmeligheter". Grunnen til at du kanskje tror det er unormalt å ha slike tanker er at du vanskelig får noen til å innrømme det. Du høres for meg ut som en ganske normal ungdom med mange hormoner, og det er ikke unormalt å ikke ha hatt sex i den alderen, mange har ikke sex før de er 18-20. At man ønsker at foreldrene skal bli stolte av en selv er også veldig normalt. Kos deg du, og ikke bekymre deg over disse tankene. :)

jeg var inne på akkurat det samme men var usikker på hvordan jeg skulel formulere meg uten å være en partypooper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...