Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hemmeligheten min er: Jeg hater mitt egent hjemmland :realmad: Hvilket land? Norge? Tunisia Har en venn som er ganke opprørt selv, synd at det flotte landet gjennom går noe slikt.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Å være soldat-kjæreste er det beste og verste som noengang har skjedd meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hater alt og alle. Hver gang jeg ser tilfeldige personer på gata og sånt tenker jeg at de sikkert er noen helvetes idioter. Jeg klarer ikke se for meg personer jeg ikke kjenner som intelligente. Alle er dumme i mine øyne. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har en liten rar hemlighet, tror faktisk ikke jeg har sakt dette til noen. Men jeg har reddet livet til et villsvin som holdt på å kveles. Jeg var 12 år, og trur aldri jeg blir til å glemme det. Svinet holdt på å dø, helt forferdelig hyling og man kunne se at øynene ble blasse og livet rant ut. Det var bare helt absurd, som tiden sto stille i de minuttene. Vennene hans drev på og dyttet meg på benet med snutene sine og gryntet, det var så tydelig at dem viste at jeg kunne hjelpe. (Var ute i fri natur) Hver gang jeg tenker tilbake på denne episoden vil jeg bli vegeterianer, hvertfall ikke spise mer svin. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Personlig så mener jeg du skulle avlivet det. Villsvin er en art som ødelegger mye i den norske natur. Den er innført via Sverige og er et større og større problem. Det er derfor det er jakt på villsvin året rundt. Den er erklært uønsket. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvordan "holdt den på å kveles"? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg hater alt og alle. Hver gang jeg ser tilfeldige personer på gata og sånt tenker jeg at de sikkert er noen helvetes idioter. Jeg klarer ikke se for meg personer jeg ikke kjenner som intelligente. Alle er dumme i mine øyne. Alle er idioter, til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har en tendens til å prate til meg selv når jeg er alene, er vel egentlig bare en måte å "tenke høyt" på, er jo ikke en unormal person ellers egentlig. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I det siste halvåret har jeg nesten aldri smilt eller fliret ekte. Skjeldent jeg finner noen som helst samtale med de jeg har blitt kjent med her interesant og mer som irritasjon (begynner å endre seg) Da har du ikke snakket med meg. 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg hater alt og alle. Hver gang jeg ser tilfeldige personer på gata og sånt tenker jeg at de sikkert er noen helvetes idioter. Jeg klarer ikke se for meg personer jeg ikke kjenner som intelligente. Alle er dumme i mine øyne. Alle er idioter, til det motsatte er bevist. Godt å vite jeg ikke er alene i slik tankegang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Personlig så mener jeg du skulle avlivet det. Villsvin er en art som ødelegger mye i den norske natur. Den er innført via Sverige og er et større og større problem. Det er derfor det er jakt på villsvin året rundt. Den er erklært uønsket. Nei de var ikke ville i den forstand, var en bonde som eide dem. Hvordan "holdt den på å kveles"? I et gjerde, ståltråd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg tenker veldig høyt om meg selv og har til tider narsissistiske tanker. Jeg anser meg som mer interessant, intelligent og morsom enn de aller fleste. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det gjør jeg og, som en etter-effekt av det jeg beskrev i den forrige posten min. Det kan virke som om jeg liker å ta det ut på forumet, og det stemmer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min hemmelighet er: Jeg trur jeg er homofil siden jeg liker gutter og falle for en gutt men mest kødder med jenter, hva trur dere? Har veldig lyst og si det til en venn Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min hemmelighet er: Jeg trur jeg er homofil siden jeg liker gutter og falle for en gutt men mest kødder med jenter, hva trur dere? Har veldig lyst og si det til en venn Ja, da liker du vel gutter da. Gjør det noe? Dag Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hater at jeg alltid leter etter det verste i folk. Nesten så jeg ubevisst prøver å framkalle det... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg tisser i dusjen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Om du utelukkende gjør det, kan det være et problem Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg tisser i do vanligvis da, men når jeg først er i dusjen og dusjer så why not 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Litt vanskelig for meg å sikte, men det forsvinner ned i avløpet uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg