Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Åpne et nytt tomt dokument i photoshop på 150x150 pxl og 72 i resolution. Lagre filen som gif. Det er et eget filformat og filen vil garantert ikke overstride diskusjon sine regler :thumbup:

 

 

Jeg har fått det til (ble litt liten dog, men det var en feil fra min side), men takk for svar alikevel :)

Endret av handerrre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har de siste årene slitt med tvangstanker. I tiende klasse gikk jeg inn i en monsterperiode med nedlastning av film, og så film nesten hver dag. Mens jeg satt og så på disse filmene, kjedet jeg meg så jeg begynte like godt å tappe med føttene mine. Det jeg prøvde var å tappe alle mulige kombinasjoner med venstre og høyre foten min med små sekvenser på 3 tapp hver. Eksempel:

 

Venstre : x høyre : o

 

x o x

o x o

o x x

x o o

x x o

o o x

x x x

o o o

 

Om jeg ikke klarte dette så tappet jeg helt vilt med føttene for å "tilbakestille" forsøket og begynne på nytt.

 

Etterhvert begynte jeg med 4 sekvenser. Eksempel:

 

x o o o

o x x x

x x o o

o o x x

o o o x

x x x o

o o o o

x x x x

o x o o

x o x x

o o x o

x x o x

x o o x

o x x o

 

Etter hvert begynte jeg også å gjøre dette hver gang jeg hørte en setning med fire ord i seg, som det var tonnevis av i filmer selvfølgelig. Eksempel: "I want to leave". Hvert tapp i en sekvens stod for et ord, så det blir slik: "I(o) want(x) to(o) leave(x). Deretter "kjørte" jeg disse gjennom sekvensen min, som til sammen er 56 tapp, og "lagra" dem. Da begynte jeg å "samle" på alle mulige setninger med fire ord i det engelske språk, og gjorde det konstant. Den dag i dag, 3 år etterpå, kjører jeg denne sekvensen i søvne med hender og føtter hele tiden.

 

Jeg har lest at det er for å gjenvinne kontroll i usikre situasjoner, men jeg er så vant til det at jeg tror ikke dette er sammenhengen. Jeg har også andre deler av det, som å samle på setninger med 14 ord, istedenfor 12 og 16 som jeg ikke liker for en eller annen grunn.

 

Jeg har vurdert å dele galskapen min tidligere, men her er det nå. :!:

Endret av Narsissisten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...