Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine drømmer for livet:

 

 

Oppnåelige:

 

Besøke 50 forskjellige land. Har nå 36 land. Er forøvrig 18 år (snart 19).

 

Bo et par år i Russland. Har alltid fristet meg noe jævlig. Moskva er en av mine favorittbyer.

 

Stifte familie. Jeg er en gutt, og har allerede tenkt ut navn til barna mine, er det sært?

 

Uoppnåelige

 

Komme inn i et russisk oljeselskap, bli sjef der og samtidig oligark. Få makt over Kreml og bo hele vinteren i Gstaad og hele sommeren i Monaco/Portofino.

 

Drive mitt eget flyselskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Mr. Anonymus

1. Jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt. (Var ung, dum og kåt.)

2. Skammer meg over penisstørrelsen min. Den er 14 cm.

3. Har hatt sex med to horer på to dager. (Dette var i Amsterdam, så jeg gjorde ikke noe ulovlig)

4. Er altfor glad i hasj.

5. Fikk min lillesøster til å kaste kaninen i en elv når vi va på tur. Det som gikk feil var at det var sterk strøm og kaninen druknet. Søstersen tror enda at det var hennes feil.

6. Sexfantaserte om min fostermor når jeg var 12-13 år.

7. Sliter med fast forhold. Lengste forholdet mitt var mellom 6. og 7.klassen. Det varte 1,5 år. Etter det så er rekorden tre-fire uker.

 

I hvert fall disse jeg kommer på i farten :p

Lenke til kommentar

1. Jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt. (Var ung, dum og kåt.)

2. Skammer meg over penisstørrelsen min. Den er 14 cm.

3. Har hatt sex med to horer på to dager. (Dette var i Amsterdam, så jeg gjorde ikke noe ulovlig)

4. Er altfor glad i hasj.

5. Fikk min lillesøster til å kaste kaninen i en elv når vi va på tur. Det som gikk feil var at det var sterk strøm og kaninen druknet. Søstersen tror enda at det var hennes feil.

6. Sexfantaserte om min fostermor når jeg var 12-13 år.

7. Sliter med fast forhold. Lengste forholdet mitt var mellom 6. og 7.klassen. Det varte 1,5 år. Etter det så er rekorden tre-fire uker.

 

I hvert fall disse jeg kommer på i farten :p

Antisosial personlighetsforstyrrelse? :ph34r:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Mr. Anonymus

1. Jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt. (Var ung, dum og kåt.)

2. Skammer meg over penisstørrelsen min. Den er 14 cm.

3. Har hatt sex med to horer på to dager. (Dette var i Amsterdam, så jeg gjorde ikke noe ulovlig)

4. Er altfor glad i hasj.

5. Fikk min lillesøster til å kaste kaninen i en elv når vi va på tur. Det som gikk feil var at det var sterk strøm og kaninen druknet. Søstersen tror enda at det var hennes feil.

6. Sexfantaserte om min fostermor når jeg var 12-13 år.

7. Sliter med fast forhold. Lengste forholdet mitt var mellom 6. og 7.klassen. Det varte 1,5 år. Etter det så er rekorden tre-fire uker.

 

I hvert fall disse jeg kommer på i farten :p

Antisosial personlighetsforstyrrelse? :ph34r:

 

 

 

Og på hvilket grunnlag skriver du dette?

 

 

"Dyssosial (antisosial) personlighetsforstyrrelse

En vanlig misforståelse er at personer med antisosial personlighetsforstyrrelse har dårlige sosiale ferdigheter. Men det motsatte er ofte tilfelle. Det typiske for disse personene er mangel på samvittighet. De opptrer sosialt ansvarsløse og normløse, utnyttende, impulsive, hensynsløse. Personer med denne forstyrrelsen viser ofte kriminell atferd. De oppfatter sine ofre som svake og som fortjener å bli lurt. De lyver ofte og de stjeler. I mange tilfeller er de skjødesløse med penger, og de gjør ting uten å tenke over konsekvensene. De er ofte aggressive, og de er mye mer opptatte av egne behov enn andres behov."

 

 

Stemmer absolutt ikke. Kanskje en ide å sjekke opp hva det betyr før du lirer det ut av deg:P

 

Jeg lyger faktisk aldri, stjelt har jeg ikke gjort siden jeg var barn, er faktisk ganske omsorgsfull, aggresiv er jeg heller ikke. En ganske chill type som folk beskriver meg;P

Lenke til kommentar

3. Har hatt sex med to horer på to dager. (Dette var i Amsterdam, så jeg gjorde ikke noe ulovlig)

4. Er altfor glad i hasj.

5. Fikk min lillesøster til å kaste kaninen i en elv når vi va på tur. Det som gikk feil var at det var sterk strøm og kaninen druknet. Søstersen tror enda at det var hennes feil.

6. Sexfantaserte om min fostermor når jeg var 12-13 år.

 

Stemmer absolutt ikke. Kanskje en ide å sjekke opp hva det betyr før du lirer det ut av deg:P

 

Jeg lyger faktisk aldri, stjelt har jeg ikke gjort siden jeg var barn, er faktisk ganske omsorgsfull, aggresiv er jeg heller ikke. En ganske chill type som folk beskriver meg;P

Nå tenkte jeg faktisk på det som jeg har tatt i bold ;) Jeg har en god forståelse over hva antisosial personlighetsforstyrrelse er, så ikke tro at du er noe mer viten enn meg.

 

Jeg sier ikke at du har en antisosial personlighetsforstyrrelse, men det var bare den første tanken som poppet opp i hodet mitt da jeg leste det. Hørtes nesten ut som barndommen til en seriemorder :lol:

 

Jeg håper for all del at du har fortalt søsteren din at det var din feil. Det er ikke noe morsomt å ha noe sånt på samvittigheten, spesielt når det gjelder en yngre jente (noe jeg går utifra at hun er/var).

Endret av DNA
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle tror jeg har kjempegod selvtillit, men egentlig føler jeg meg utilpass og forhatt i nesten alle sosiale situasjoner. Ikke sosial angst, jeg kommer bare ikke godt overens med mennesker, de gir lite uttrykk for å like meg. Jeg tror det går mye stygge rykter om meg og at det er mye av grunnen. Vurderer selvmord hver dag.

 

Dansa med ei jente på en fest og ble altfor frampå, hun sa ifra til to andre gutter og jeg fikk nesten bank. Når jeg ser tilbake på innser jeg hvor jævlig creepy og rapist-aktig jeg framsto, men jeg tør ikke å si unnskyld. Hvis noen spør meg om den kvelden, sier jeg at jeg ikke husker noe, for jeg var veldig, veldig full. Tror dette er en kun en bitte liten del av årsakene til ryktene.

 

Hvis jeg tilbringer mye tid med mange mennesker jeg ikke kjenner, f.eks. fest eller har en krangel, blir jeg utrolig deprimert og selvmordstankene øker voldsomt. Om jeg får en liten, ubetydelig kommentar som kanskje ikke engang var negativt ment, bærer jeg nag i dager, uker, måneder og tilogmed år.

 

Har mest lyst til å prøve å drepe meg selv, og faile slik at folk ser hvor jævlig jeg har det. Har også lyst til å skyte meg selv i ansiktet foran hele klassen min, men jeg gidder ikke, for jeg får ingen glede av selvmord med mindre jeg kan se alle andre lide over tapet av meg etterpå.

Lenke til kommentar

Alle tror jeg har kjempegod selvtillit, men egentlig føler jeg meg utilpass og forhatt i nesten alle sosiale situasjoner. Ikke sosial angst, jeg kommer bare ikke godt overens med mennesker, de gir lite uttrykk for å like meg. Jeg tror det går mye stygge rykter om meg og at det er mye av grunnen. Vurderer selvmord hver dag.

 

Dansa med ei jente på en fest og ble altfor frampå, hun sa ifra til to andre gutter og jeg fikk nesten bank. Når jeg ser tilbake på innser jeg hvor jævlig creepy og rapist-aktig jeg framsto, men jeg tør ikke å si unnskyld. Hvis noen spør meg om den kvelden, sier jeg at jeg ikke husker noe, for jeg var veldig, veldig full. Tror dette er en kun en bitte liten del av årsakene til ryktene.

 

Hvis jeg tilbringer mye tid med mange mennesker jeg ikke kjenner, f.eks. fest eller har en krangel, blir jeg utrolig deprimert og selvmordstankene øker voldsomt. Om jeg får en liten, ubetydelig kommentar som kanskje ikke engang var negativt ment, bærer jeg nag i dager, uker, måneder og tilogmed år.

 

Har mest lyst til å prøve å drepe meg selv, og faile slik at folk ser hvor jævlig jeg har det. Har også lyst til å skyte meg selv i ansiktet foran hele klassen min, men jeg gidder ikke, for jeg får ingen glede av selvmord med mindre jeg kan se alle andre lide over tapet av meg etterpå.

Kan også legge til at jeg savner eksen min som jeg dumpa for et halvår siden Jeg har ingen glede av sex lenger, fordi ingen er så god i senga som henne, og det er fortsatt rart å våkne opp uten henne. Hun har ikke planer om å gå på samme VGS som meg når hun begynner til neste år heller, slik som hun hadde. Hun har ny type, jeg tør ikke å innrømme det for henne, for jeg vet hun vil utnytte det for å drite meg ut.

Lenke til kommentar
Gjest Baardsen

Noen ganger spenner det seg i nakke/rygg, jeg føler mest lyst til å stikke avgårde, til skogs, til fjells, bort, hvor som helst. Eller bare ligge på en sofa, gå i hi som en bjørn. Jeg ser for meg at huset plutselig raser sammen over meg og tenker at det hadde vært like greit. Jeg lurer på om det er det som kalles angst eller depresjon. Jeg vet faen ikke.

 

Jeg er natt og dag. Overfor folk jeg kjenner godt, er jeg utadvendt og aktiv. Kan snakke i det uendelige om alt mulig, spøke og le. Er jeg sammen med mange folk jeg ikke kjenner meget godt allerede, kan jeg bli stum. Jeg blir en stein. Og jeg føler meg som en fordømt idiot, en taper.

 

Som oftest er jeg en normal fyr uten problemer. En fyr med god utdannelse/jobb, fin familie og verdens beste kjæreste (henne elsker jeg mer enn jeg trodde var mulig). Men av og til.. Av og til går solen ned, det blir svart. Etter en tid går den opp igjen, det blir lyst.

 

INGEN vet dette utenom dere.

 

Jeg er en av dem som kan få utdelt pliktig tjenestevåpen. Men jeg er redd for hva jeg ville finne på hvis det virkelig skulle svartne en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...