Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har flere ganger begynt å grine på kommando for å slippe kjeft/mas fra X'en.

 

Har levd et utrolig ensomt liv de siste 4 årene (selv om jeg hadde dame da..)

 

Drømmer av og til at jeg er sammen igjen med X'en.

 

Jeg ble irritert når jeg møtte en gammel X'n på byen og hun svarte "ikke så bra" etter jeg returnerte det plagsomme "hvordan har du det" Det er et trivielt spørsmål! Er nesten ikke lov å svare noe annet enn bra (Iallefall ikke på en nattklubb...)

 

Jeg går konstant rundt å tenker på å sparke bein på eller spytte de jeg går med i tryne :whistle:

 

Må bare svare til den nederste.. Jeg tenker også sånn som du gjør nederst! "Hva hadde skjedd om jeg slo til han nå? Hva hadde skjedd om jeg hadde gjort ditt og datt, hva hadde hun gjort, da?" Litt plagsomt egentlig, for når jeg ser for meg reaksjonen så blir jeg litt.. Oi, jeg fikk skikkelig kjeft.. Nå er jeg ikke i humør lenger.. liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg blir alltid irritert når folk spør hvordan det går. Jeg vet hva slags svar de forventer.

 

Litt education sent på kvelden.

 

Uansett hvordan du har hatt det svarer du: Bra, fint.

 

Hvis alle vet at du har vært syk eller hatt det dårlig svarer du: Det går bedre, er på bedringens vei e.l.

 

Alle forventer det.

Hvis du er retard så svarer du "bra"

Du må jo svare ærlig. Her er noen tips til hva du kan svare, som også gir et samtaleevne:

"Har mye lekser, slitsomt as"

"Sliten etter en hard dag på jobb"

"Energisk, har nettopp satt ny rekord i benk"

"Kjempebra vant 233kr i Lotto"

"Dårlig, dama vil ikke suge meg"

tørr: "går ikke så mye"

hyggelig: " Bra, jeg er jo meg deg"

Uforutsigbart svar " Nei, jeg har det helt jævlig"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske naturlig at folk elsker å prate om seg selv. Hvilket ansikt ser du først etter på gruppebilder? Hvilket karakterkort er det du først ser igjennom? Jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Du ser jo selvfølgelig på deg selv først, alle de andre i foreksempel klassen ser du 8 timer hverdag. Hvor ofte ser du deg selv fra et annet perspektiv?

 

Ang. karakterkort, så prøver jeg å se på andre sitt før mitt. Noe som er vanskelig siden jeg får jo mitt selv først..

hahaha

 

Liker du Dr.House?

 

House er en fiktiv karakter jeg ikke har en formening om, annet enn at han er mektig god til å bruke stokk.

Men den fiktivie karakteren har fortsatt en psykologisk profil, som minner meg om din. Bortsett fra det med å være et geni da.

Lenke til kommentar

Men den fiktivie karakteren har fortsatt en psykologisk profil, som minner meg om din. Bortsett fra det med å være et geni da.

 

Haha, good one. Hvorvidt rollenfiguren til Hugh Laurie har en IQ over 145 aner jeg ikke, du kan kanskje opplyse meg om dette?

 

Forøvrig er det gøy at du insinuerer at du har peiling på hva jeg har i IQ. Det er ikke det at pørver å leke morsom som er gøy, men svaret du kom frem til.

Lenke til kommentar

Forøvrig er det gøy at du insinuerer at du har peiling på hva jeg har i IQ. Det er ikke det at pørver å leke morsom som er gøy, men svaret du kom frem til.

 

Pørver å leke morsom er gøy? Mener du prøver å leke morsom? Du lo da, så da var jeg morsom etter alt.

 

Jeg har ikke peiling på hva du har i IQ eller hva House har. Men du er ikke nødvendigvis smart fordi du har 150 i IQ. IQ er ikke svaret på hvor smart du er. Kjenner en fyr som har høy IQ, han er helt fjern, men drit i den diskusjonen om IQ. Og det som er sikkert er å skryte av eller i det hele tatt si at man har en iq som er sosialt selvmord.

 

Poenget mitt var at House liker å være miserabel mot andre og det gjør du også som du sier. Også kaller du deg dr i tillegg, derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har flere hemligheter, som jeg neppe kommer til å dele, men har da noen små også. Skal vi se.

Jeg betalte ikke husleie den siste mnd på på forrige plass jeg bodde.

Jeg har stjålet diverse ting: Sjokolade, øredobber, sminke og en badevekt.

Jeg strøyk på en eksamen i vår,slektninger spør hvordan det gikk med eksamene og om jeg sto, jeg lyver og sier at jeg sto.

Jeg har kjørt i fylla en gang.

Lenke til kommentar

Jeg har flere hemligheter, som jeg neppe kommer til å dele, men har da noen små også. Skal vi se.

Jeg betalte ikke husleie den siste mnd på på forrige plass jeg bodde.

Jeg har stjålet diverse ting: Sjokolade, øredobber, sminke og en badevekt.

Jeg strøyk på en eksamen i vår,slektninger spør hvordan det gikk med eksamene og om jeg sto, jeg lyver og sier at jeg sto.

Jeg har kjørt i fylla en gang.

HAHA stjålet en badevekt. good one!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har levd et utrolig ensomt liv de siste 4 årene (selv om jeg hadde dame da..)

 

Drømmer av og til at jeg er sammen igjen med X'en.

 

 

Denne appellerer meget godt til meg. Bare gjør 4 år om til 2 år.

 

Utover dette har jeg stjålet en del, strøk i gym i år og sier til alle andre at jeg sto.

Jeg slo min (tidligere) bestekompis i bakhodet med en hammer, uten grunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...