Jason P. C. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hemmeligheter. Hmm, ja har en del, men kan ta den mildeste nå: Fraglene skremmer vettet av meg den dag i dag. (er 27 år) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har sett 1 menneske dø foran øynene mine. Det er det verste jeg har sett i hele mitt liv. Sliter med det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 På ingen måte. Var en person som datt ned en trapp i en trappeoppgang. Blod overalt , sprekk i hodet og deler av hjernen datt ut. Husker også lukten dødt menneske. Oh fuck. Nå må jeg spy. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) På ingen måte. Var en person som datt ned en trapp i en trappeoppgang. Blod overalt , sprekk i hodet og deler av hjernen datt ut. Husker også lukten dødt menneske. Oh fuck. Nå må jeg spy. Hvor var så denne "trappeoppgangen"? Og hvor gammel var du? Endret 26. desember 2010 av -Sevve- Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har også sett et menneske dø foran øynene mine, var på en messe et sted i norge. sånn derre strikk sak, den røyk og mannen forsatte bortover... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 På ingen måte. Var en person som datt ned en trapp i en trappeoppgang. Blod overalt , sprekk i hodet og deler av hjernen datt ut. Husker også lukten dødt menneske. Oh fuck. Nå må jeg spy. Hvor var så denne "trappeoppgangen"? Og hvor gammel var du? Jeg var 11 år, og denne trappeoppgangen var hos mormor og morfar. Trappen var laget av stein. Kan nevnes at han hadde hatt et par øl tidligere på dagen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Må sette noen jævli bilder i hodet da.. Slet med mareritt i ca. 6mnd etterpå, og har gått til psykolog en god stund pga. det. Men ikke nå lenger da. Legger merke til at noen innlegg er slettet. Setter pris på dette. Endret 26. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Slettet noen dårlige forsøk på humor. Prøv å tenke dere om. Hvor tror dere grensen går? Hvordan ville du reagert på denne "humoren"? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hemmelighet: Når jeg først åpner meg for folk, åpner jeg meg way to much Endret 27. desember 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) dupdi dupdi dupidudu Endret 28. desember 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Og ikke minst, det å puste. Føler at jeg puster så tungt og høyt, så jeg prøver å puste mindre når jeg er ute med folk, men da svimer jeg nesten av Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har alltid trodd at ColdIce heter Mikkel Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg liker Rick Astley sin sang "never gonna give you up" , og man kan vel dermed si at jeg liker å bli rickrollet (selv om det aldri har skjedd, ikke som jeg husker hvertfall), there I said it!! jeg vet heller ikke hvordan jeg får avatar her på forumet (problemet er størrelsen, blir for stor uansett hva...help?) Endret 28. desember 2010 av handerrre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er i en situasjon hvor jeg må bytte skole hvis jeg ikke skjerper meg .... Det å bytte skole er noe av det jævligste jeg kan tenke meg men likevel klarer jeg ikke å skjerpe meg .... tror jeg bare vil vite hvordan det er. I tillegg tror jeg at jeg er bi men prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke var forelska i dem men at jeg bare likte oppmerksomhet fra dem (voksne mennesker, jeg gikk på barneskolen) Jeeeeeeg hater å høre " Hvorfor gjør du det? du er jo så smart" og " Du som er så smart burde visst bedre!" lglrgnalsrkunls HATER DET, HVORFOR SKAL FOLK SOM ER DUMME SLIPPE UNNA MED ALT MEN IKKE DE SOM FOLK SIER ER SMARTE. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hemmelighet: Når jeg først åpner meg for folk, åpner jeg meg way to much Det trenger ikke være en negativ ting. Jeg er über-åpen for folk, men det er av egen fri vilje. Ja, noen misbruker det og jeg blir såret, men det har ført til at jeg har møtt og blitt kjent med noen fantastiske mennesker som jeg aldri hadde kommet innpå dersom jeg ikke hadde vært så åpen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hemmelighet: Når jeg først åpner meg for folk, åpner jeg meg way to much Det trenger ikke være en negativ ting. Jeg er über-åpen for folk, men det er av egen fri vilje. Ja, noen misbruker det og jeg blir såret, men det har ført til at jeg har møtt og blitt kjent med noen fantastiske mennesker som jeg aldri hadde kommet innpå dersom jeg ikke hadde vært så åpen Fortsatt så er det en jævelig dum ting, sånn generelt. Du har vært heldig =) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 jeg vet heller ikke hvordan jeg får avatar her på forumet (problemet er størrelsen, blir for stor uansett hva...help?) Åpne et nytt tomt dokument i photoshop på 150x150 pxl og 72 i resolution. Lagre filen som gif. Det er et eget filformat og filen vil garantert ikke overstride diskusjon sine regler Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jaja, here goes. Har som regel den tendens til i miste det jeg finner mest verdt her i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg