Notfree Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Henger meg på film grinerne eller hva vi enn skal kalle det. Opptil flere ganger under Forest Gump bare må tårene ut. For en hærlig film Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har lyst til å sexxxxe Glint. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har lyst til å sexxxxe Glint. Og "Glint" er..? On-topic: Uhm.. en hemmelighet..? - Jeg har noen dansevideoer (Hip-Hop dansing til clubbing..) som jeg danser etter hjemme på rommet.. mest for å øve meg til dansingen på clubsa.. men føler meg som en taper fordet.. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis jeg sliter med å bli kåt, så fantasere jeg om at noen voldtar meg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kvifor slit du med å vere kåt? (Eg har fått inntrykk av at du er ei jente). Greit at vi gutar kan ha litt problem med diverse ting som rører seg i buksene. Med mindre du blir veldig våt då, då forstår eg at du "slit" med å vere kåt. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis jeg sliter med å bli kåt, så fantasere jeg om at noen voldtar meg. Seriøst..? On-topic: Hvis jeg sliter med å bli kåt, så fantaserer jeg ofte om to jenter som holder på.. haha.. det var vel den mest innlysende hemmeligheten noensinne, eh? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Slit som i har vansker med å. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis jeg sliter med å bli kåt, så fantasere jeg om at noen voldtar meg. Ble litt nysgjerrig her nå.. - Er dette fordi du faktisk ønsker å ende opp i en slik situasjon (?!) eller bare at det pirrer deg seksuellt? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du tilfeldigvis sett filmen Irreversible? Verkar ikkje mykje pirrande Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe, har ikke sett den. Er det ikke noen jenter her som føler det samme? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe, har ikke sett den. Er det ikke noen jenter her som føler det samme? Jau. Playrape er faktisk mer vanlig enn folk tror. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Min hemmelighet akkurat nå er at jeg sitter og DIGGER denne sangen og danser rundt i stolen og smiler og ler og er i drit godt humør! Endret 10. mars 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 On-topic: Min hemmelighet akkurat nå er at jeg sitter og DIGGER denne sangen og danser rundt i stolen og smiler og ler og er i drit godt humør! Merker det, er ikke lett å sove her når du plystrer som en idiot =( Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 On-topic: Min hemmelighet akkurat nå er at jeg sitter og DIGGER denne sangen og danser rundt i stolen og smiler og ler og er i drit godt humør! Merker det, er ikke lett å sove her når du plystrer som en idiot =( Mwuhahah! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Min hemmelighet akkurat nå er at jeg sitter og DIGGER denne sangen og danser rundt i stolen og smiler og ler og er i drit godt humør! Nei!!! Nå begynnte jeg og å digge den. Faen! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har lest så utrolig mye om sex og hvordan det arter seg. Blandt annet står det at paret skal late som de gjør voldtekt men bare late som ikke på virkelig. Det kan funke som en god måte å få opp temperaturen på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hehe, har ikke sett den. Er det ikke noen jenter her som føler det samme? Jau. Playrape er faktisk mer vanlig enn folk tror. Jupp. Jeg lekte mye sånt i soverommet. Helt frem til jeg faktisk ble voldtatt (oi, der kom det en hemmelighet), nå blir jeg faktisk bare kvalm av tanken på det. Derimot så kan jeg fint fantasere om å voldta noen. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har lest så utrolig mye om sex og hvordan det arter seg. Blandt annet står det at paret skal late som de gjør voldtekt men bare late som ikke på virkelig. Det kan funke som en god måte å få opp temperaturen på. Jeg vil vel foretrekke å skru opp termostaten =/ Men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg