Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri lært å tørke meg i rompa!

Vell ivertfall ikke på den måten man skal.

Vet dette høres utrolig teit ut, men siden foreldrene mine skilte seg, har jeg hatt psykiske problemer. Har hatt problemer med skole, venner, rutiner/lekser, do, you name it... i fuckings 5år!!

Har gått til 2 psykologer, uten at det har hjulpet.

Ikke bare sliter jeg med å gå på do, men jeg driter minst 4ganger om DAGEN!

Temmelig lei nå, har hatt selvmords tanker før, men da tenkte jeg bare på at jeg fikk oppmerksomhet. Nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg er bare 14år fyller femten den 23jan vet ikke hvorfor jeg forteller dere om dette, men hva har jeg vell å tape :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker store doser concerta for å komme meg gjennom ingeniørskolen. Har ikke ADHD, men det hjelper ekstremt mye til konsentrasjonen. Kunne aldri tenke meg å slutte. Går ikke på skolen fordi det er spennende. Christian Bale sier igrunn noe i American Psycho:

Evelyn Williams: You hate that job anyway. I don't see why you don't just quit.

Patrick Bateman: Because I want to fit in.

Jeg kan legge til at det er ikke bare meg som bruker "narkotika" i forbindelse med skole. Det er en feig måte å gjøre det på og det stoffet gjør deg ganske deprimert.

Lenke til kommentar

Tviler :p Er vel helt vanlig ADHD medisin?

Vanlig ADHD medisin er anfetamin som inneholder mentylfenidat. Les om det. Mange i statene som sniffer den hvite delen av pillen før eksamen og kombinerer det med anti-depressiva. Utrolig at dette gis til barn egentlig. Skal ikke ta opp den debatten her, men ved tanke på at maruana er ulovlig som medisin?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...