fsx v1.1 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har en tendels til og havne i trøbel både diskusjon.no og real 4 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Masse gryte. Er du Boxxy? 2 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Masse gryte. Er du Boxxy? Hahaha Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Masse gryte. Er du Boxxy? skulle til å skrive det samme Lenke til kommentar
Calibur Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hvis venner irl eller på nett sier noe, og føler seg lure eller kule, får jeg lyst til å sette fyr på trynet de sitt og slukke det med en øks, vet ikke hvorfor... Jeg bare HATER folk som føler seg gode eller kule. En ting til: Når jeg ser folk på gata, som er stygge i trynet eller oppfører seg som om de skulle vært fuckings kongen av universet, går jeg å tenker på forskjellige måter jeg kunne tenke meg å ødelegge trynet til personen, jeg blir så satans forbanna! IKKE RASISTISK!: Hvis svarte folk som er stygge som bare faen og lukter svett u-tørka ræv hål, kommer nærme meg, så løper jeg vekk å tenker "AIDS!". Vet ikke hvorfor! Enkelte svarte folk er bare så forbanna kvalme i tryne og lukter så satans helt forjævelig! Jeg kan ikke noe for at jeg syntes det Endret 15. februar 2011 av Calibur 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Min hemmelighet er at jeg skal være utro mot dama mi i morgen. Med en gutt. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hater alle som har et ekponerings behov på lik linje med disse: 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tommylife er (heldigvis) bare en fiktiv karakter som parodierer alle de idiotene som sitter på ræva og blogger 24/7. Han er vel egentlig en komiker som heter Bjørnar ett-eller-annet. Synes det er en steinbra karakter som virkelig treffer spikeren på hodet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg stoler ikke på jenter. Jeg vil så gjerne, men klarer ikke. Noe som igjen gjør at jeg sliter skikkelig med å finne meg ei kjæreste. Etter altfor mange trynetrøkkere går jeg rundt med den oppfatninga av at "alle jenter er horer, det er bare noen som er smarte og tar betalt for det". Det gjør det ikke bedre av at jeg - i et forsøk på å motbevise meg selv og mine tvangstanker - har liggi med flere jenter både med kjærester, forloveder og ektemenn. Dette har pågått siden midten av 20-åra, jeg er nå 32 og fortsatt i samme hellige overbevisning. Klarer ikke riste den av meg... og det er skikkelig plagsomt ettersom jeg kan aldri finne ei spesiell jente og være glad i da. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Min hemmelighet er at jeg skal være utro mot dama mi i morgen. Med en gutt. Er det ikke bedre å gjøre det slutt med dama og komme ut av skapet med en gang? Ingen skam i å være homofil i 2011. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har en tendels til og havne i trøbel både diskusjon.no og real Utfra postehistorikken din så ser jeg ikke på det som noen hemmelighet. No offence. Min hemmelighet er at jeg skal være utro mot dama mi i morgen. Med en gutt. Er det ikke bedre å gjøre det slutt med dama og komme ut av skapet med en gang? Ingen skam i å være homofil i 2011. Kanskje han er bifil/biseksuell og bare umoralsk? Uavhengig av legning er det mange som er utro en eller flere ganger i livet. Men her virker det ganske planlagt å det taler i mot personens moral IMHO. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) kan det være en lesbisk/biseksuell kvinne da? Endret 17. februar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 kan det være en lesbisk kvinne da? Jo, sant det. Men vil fortsatt holde en knapp på bifil/biseksuell. Må nesten komme med en hemmelighet selv for ikke å dra det alt for offtopic. Jeg er redd for å slippe folk innpå meg. Da risikerer jeg å brenne meg på det. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Klisjéhemmelighet: jeg er veldig redd for å bli avvist av folk jeg er glad i. Fremmede/bekjente er det ikke så farlig med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Enda en hemmelighet: Jeg har kommet til et punkt der jeg ikke vet hvordan jeg hadde kunne fungert uten alle problemene mine [/emo] Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Glemte å nevne at jeg samler på hestefigurer! Sånne detaljerte av diverse hesteraser. En hobby jeg naturlig nok ikke flagger så veldig høyt grunnet at de som har denne hobbyen automatisk blir stemplet som barnslige jentunger... (Etter å ha gjort litt søk på nettet har jeg dog funnet ut at de fleste er godt voksne) Mens seg venter på å bli rik slik at jeg kan kjøpe (dyre) "Breyer" modeller av kjente veddeløpshester fra USA så nøyer jeg meg med såkalte Schleich modeller som man finner i lekebutikkene rundt omkring. Bare le dere.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg samler på flymodeller, så jeg ler ei! Det er forøvrig en liten hemmelighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg samler på flymodeller, så jeg ler ei! Det er forøvrig en liten hemmelighet. Sånne plastmodeller man limer sammen eller? For det gjorde jeg da jeg var mindre og det er en hobby jeg har lyst til å ta opp igjen. Har litt bedre økonomi nå enn da jeg var sånn 12-13 så nå kan jeg kanskje kjøpe de litt bedre settene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, sånne jeg kjøper ombord på flyet/flyplassen av selve flyet jeg flyr. Det er sånne man bare setter sammen, intet lim. Har kun modeller av de selskapene og flytypene jeg selv har fløyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg