Narsissisten Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Flott! Takk for svar. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er i min egen erfaring, da spesielt på internett, at jeg har merket at slike "narsissister" (hehehehe), som går å hater alt og alle bortsett fra seg selv, er asosiale med dårlige menneskeferdigheter som istedenfor å prøve å være med i den lykkelige konformiteten (overdrivelse), heller skyver den fra seg og stempler den som et merke av idioti. Livet blir tifoldige ganger bedre når du tenker positivt og møter andre med en ambisjonsfull innstilling istedenfor å tenke på dem som noen som skal leve opp til latterlige standarder. Nå "dømmer" jeg ingen tidlige poster her, siden omtrent hver tiende person ansér det faktum at de hater alle og syns de er bedre enn dem som sin store hemmelighet - jeg lufter heller noen tanker, som jeg syns er viktige å få med seg. Kloke ord, mye av dette kommer vel med økt livserfaring. Det å leve hver dag som om det er din siste kan virke som en klisje, men etter en tid finner man gjerne ut at det fører til en bedre innstilling til våre medmennesker. Et lite smil til kassadamen, et lite hei til bestemoren som krysser gaten, det å ta seg litt ekstra tid til å holde døren oppe for den som kommer bak deg, og det å si god morgen til sine kollegaer gjør gjerne dagen litt mer behagelig og positiv. 2 Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har inntatt hasj to ganger.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 +1.. 1gonga, stammet som faan. 2gonga kjente ikke en drit Ser ikke noe poeng med å gjøre det flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Første gangen jeg røkte hasj var litt spesiell, det var sammens med ei venninne av meg og faren hennes. Hun sovnet av (var alokohol i bildet også) og jeg og faren holdt det gående. Så virret vi i byen for å leite etter kamerater av han. Var vel en 15 år. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg får dårlig samvitighet hver gang jeg smiler eller ler. Jeg smiler derfor så lite som mulig, bare trekker litt på den ene siden av og til. Hender jo at jeg bryter ut i latter eller et stort smil, men da blir jeg bare flau og lei meg. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg får dårlig samvitighet hver gang jeg smiler eller ler. Jeg smiler derfor så lite som mulig, bare trekker litt på den ene siden av og til. Hender jo at jeg bryter ut i latter eller et stort smil, men da blir jeg bare flau og lei meg. Hvorfor får du dårlig samvittighet for dette? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har et forferdelig stygt smil, stygge tenner, kombinert med en forferdelig profil. Dette blir tydelig når jeg smiler og ler. Vet at det høres dumt ut, men jeg er ekstremt, og da mener jeg ekstremt, opptatt av hva andre tenker og synes om meg. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Første gangen jeg røkte hasj var litt spesiell, det var sammens med ei venninne av meg og faren hennes. Hun sovnet av (var alokohol i bildet også) og jeg og faren holdt det gående. Så virret vi i byen for å leite etter kamerater av han. Var vel en 15 år. Unnskyld at jeg sier det, men han faren må da være en smule ... spesiell. Røyke hasj og drikke til dattera sovner, for så å fortsette med den 15 år gamle venninen hennes, for så å valse rundt i byen? Sært. 6 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har et forferdelig stygt smil, stygge tenner, kombinert med en forferdelig profil. Dette blir tydelig når jeg smiler og ler. Vet at det høres dumt ut, men jeg er ekstremt, og da mener jeg ekstremt, opptatt av hva andre tenker og synes om meg. Den tanken burde du kvitte deg med så fort som mulig! Du er deg selv og ferdig med det. Er ikke folk fornøyde med hvordan du ser ut/oppfører deg er de ikke noe å ta vare på! 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PqLuCbjdtcU Ole Ivars - En får væra Som En Er, når en itte vart som en sku Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg er sykelig opptatt av at andre skal få et godt inntrykk av meg og jeg klarer ikke være uhøflig. Er altid redd for at noen ikke skal like meg eller bli sur på meg. Er sånn over internett også Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er overraskende godt å kvitte seg med bekymringer over hva andre mener om deg. Øv deg på internett. 2 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er sykelig opptatt av at andre skal få et godt inntrykk av meg og jeg klarer ikke være uhøflig. Er altid redd for at noen ikke skal like meg eller bli sur på meg. Er sånn over internett også You're not alone Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har overlevd en av kanskje norges verste anorexitilfeller, og sliter idag med senskadene... Lenke til kommentar
Populært innlegg Ideal Skrevet 31. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg føler en sterk og markant avsky overfor muslimer og islam. 14 Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker "harry" musikk (av typen vassendgutane, dde, ole ivars, the baseballs osv...)! Er ikke noe jeg går rundt å snakker med venner om, men jeg synes det var kult at de spilte bandene jeg har skrevet på den forrige festen jeg var på. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har overlevd en av kanskje norges verste anorexitilfeller, og sliter idag med senskadene... Hvordan får man senskade av anoreksi? Næringsmangel"slitasje"? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har overlevd en av kanskje norges verste anorexitilfeller, og sliter idag med senskadene... Hvordan får man senskade av anoreksi? Næringsmangel"slitasje"? - Osteoporose (beinskjørhet) - manglende utvikling (20-åring med kroppen til en 12-åring). - kronisk fortstoppels - lav muskelmasse, og litt problemer med å gå, som en følge av tilnærmet total muskelmassetap - dårligere hukommelse - utmattelse - søvnproblemer ...etc De fleste av disse punktene kan mest sannsynlig ordne seg dersom jeg får en normal vekt, men: - det som er verst per idag er at med en sånn diagnose bak seg så vil nok de fleste leger anta at alt som feiler en har rot i spiseforstyrrelsen. Sliter enormt med magesmerter, som ingen til nå ikke er funnet noen grunn for. Det påvirker selvsagt matinntaket, og alt blir tolket som et tegn på at sykdommen forverres...Jeg forstår idag meningen med eventyret om han som ropte "ulv, ulv", for å si det mildt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Interessant å vite om Spiseforstyrrelser siden det er så mange som sliter med det. Anoreksi er vell at man ikke spiser? Bulimi er oppkast/brekkning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg