Jakke Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg vet, det var et retorisk spørsmål Ja, her har vi hatt MTV på kabel, parabol og fiber siden 90-tallet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har et par tragiske hemmeligheter jeg også, selv om jeg bare er 16 år. Har valgt samme utdanning som faren min i håp om at han skal bli stolt av meg. Har alltid hatt lyst å ha sex med en lærer eller en eldre kvinne (20-35). Har bare hatt en kjæreste, aldri hatt sex. Er til vanlig så kåt at jeg ville pult så og si hvem som helst, hvor som helst og når som helst. Tenner sykt på offentlig sex. Har lyst på sex i offentlige toaletter, (Dassen på skolen ) i skogen, osv. Kommer ikke på flere i farten, får vel poste flere senere Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har et par tragiske hemmeligheter jeg også, selv om jeg bare er 16 år. Har valgt samme utdanning som faren min i håp om at han skal bli stolt av meg. Har alltid hatt lyst å ha sex med en lærer eller en eldre kvinne (20-35). Har bare hatt en kjæreste, aldri hatt sex. Er til vanlig så kåt at jeg ville pult så og si hvem som helst, hvor som helst og når som helst. Tenner sykt på offentlig sex. Har lyst på sex i offentlige toaletter, (Dassen på skolen ) i skogen, osv. Kommer ikke på flere i farten, får vel poste flere senere Vel, til å være 16 år er disse tingene rimelig normale, så jeg ville ikke kalt dem "tragiske hemmeligheter". Grunnen til at du kanskje tror det er unormalt å ha slike tanker er at du vanskelig får noen til å innrømme det. Du høres for meg ut som en ganske normal ungdom med mange hormoner, og det er ikke unormalt å ikke ha hatt sex i den alderen, mange har ikke sex før de er 18-20. At man ønsker at foreldrene skal bli stolte av en selv er også veldig normalt. Kos deg du, og ikke bekymre deg over disse tankene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vel, til å være 16 år er disse tingene rimelig normale, så jeg ville ikke kalt dem "tragiske hemmeligheter". Grunnen til at du kanskje tror det er unormalt å ha slike tanker er at du vanskelig får noen til å innrømme det. Du høres for meg ut som en ganske normal ungdom med mange hormoner, og det er ikke unormalt å ikke ha hatt sex i den alderen, mange har ikke sex før de er 18-20. At man ønsker at foreldrene skal bli stolte av en selv er også veldig normalt. Kos deg du, og ikke bekymre deg over disse tankene. jeg var inne på akkurat det samme men var usikker på hvordan jeg skulel formulere meg uten å være en partypooper. 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ikke akuratt en hemelighet men moren min banker ikke på døren vis den er stengt, henne bare buser inn døren uten og banke og vis jeg sier henne skal banke på så blir det bare en stor krangel Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har det samme problemet. Hvis jeg glemmer å låse døren en eller annen gang, så kommer jeg til å angre på det. Faren min, stemoren min og moren min har kommet inn i rommet mitt mens jeg har massert loffen. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg ilpostino Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 Faren min, stemoren min og moren min har kommet inn i rommet mitt mens jeg har massert loffen. haha. det minner meg om en gang mutters skulle si natta og innsisterte på å riste dynen siden jeg kjentes så varm ut. tror jeg aldri har klamret meg så godt fast til en dyne før. 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg skulle ønske noen var stolt av meg. Tror aldri foreldrene mine har sagt det til meg. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Mine er det, men jeg klarer aldri å ta det til meg. Lenke til kommentar
enator Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 klarer ikke positiv kritikk/berøm, vet liksom ikke hvor jeg skal ta veien når det hender. er mye bedre med negativ kritikk, da løser jeg problemet med en gang og det skjer ikke igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har utrolig lyst på pikk for tiden.. Rett og slett pikk. Gutt på 21.. 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har utrolig lyst på pikk for tiden.. Rett og slett pikk. Gutt på 21.. Go get it? Taper-alarm: Jeg er ukysset som 17-åring. Og jeg er ikke så forbanna stygg heller, så det er "bare" fordi jeg er feig. Ugg. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mente bare at det å være ukysset som 17-åring ikke var noe big-deal Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Værre når du snart er 21 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Min hemmelighet er at jeg gråt til et program på TV for første gang i går. ....jeg så på sport. Jeg er meget emosjonell når det kommer til sport, men ikke noe annet egentlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg feller noen tårer når jeg ser armageddon. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg feller noen tårer når jeg ser armageddon. Ladder 49 pleier å sette en STOR klump i halsen min, hvis det er søndag og dagen der på kommer tårene også Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fyller 19år om 3 dager, og fortsatt ukyssa. Ikkje at det ikkje har kunne skjedd, men tørr liksom ikkje å gå linja ut. Veit rett og slett ikkje korleis. Vil ikkje ha rykte på meg at eg er dårlig heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg