Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Begynte relativt nylig så har ikke så altfor mange, men samlingen vokser stadig ettersom jeg flyr mer en den jevne nordmann.

En hemmelighet jeg har som ikke mange vet om er at jeg er lidenskapelig opptatt av sport og begynner å banne og hyle når ting går i mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt lyst på en negerdame i bur. Hushjelp, vaskedame og sexslave. Eller, en vaskedame og en sexslave. Noen av fantasiene er nesten for grove til å nevnes. Har faktisk tenkt tanken på å kidnappe en nigeriansk prostituert og sett etter hus med stor kjeller på Finn. Høres litt i overkant sykt ut når jeg skriver det ned, men man kan ikke nekte noen fantasier.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Enda en hemmelighet: Jeg har kommet til et punkt der jeg ikke vet hvordan jeg hadde kunne fungert uten alle problemene mine

[/emo]

Kan jeg få spørre hva du mener? Er ikke det lettere å fungere uten problemer?

Oi, ser det kan oppfattes litt frekt, men er absolutt ikke ment slik :)

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Tenk å være problemfri da... Da står verden åpen uten begrensninger og du kan ta fatt på livet. Reise, selvrealisering, pene jenter og fantastiske utsikter å samle.

Det ville ha vært en utfordring!

Ontopic: Er såvidt jeg klarer å få i meg vanlig øl, så hvis jeg ender opp med å bli invitert på vors pælmer jeg cider eller sprit før jeg drar! Veksler mellom øl og pepsi når jeg feks. er på fotballpub for å døyve ned smaken.. :p

Endret av Narsissisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åå, skjønner. Vel så mye jeg kan skjønne uten å ha det slik selv.

Ontopic:

Jeg dagdrømmer hele tiden. Dagdrømmer tilogmed litt nå mens jeg skriver dette innlegget. Ikke det at jeg synes det er et problem, for jeg elsker det og noe av det beste jeg vet er å dagdrømme.

Lenke til kommentar

Kan ta med noe jeg følte for å dele, har en del ekstra hemmeligheter på lager ...ohboy :roll:

Noen ganger når jeg sitter på bussen alene tenker jeg helt groteske og sinte tanker om nesten alle menneskene der. Det er rett og slett ganske onde og syke tanker som går igjennom hode:

f.eks. Sitter på bussen, har litt dårlig tid. Det kommer på en helt straight dame i sånn 30 årene som fomler litt etter penger. Da kan jeg fort begynne å tenke shit som: "Ja kom igjen da din jævla kjerring, ÅH Der ja, der fant du pengene for ei flink lita hore du var da?"

Eller hvis det kommer en litt overvektig person inn "Se på deg ditt feite svin, tror du noen gang du kommer til å finne deg noen? æsj du gjør meg kvalm din feite sykt jævel, du er ikke verdt shit"

Huff merker jeg får dårlig samvittighet bare jeg skriver det. Det er ALDRI noe jeg hadde sagt til noen i virkeligheten. Jeg anser meg selv om relativt hyggelig og høflig faktisk. Med det sagt så er det som oftes når jeg har dårlig tid og den dumme bussen er alt for treg sånne tanker kommer frem, og det er absolutt ikke noe seksuelt bak det bare for å gjøre det klart. :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg dagdrømmer hele tiden. Dagdrømmer tilogmed litt nå mens jeg skriver dette innlegget. Ikke det at jeg synes det er et problem, for jeg elsker det og noe av det beste jeg vet er å dagdrømme.

Jeg tror jeg til en stor grad lever mer inne i hodet mitt enn utenfor.

Når jeg er på jobb kan jeg være sinnssykt utadvendt og le og spøke med kunder, men jeg sliter seriøst med å snakke med folk på min egen alder i andre settinger. Jeg tenker at alle andre er så mye kulere og bedre enn meg at de sikkert ikke har noen interesse av å snakke med meg.

De eneste vennene jeg har er de som har sett meg på mitt aller verste og fortsatt ønsket å være med meg. Det er den eneste måten jeg stoler på folk på - ellers er jeg alltid redd for at de skal finne ut hvor kjedelig og sær jeg egentlig er, og klarer ikke å slappe av med dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg til en stor grad lever mer inne i hodet mitt enn utenfor.

Når jeg er på jobb kan jeg være sinnssykt utadvendt og le og spøke med kunder, men jeg sliter seriøst med å snakke med folk på min egen alder i andre settinger. Jeg tenker at alle andre er så mye kulere og bedre enn meg at de sikkert ikke har noen interesse av å snakke med meg.

De eneste vennene jeg har er de som har sett meg på mitt aller verste og fortsatt ønsket å være med meg. Det er den eneste måten jeg stoler på folk på - ellers er jeg alltid redd for at de skal finne ut hvor kjedelig og sær jeg egentlig er, og klarer ikke å slappe av med dem.

Som tatt ut av mitt hode! Jeg føler det veldig likt. De jeg ikke er helt på g med blir det bare awkward silence, liksom. Klarer ikke finne noe å snakke om.

Men jeg har noen nære venner som jeg vil selv tro står ved min side, tykt og tynt.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at alle andre er så mye kulere og bedre enn meg at de sikkert ikke har noen interesse av å snakke med meg.

Du er awesome. ikke la noen andre la deg tro noe annet. :thumbup:

Har noen av dere sett If you really knew me på MTV? husker jeg ikke helt feil sendes det på lørdager her i Norge og selv om jeg er over 30 synes jeg mange av de episodene jeg har sett hittil har vært ganske tunge å fordøye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...