Catkin Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Jeg blir alltid irritert når folk spør hvordan det går. Jeg vet hva slags svar de forventer. Endret 14. juli 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjest huskern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 poster som anonym jeg også. - En av mine venner manipulerte bestevenninen min til å ha sex med han, hun angret. Han skrøt. Og jeg ble av en eller annen grunn veldig såret. - Tenker utrolig mye, og husker ting ekstremt lett. Får med meg opptil kanskje 4-5 samtaler samtidig. Altså, om noen sier noe som de må huske, og så spør de meg hva de sa 3 timer senere svarer jeg på under sekundet, uten å ha pugget det. Har også smålig fotografisk hukommelse på ting, spesielt telefonnummere. Etter å ha sett det kanskje to ganger, husker jeg det dritlenge. - Husker ting fra mange år tilbake som vi lærte på skolen for å finne logiske løsninger på ting som noen spør om, spesielt naturfaglige spørsmål som er logisk tenkbare utifra tidligere ting vi har lært. Dermed kan jeg svare på de merkeligste ting som folk spør om vet å resonnere. vet ikke om dere skjønner, men er rimlig sykt når det skjer disse huske og resonneringstingene. Alt bare klikker med gammel informasjon og svarer kommer iløpet av få sekunder, med dype og rimlig utfyllende svar så langt tidligere lærdom strekker seg. - Er så og si alltid glad, får kjeft rimlig ofte og gjør dumme ting. Men angrer sjeldent, fordi jeg gjør ting som jeg mener å gjøre, alt gjøres med vilje. - Kommer alltid i 'vennefella' med jenter. Er en ung ungdom om noen lurer. Lenke til kommentar
Gjest Gjestegutten Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 - Jeg har vanskelig for å stole på folk/tilgi folk. Et eksempel er en jente jeg har møtt noen ganger, og hadde endelig bygd opp tilliten til, men så skjedde det noe igår natt, som jeg forsatt er lei meg for, og har klarer ikke å snakke med henne på samme måte. - Jeg er ikke sikker på hvordan mine følelser er for hun, for hun er egentlig den eneste jeg har reagert slik for på den hendelsen som skjedde.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg er redd for å se folk i øynene, fordi jeg tror de da vil se hvor trist jeg egentlig er. Jeg er redd folk skal gjennomskue svaret mitt når de spør "Hvordan går det?" Second that. Ingen som har klart det enda da. I win. Jeg prøver forøvrig å unngå "Hvordan går det?"-spørsmål, "Hvordan har du det" er mye dypere og mer omtenksomt - syns jeg hvertfall. Og jeg opplever ofte folk svarer ærligere og bedre på det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har bare én person jeg virkelig stoler 100% på, og føler nå at hun forsvinner mer og mer ut av livet mitt Jeg prøver også å unngå spørsmål som "hvordan går det" og "hvordan har du det?", og prøver så ofte som mulig å spørre "Hvordan gikk det på jobb igår?", "hvordan var den filmen du sa du skulle se?" og så bortetter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har bare én person jeg virkelig stoler 100% på, og føler nå at hun forsvinner mer og mer ut av livet mitt Let her know. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg er livredd for å ikke klare gjøre noe ut av meg selv. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg er redd for å se folk i øynene, fordi jeg tror de da vil se hvor trist jeg egentlig er. Jeg er redd folk skal gjennomskue svaret mitt når de spør "Hvordan går det?" Second that. Ingen som har klart det enda da. I win. Jeg prøver forøvrig å unngå "Hvordan går det?"-spørsmål, "Hvordan har du det" er mye dypere og mer omtenksomt - syns jeg hvertfall. Og jeg opplever ofte folk svarer ærligere og bedre på det. argh jeg missliker sterkt å få det spørsmålet når jeg møter folk. Altso.. skal man svare at man har det dårlig (om en har det) til en så vidt bekjent/venn? Greit nokk om det er en bestevenn/familie. KAN ha noe med at jeg hadde ei retart jente i bofellesskapet som spurte KVAAAR JÆVLA dag om "Hei! Hvordan har do det?" Og så står hun å stirrer og venter på svar. Ho var fra Island eller noe. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette er vel kanskje en hemmelighet. Jeg hater når folk spør om hvem den personen her. Hvem? hva betyr det? Hva vil man vite når man spør hvem er du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) "Ikke så bra for tiden, men det ordner seg nok" pleier å forhindre videre graving i temaet for min del hvertfall. Evt legge på en "alle har sine ups and downs nå og da" om de begynner å grave. Nopros: Si du er en ninja. Endret 14. juli 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette er vel kanskje en hemmelighet. Jeg hater når folk spør om hvem den personen her. Hvem? hva betyr det? Hva vil man vite når man spør hvem er du? *kremt* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette er vel kanskje en hemmelighet. Jeg hater når folk spør om hvem den personen her. Hvem? hva betyr det? Hva vil man vite når man spør hvem er du? *kremt* Hvem film skal vi se? Hvem bil var det? Hvem pizza skal du bestille? Faen jeg kjenner jeg blir så irritert når jeg hører det. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Greia var egentlig at jeg spurte "Hvem er XXX @diskusjon.no" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ikke akkurat det jeg mente Mchansern, men ja. Det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest CSI Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg kna fortsette med en ny bekjennelse. Jeg gråter aldri. Jeg husker ikke sist jeg gråt. Må være minst 10 år siden? Vært i tre begravelser til ganske nær familie dette året (to bestemødre og bestefar). Ene bestemoren min døde helt brått uten forsvarsel, absolutt alle andre enn meg gråt i begravelsen. Jeg bare satt der. Aldri grått over en film eller noe slikt heller. Begynner å tro jeg er litt følelseskald. Viser sjeldent ytre følelser når jeg er glad, sint etc. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg kna fortsette med en ny bekjennelse. Jeg gråter aldri. Jeg husker ikke sist jeg gråt. Må være minst 10 år siden? Vært i tre begravelser til ganske nær familie dette året (to bestemødre og bestefar). Ene bestemoren min døde helt brått uten forsvarsel, absolutt alle andre enn meg gråt i begravelsen. Jeg bare satt der. Aldri grått over en film eller noe slikt heller. Begynner å tro jeg er litt følelseskald. Viser sjeldent ytre følelser når jeg er glad, sint etc. Jeg har det akkurat som deg. Jeg kan ikke huske sist jeg gråt eller var skikkelig, skikkelig trist. Er aldri glad eller trist lenger. Litt kjipt, men sånn er det. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke akkurat det jeg mente Mchansern, men ja. Det er veldig irriterende. Hva ellers skal man si? (sikkert bare glemt det, er rimelig sent nå) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg blir alltid irritert når folk spør hvordan det går. Jeg vet hva slags svar de forventer. Litt stalker tendenser, men du skriver ting jeg har vært borti selv =/ Hvorfor skal du bry deg om hva de forventer/ønsker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg