handerrre Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Åpne et nytt tomt dokument i photoshop på 150x150 pxl og 72 i resolution. Lagre filen som gif. Det er et eget filformat og filen vil garantert ikke overstride diskusjon sine regler Jeg har fått det til (ble litt liten dog, men det var en feil fra min side), men takk for svar alikevel Endret 8. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ikke min største hemmelighet, men hemmelig. Jenta i LazyTown ser ganske bra ut. 9 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg liker Lady Gaga. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg liker eminem. Lenke til kommentar
Populært innlegg InToRv Skrevet 9. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hater å være på byen Jeg hater å måtte snakke med mer enn èn om gangen Jeg hater at folk forventer noe som helst av meg Jeg hater å faktisk føle en trang for sosialt samvær, for når jeg først tvinger meg inn i det, så vil jeg bare tilbake til pcen og isolasjonen. Hva faen er galt med meg? 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg tenker for mye, noe som kan gjøre at jeg ødelegger for meg selv. Jeg er for opptatt med å få folk til å like meg. Er det 10 stk som liker meg men én som ikke gjør det, kan jeg gå hele dagen og tenke på det og gjøre meg selv deprimert. Jeg kjeder meg ihjel hvis jeg er alene mer enn én dag. Jeg har kjørt i fylla 3 ganger. Jeg har stjålet en bil, krasjet den og kommet unna med det. (Bilen til han som mobbet meg fra 1. klasse til 10. klasse på skolen. Alle vet det var meg, men ingen vil si det til han som eier bilen for ingen liker han, nettop pga mobbing, trusler osv). 15 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen ganger får jeg lyst til å bare reise langt bort og bli der. Sibir, Kina eller kanskje bli en munk. Får dårlig samvittighet av å ikke gjøre noe som helst. 5 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg blir så ufattelig irritert over småting som nysing, kremting og lignende at jeg fantaserer om å ødelegge de som gjør det. 4 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg har de siste årene slitt med tvangstanker. I tiende klasse gikk jeg inn i en monsterperiode med nedlastning av film, og så film nesten hver dag. Mens jeg satt og så på disse filmene, kjedet jeg meg så jeg begynte like godt å tappe med føttene mine. Det jeg prøvde var å tappe alle mulige kombinasjoner med venstre og høyre foten min med små sekvenser på 3 tapp hver. Eksempel: Venstre : x høyre : o x o x o x o o x x x o o x x o o o x x x x o o o Om jeg ikke klarte dette så tappet jeg helt vilt med føttene for å "tilbakestille" forsøket og begynne på nytt. Etterhvert begynte jeg med 4 sekvenser. Eksempel: x o o o o x x x x x o o o o x x o o o x x x x o o o o o x x x x o x o o x o x x o o x o x x o x x o o x o x x o Etter hvert begynte jeg også å gjøre dette hver gang jeg hørte en setning med fire ord i seg, som det var tonnevis av i filmer selvfølgelig. Eksempel: "I want to leave". Hvert tapp i en sekvens stod for et ord, så det blir slik: "I(o) want(x) to(o) leave(x). Deretter "kjørte" jeg disse gjennom sekvensen min, som til sammen er 56 tapp, og "lagra" dem. Da begynte jeg å "samle" på alle mulige setninger med fire ord i det engelske språk, og gjorde det konstant. Den dag i dag, 3 år etterpå, kjører jeg denne sekvensen i søvne med hender og føtter hele tiden. Jeg har lest at det er for å gjenvinne kontroll i usikre situasjoner, men jeg er så vant til det at jeg tror ikke dette er sammenhengen. Jeg har også andre deler av det, som å samle på setninger med 14 ord, istedenfor 12 og 16 som jeg ikke liker for en eller annen grunn. Jeg har vurdert å dele galskapen min tidligere, men her er det nå. :!: Endret 12. januar 2011 av Narsissisten 6 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har ingen fremtidsplaner, og jeg er redd for at jeg ikke finner noe faktisk vil jobbe med, og er god til. 7 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg syns en av lærerne mine er kind of hot. Samt Adam Savage. Smarte, kule vitenskapsfolk = sexy (Trondheim, here I come!) Har også dårlig samvittighet for at jeg ikke stiller opp like mye som jeg burde for en jeg er venn med som har psykiske problemer. 1 Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg blir trist når jeg hører på denne: ... Og glad når jeg hører: http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Min hemmelighet er at jeg har det sinnsykt bra for tiden. Det beste jeg noen gang har gjort er og kvitte meg med x`n for 2 mnd siden. Vi var sammen i 2år, og det var som og være fanget i en sykt kjedelig/kranglette drøm. (?) Endret 12. januar 2011 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg er ganske god til og bli utestengt, fra forum :!: Endret 12. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan en skjønne hvorfor? 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg vet hva jeg VIL, men jeg vet ikke om jeg får til. Jeg vil flytte, men jeg finner ikke jobb. Hemmeligheter? Njaa. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg tror på det overnaturlige, og mener selv jeg kan føle nærværet av gjenferd Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 I det siste halvåret har jeg nesten aldri smilt eller fliret ekte. Skjeldent jeg finner noen som helst samtale med de jeg har blitt kjent med her interesant og mer som irritasjon (begynner å endre seg) 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg elsker å leve og er meget lykkelig for tiden men bryr meg ikke en døyt om fremtiden og hva som kan komme til å skje.... Jeger litt ubevisst selvdestruktiv i disse dager. Endret 14. januar 2011 av usedtobesane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg