aDelicateSetting Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har aldri lært å tørke meg i rompa! Vell ivertfall ikke på den måten man skal. Vet dette høres utrolig teit ut, men siden foreldrene mine skilte seg, har jeg hatt psykiske problemer. Har hatt problemer med skole, venner, rutiner/lekser, do, you name it... i fuckings 5år!! Har gått til 2 psykologer, uten at det har hjulpet. Ikke bare sliter jeg med å gå på do, men jeg driter minst 4ganger om DAGEN! Temmelig lei nå, har hatt selvmords tanker før, men da tenkte jeg bare på at jeg fikk oppmerksomhet. Nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er bare 14år fyller femten den 23jan vet ikke hvorfor jeg forteller dere om dette, men hva har jeg vell å tape Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg bruker store doser concerta for å komme meg gjennom ingeniørskolen. Har ikke ADHD, men det hjelper ekstremt mye til konsentrasjonen. Kunne aldri tenke meg å slutte. Går ikke på skolen fordi det er spennende. Christian Bale sier igrunn noe i American Psycho: Evelyn Williams: You hate that job anyway. I don't see why you don't just quit. Patrick Bateman: Because I want to fit in. Jeg kan legge til at det er ikke bare meg som bruker "narkotika" i forbindelse med skole. Det er en feig måte å gjøre det på og det stoffet gjør deg ganske deprimert. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 jaha? Er det receptfritt? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tviler Er vel helt vanlig ADHD medisin? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, receptfritt, men du må ha resept. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Om jeg sier hemmelighetene mine her.. er det da ikke hemmelig lengre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hehe, nei det er nok ikke så ille som jeg beskriver det Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har mistet livslysten. Det kommer sakte tilbake etter at jeg har fortalt det til totalt 3 personer, foreldrene mine og en venninne som har vært gjennom noe lignende (det var i fylla). Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 jeg får grøsninger av å se noen tygge på matpapir, eller i det hele tatt å tenke på det. Men jeg har prøvd å tygge på matpapir for å se hva som skjedde, og det føltes ikke noe spesielt i det hele tatt, men tanken på det gjør at jeg får skikkelig grøsninger nedover ryggen. sykt Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tviler Er vel helt vanlig ADHD medisin? Vanlig ADHD medisin er anfetamin som inneholder mentylfenidat. Les om det. Mange i statene som sniffer den hvite delen av pillen før eksamen og kombinerer det med anti-depressiva. Utrolig at dette gis til barn egentlig. Skal ikke ta opp den debatten her, men ved tanke på at maruana er ulovlig som medisin? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hemmeligheten min er: Jeg hater mitt egent hjemmland :realmad: Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 For en hemmelighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva er maruana og anfetamin? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har røykt meget mye marihuana, sniffet amfetamin og tatt extacy. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Marijuana og amfetamin Okey Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hemmeligheten min er: Jeg hater mitt egent hjemmland :realmad: Hvilket land? Norge? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hemmeligheten min er: Jeg hater mitt egent hjemmland :realmad: Hvilket land? Norge? Tunisia Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det forklarer en en del. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg