Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Har flere ganger begynt å grine på kommando for å slippe kjeft/mas fra X'en.

 

Har levd et utrolig ensomt liv de siste 4 årene (selv om jeg hadde dame da..)

 

Drømmer av og til at jeg er sammen igjen med X'en.

 

Jeg ble irritert når jeg møtte en gammel X'n på byen og hun svarte "ikke så bra" etter jeg returnerte det plagsomme "hvordan har du det" Det er et trivielt spørsmål! Er nesten ikke lov å svare noe annet enn bra (Iallefall ikke på en nattklubb...)

 

Jeg går konstant rundt å tenker på å sparke bein på eller spytte de jeg går med i tryne :whistle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir alltid irritert når folk spør hvordan det går. Jeg vet hva slags svar de forventer.

 

Litt stalker tendenser, men du skriver ting jeg har vært borti selv =/

 

 

Hvorfor skal du bry deg om hva de forventer/ønsker?

Man vil vel ofte opprettholde fasaden. I mitt tilfelle er det gjerne fordi jeg ikke orker spørsmål på spørsmål. Særlig fordi mange mennesker ikke har så mye forståelse innefor ting som er litt mer komplisert enn bare en dårlig dag. Jeg har prøvd å forklare før, og har endt opp med forvirrede blikk og enda flere spørsmål. Det føles håpløst og til ingen nytte. Jeg vet hvem jeg kan prate med og ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym!

Har bleie fetish! oO Ingen andre som vet så klart, og noe som kommer til å forbli en hemmlighet for allti.

 

Kan lese litt om det her hvis du synest det høres sykt ut, som de fleste gjør uansett..http://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_fetish

Lenke til kommentar
Gjest verdens verste person

Jeg dro på ferie med kjæresten min, vi kranglet og jeg gikk min vei. Møtte på en fyr som trøstet meg og ble forelsket i han. Tør ikke å slå opp med kjæresten min fordi han har planlagt hele livet vårt sammen, og jeg er en pyse. og jeg snakker fremdeles med han andre.Han er forelsket i meg også.

 

Jeg er offisielt verdens verste person:/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Moden

Jeg har et spesielt behov for å opptre så modent som mulig, og er veldig opptatt av hvordan andre oppfatter meg. Ikke mye til hemmelighet, men er da hvertfall noe ! :>

Lenke til kommentar

Jeg har og har alltid hatt problemer med det sosiale etter å ha blitt mobbet siden jeg gikk i tredje. Klarer aldri å få meg venner. Bortsett fra over nett der jeg faktisk ikke møter personen(e). Jeg skjemmes over dette endel og det er ett helvetes arr i sjela men jeg føler fremdeles ikke for å poste anonymt om det...

Lenke til kommentar

Jeg har det faktisk på samme måte. Jeg går ofte ut og er sosial, prater mye med folk og blir på en måte kjent med en del. Men når det kommer til å få venner får jeg det bare ikke til. Og dette irriterer meg. Virker som om det er noe jeg rett og slett ikke får til. Litt som en vanskelig formel i fysikk eller noe, jeg bare skjønner ikke hvordan det fungerer.

Men jeg har det litt sånn på nett også, siden jeg tydeligvis ikke aner hva jeg skal si til folk for å få meg til å virke interessant.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg hater den høye intelligensen min og ønsker jeg var dummere enn jeg er. Det virker generelt sett som at høyere intelligens også betyr mindre lykke og latter. Det er et utbredt problem. Altså fint for karrieren, men ikke fullt så fint for mye av det andre et normalt liv involverer, som sosial omgang. Catch 22.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest gjest

Jenter tenner meg mer enn gutter gjør, men jeg er kun intressert i forhold med gutter. Endte derfor opp med å ha trekant med et par, som gjorde at de slo opp (jenta ble sjalu), og nå ønsker gutten å bli sammen med meg.

 

Jeg er redd for at jeg aldri kommer til å møte den rette, som aksepterer meg for den jeg er, og som jeg også faktisk liker.

 

Jeg liker ikke mennesker, men jeg liker ikke å være alene heller. Jeg gråter daglig fordi jeg er alene og føler at jeg ikke greier å snakke med noen, ikke engang "online" lengre.

Lenke til kommentar

Du burde ikke være redd for ikke å treffe noen. Det kommer du nok garantert til å gjøre!

Har hørt om flere forhold der jenten er bi, og som har jentepulevenner samtidig som hun er sammen med en fyr.

Må bare finne noen som har tillit nok til å godta det, og elske deg for den du er.

Ta tiden til hjelp, det kommer nok en dag som er din :)

Lenke til kommentar

Jeg blir alltid irritert når folk spør hvordan det går. Jeg vet hva slags svar de forventer.

 

Litt education sent på kvelden.

 

Uansett hvordan du har hatt det svarer du: Bra, fint.

 

Hvis alle vet at du har vært syk eller hatt det dårlig svarer du: Det går bedre, er på bedringens vei e.l.

 

Alle forventer det.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...