AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ble oppdratt til å respektere andre mennesker men etter mange dårlige erfaringer med andre mennesker har jeg sluttet å gjøre det. Nå Synes jeg veldig lite om at barn blir oppdratt til å respektere andre mennesker :s Synes folk burde skjønne at det ikke er noen vits.. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ble oppdratt til å respektere andre mennesker men etter mange dårlige erfaringer med andre mennesker har jeg sluttet å gjøre det. Nå Synes jeg veldig lite om at barn blir oppdratt til å respektere andre mennesker :s Synes folk burde skjønne at det ikke er noen vits.. Hm, om vi følger disse premissene burde vi la være å respektere deg også? Dette virker på meg som en rimelig trist livsfilosofi, men jeg respekterer din rett til å mene dette. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Det har kommet til det punktet for jeg har lyst til å Face palm'e så hardt at trynet vrenger seg hver gang en Kristen prøver å mot-argumentere Hardt faktabasert stoff med at det er en tulling som styrer alt fra sin lille sky, eller påstå at det er sant fordi det står at det er det i eventyrboka dems. grr Lille sky og eventyrboka, virkelig? Dette blir for dumt.. Folk må snart skjønne at julenissen ikke fins. Hva har julenissen med dette å gjøre? Edit: hvis det skulle vært en metafor, var det isåfall en veldig dårlig en. Dersom du lurer, så nei, jeg er ikke en sånn super kristen du skriver om. Endret 25. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 handerrre: Ta det ett annet sted, her skal man ta ut sine hemmeligheter. Om du liker dem eller ei, ikke gjør det her. 2 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) handerrre: Julenissen, på lik linje med påskeharen, tannfeen og gud, er noe som blir presset på barn før de får evnen til å velge om de vil tro på det selv eller ikke. de er alle fantasifigurer. sorry for off-topic. Endret 25. januar 2011 av Mikaeru 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 handerrre: Ta det ett annet sted, her skal man ta ut sine hemmeligheter. Om du liker dem eller ei, ikke gjør det her. Du har rett i det, beklager off-topic OT: Jeg har ingen anelse hva jeg skal velge (søke på) eller hva jeg skal bli, enda jeg går 1.vgs yrkesrettet og skal søke 2. året om bare noen uker. Jeg har selvfølgelig noen tanker rundt dette, men føler dette er en avgjørelse som er altfor stor å ta akkurat nå. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) handerrre; slik har faktisk jeg det også. Bortsett fra at jeg gikk i 1. vgs for ett år siden. ante ikke hva jeg skulle søke meg inn på, så jeg har tatt dette året fri, for å finne ut hva jeg vil bli. Neste år blir Folkehøgskole forhåpentligvis, og alle jeg har snakket med har anbefalt at å ta ett folkehøgskole år er en veldig fin pause, og oppkvikker slik at du kanskje finner ut mer hva du vil bli. så jeg kan nesten ikke annet enn å anbefale det videre til deg. LINK det er dog mange som krever 18. års grense. Endret 25. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Runker til bilder av macgyver og pete Er det normalt? Endret 25. januar 2011 av korehoret 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) @Mikaeru Takker og bukker for svar Virket interessant, jeg får vel se de neste ukene hva jeg kommer frem til. Valgte forresten å kopiere din siteringsmetode, var ganske grei Endret 25. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg snakker med meg selv! Endret 25. januar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg snakker med meg selv! LOL Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Når han deler en slik hemmelighet så er det vel ikke så pent å le av han. Endret 25. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Snakker jo ikke med meg selv hele tiden, men noen ganger kan jeg prate litt med meg selv. Men har jo selvfølgelig ikke lange samtaler med meg selv, men hvis jeg gjør lekser kan jeg spørre meg selv innimellom osv. Var kanskje å dra det litt langt ved å si at jeg prater med meg selv, men er på en måte det! Tror det kan være litt sunt til tider tilogmed. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det gjør jeg og. Tror det er ganske så normalt. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ahh ! trodde du mente ordentlig snakke jeg. mener du noe slik? "hmm, ja. hvis jeg trekker fra den, så får jeg.." da driver ihvertfall jeg også sånn innimellom Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ahh ! trodde du mente ordentlig snakke jeg. mener du noe slik? "hmm, ja. hvis jeg trekker fra den, så får jeg.." da driver ihvertfall jeg også sånn innimellom Var vel mer noe slik jeg tenkte på ja! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er påvist at det er bra å snakke med seg selv. Orker ikke å finne referanser. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jeg prater kun med meg selv når jeg er på do og leker med biler 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 jeg prater kun med meg selv når jeg er på do og leker med biler Fikk litt gaycrush på deg akkurat der. Faen så søtt. 4 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 jeg prater kun med meg selv når jeg er på do og leker med biler Fikk litt gaycrush på deg akkurat der. Faen så søtt. kult 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg