Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Det er bare ekkelt, ¨hvorfor vasker dere bare dere ikke med litt dovann i samme slengen.

Og nei, urin er ikke sterilt, det er en myte. I det øyeblikket det forlater kroppen og kommer i kontakt med oksygen blir det en formelig eksplosjon av bakterier.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hva er ekkelt med det? Urin er sterilt (så lenge du er frisk), og skylles relativt fort ned. Jeg vil heller pisse i avløpet i dusjen, enn å drikke min egen urin (som mange gjør, google it!).

EDIT: Og uansett, om urin er steril eller ikke er ikke problemstillingen. Tærne mine dør nok ikke av bakterier, jeg vil tro at det er flere bakterier på tærne mine etter 10 timer i trange, svette sko uansett.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare ekkelt, ¨hvorfor vasker dere bare dere ikke med litt dovann i samme slengen.

Og nei, urin er ikke sterilt, det er en myte. I det øyeblikket det forlater kroppen og kommer i kontakt med oksygen blir det en formelig eksplosjon av bakterier.

Jeg antar hvis man pisser mot avløpet og vann rinner ned fra dusjen konstant så er man ikke så utsatt for en eksplosjon med bakterier. Folk er så forbanna følsomme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trodde hele poenget med denne tråden var å kunne dele hemmeligheter man vanligvis ikke ville fortalt noen.

Hvis man skal bli bombet med moral og fordommer med en gang man åpner munnen sin er det veldig lite poeng med tråden, da kunne man like gjerne postet den i forumkaféen eller sendt den på PM til noen av forumets mange kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig?! Mener du at det finnes bakterier rundt oss? Nå tuller du vel.

OT, jeg snakker med meg selv og dagdrømmer meg til absurde situasjoner (som jeg ikke vil gå inn på).

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Jeg hater alt og alle. Hver gang jeg ser tilfeldige personer på gata og sånt tenker jeg at de sikkert er noen helvetes idioter. Jeg klarer ikke se for meg personer jeg ikke kjenner som intelligente. Alle er dumme i mine øyne.

Du må lese boken "The Catcher in the Rye". Den handler om deg.

Lenke til kommentar

Jeg hater alt og alle. Hver gang jeg ser tilfeldige personer på gata og sånt tenker jeg at de sikkert er noen helvetes idioter. Jeg klarer ikke se for meg personer jeg ikke kjenner som intelligente. Alle er dumme i mine øyne.

Du må lese boken "The Catcher in the Rye". Den handler om deg.

Den virket interessant, tror jeg hører den på lydbok.

Lenke til kommentar

Når dere to over sa at dere snakker engelsk med dere selv kom jeg på at hver gang jeg dagdrømmer har jeg en stemme i hodet som snakker engelsk. nesten på lik linje med JD fra Scrubs, bortsett fra at jeg ikke vet hvem sin stemme det er, men tror det skal være meg.

Endret av Mikaeru
Lenke til kommentar

Jeg blir kvalm av religion. Før har jeg syns det har gått helt greit så lenge det holder seg unna meg - men med tiden Har jeg utviklet ett slags hat mot Kristendom / Kristne. Det har kommet til det punktet for jeg har lyst til å Face palm'e så hardt at trynet vrenger seg hver gang en Kristen prøver å mot-argumentere Hardt faktabasert stoff med at det er en tulling som styrer alt fra sin lille sky, eller påstå at det er sant fordi det står at det er det i eventyrboka dems.

grr :nei:

Endret av Mikaeru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kreves en god del selvdisiplin å ikke facepalme til religiøse mennesker noen ganger mikaeru, men det er viktig å huske på at det er et livssyn de ble oppdratt med som omhandler selve livet og alt omkring. Å si til dem at det er dumt kan være både respektløst og korttenkt.

Just sayin'!

Jeg bruker ofte å tenke at jeg skal følge med i timene mine på videregående, og at jeg ikke må dagdrømme. Denne tankegangen kjører meg rett ned i dass og jeg "våkner" opp ti minutter senere med helt nye ord på tavla og aner ikka hva som har blitt sagt i mellomtiden. Det er veldig frustrerende, men liker det. Ikke mye til hemmelighet, men mange nevnte det samme.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Vet kjempe godt at det er respektløst av meg det jeg sa. Men så er det ikke slik at jeg ble oppdratt til å hate Kristendommen, det er det de selv som har fått meg til å gjøre. Hvor mange folk er det som faktisk er ordentlig kristne, uten å ha oppvokst i en kristen familie? Hver generasjon med unger blir jo påtrengt kristendom, uten at de får noe valg i det hele tatt, og det er det jeg synes veldig lite om.

Folk må snart skjønne at julenissen ikke fins.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...