Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

-Jeg har en teori om at alle kan synge, men noen har vanskeligere for å få kontroll over stemmen sin. (har vel begynt å få tvil når jeg sitter med verdens verste stemme selv)

 

Det er faktisk helt sant. Det er ytterst få som ikke kan synge eller er tonedøv. Problemet til de som har "verdens verste" stemme, er at de spenner musklene rundt stemmebåndene, og får dermed ikke til å synge ordentlig. Med litt avslapningsøvelser (både fysisk og psykisk), og trening, så kan de aller fleste synge temmelig bra. Det er ikke alle som er like musikalske, men det tror jeg er mye pga miljø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest drammenser_22

Jeg er dødlig forelska i en av mine beste venner.

 

Det er jeg og, smertefult på mange måter iogmed at hun er sammen med min beste venn. føler veldig mye skyldfølelse for det, men man takler det vel!

Lenke til kommentar

Det er jeg og, smertefult på mange måter iogmed at hun er sammen med min beste venn. føler veldig mye skyldfølelse for det, men man takler det vel!

Been there.

 

Første og eneste fakkeltoget jeg har gått i var utelukkende for å få lov til å holde min egen fakkel. Husker ikke hva vi gikk for/mot en gang.

Hahaha, faen som jeg lo. Det der kunne jeg ha gjort selv.

 

On-topic: Om jeg ser film alene hopper jeg over/fikler med noe annet dersom det kommer en romantisk scene ._.

Endret av Keith White
Lenke til kommentar

Jeg lyver mye. Så mye at kanskje halvparten av livet mitt som de fleste kjenner er løgn. Jeg prøver å komme meg ut av det ved å tone ned løgnene for at de kanskje skal forsvinne helt snart, men det er vanskelig. Jeg er egentlig ganske ensom. I løgnene mine er jeg ikke det. Noen ganger lever jeg meg så mye inn i det at jeg blir lykkeligere av løgnene. Derfor er det ganske vanskelig å slutte.

Lenke til kommentar
Gjest Two-face

Jeg lyver mye. Så mye at kanskje halvparten av livet mitt som de fleste kjenner er løgn. Jeg prøver å komme meg ut av det ved å tone ned løgnene for at de kanskje skal forsvinne helt snart, men det er vanskelig. Jeg er egentlig ganske ensom. I løgnene mine er jeg ikke det. Noen ganger lever jeg meg så mye inn i det at jeg blir lykkeligere av løgnene. Derfor er det ganske vanskelig å slutte.

 

lenge sia jeg posta mitt innlegg, du kan lese det hvis du vil, var sånn jeg og, var redd for at jeg ikke kunne grave meg ut av løgnene, har egentlig ikke kommet meg ut av det, det har vel gått en god stund sia jeg posta sist, har vell ikke forandra meg så mye, så alt jeg kan bistå med er å si at du er ikke alene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

-Jeg har en teori om at alle kan synge, men noen har vanskeligere for å få kontroll over stemmen sin. (har vel begynt å få tvil når jeg sitter med verdens verste stemme selv)

 

Det er faktisk helt sant. Det er ytterst få som ikke kan synge eller er tonedøv. Problemet til de som har "verdens verste" stemme, er at de spenner musklene rundt stemmebåndene, og får dermed ikke til å synge ordentlig. Med litt avslapningsøvelser (både fysisk og psykisk), og trening, så kan de aller fleste synge temmelig bra. Det er ikke alle som er like musikalske, men det tror jeg er mye pga miljø.

 

Den dagen jeg synger bra, den dagen... kommer ikke :!:

tror ikke helt på det der jeg, tror det er mange som faktisk ikke kan synge. inkludert meg :)

edit: men det er sikkert mange som kan.

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke kjent noen som jeg ikke har klart å hate så intenst at jeg ikke hadde reagert om de døde.

Dersom du hater noen - intenst til og med - vil du definitivt reagere om de dør. Hat er en sterk følelse, og død en ekstrem hendelse. Disse to i kombinasjon vil garantert skape reaksjon.

Om du derimot er knekkende likegyldig til en person, da er det mulig du ikke ville reagert på deres bortgang. Men likegyldighet er noe helt annet enn hat.

Lenke til kommentar

Jeg hater kokesjokolade når jeg spiser den, men har alltid glemt dette når jeg står i butikken og har lyst på litt..

 

edit: Nå sitter jeg å spiser kokesjokolade, og ser på Stortingets spørretime! :fun:

 

Du... du er helt sjuk. :nei:

Haha, nei, det skal forhåpentligvis mer til.

Lenke til kommentar

Jeg og noen venner brukte å tvinge en på skolen vår , som ble oppdratt i kristen familie til å banne og si stygge ord . Så lekte vi lynsjestemning i skogen og tok han til fange. Hengte han oppned fra et tre og stakk av.Så hang han der i skogen da og hyla og vræla en liten stund før noen forbipasserende kom og redda han. Snakk om å være ond i en alder av 8-9 år. :nei:

 

End of story, endte opp med at familien flytta

 

Edit : kan være vi ikke likte at han var svensk eller noe i den duren. kan ikke huske vi hata andre unger pga religion så tidlig. Uansett, det var stygt gjort

 

Edit:

 

By Demand

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Faen så ikke "tulla" først.

 

Jeg blir lei av nye ting etter noen dager. Jeg har hatt en Mazda RX7 i tre måneder, er lei av den. Har hatt HTC Magic i et år (brukt bare 3 måneder), lei av den, Steelseries 5Hv2 headset, lei av det.

 

Eneste jeg ikke er lei av er å mekke bil, PC og bowle. Og jeg er ikke lei kabinettet mitt. Spør WheelMan hvorfor jeg liker det :p

Lenke til kommentar
Gjest surjot

Løper alltid intervaller/langtur på èn time hver eneste natt. Ingen i familien som vet dette. Møter aldri på noen biler heller, siden jeg løper i skogen. Ganske sykt når jeg tenker over det at jeg gjør dette, men når jeg ikke får lov å løpe ellers på dagen, så må jeg jo gjøre det når dem sover og ikke finner det ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...