Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

min store hemmelighet er: Jeg bruker ikke pute :ph34r:

hvordan i faen kan dere sove i vinkel?

 

 

Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg bruker pute eller ikke jeg, jeg sovner med pute, men våkner uten! Kanskje jeg skal prøve å sove uten en natt :)

Jeg sover ikke i en stor vinkel :p puta er myk, så hode er ikke så langt opp. Jeg klarer ikke store harde puter, det er ubehagelig, men tynne puter går greit.

Du sover jo ikke i vinkel med pute? Den er jo der for å holde hodet på lik linje med kroppen. Uten vil jo gjøre at hodet faller mer i en undervinkel, pga skuldrene som støtter nakken til et høyere nivå.

 

Med mindre du ligger på ryggen da. Am I right?

 

nupps, sover på siden. Men pute har jeg ikke fått til og bruke på noen år. ligger i senga, men blir trykt opp i et hjørne når jeg skal sove.

 

Og en liten hemmelighet til. Jeg har ikke øreflipper! tærer på selvtilliten, men jeg er faen så aerodynamisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Men jeg var aldri forelska. Vet ikke helt hvordan følelsen er, har aldri merka det "spessielle" følelsen alle snakker om.

Jeg har aldri vært forelska jeg heller, så jeg aner ikke engang hva det vil si liksom. Og det er ikke det at jeg mangler følelser heller, jeg har bare aldri opplevd denne "fikseringen" på en person som man liksom skal få...

Lenke til kommentar

Jeg liker prepubertale barn, men også de på min egen alder. Men foretrekker de yngere. Jeg vet det er feil, men kan ikke no for det. Heldigvis så er jeg ikke en de som trenger å ta fantasi over til virkelighet.

Lenke til kommentar

No harm done, guest_20. Tenker ikke ned på deg ;) Så lenge det ikke blir virkelighet så klart.

 

Jeg liker å gå barbeint. Får meg til å komme mer i kontakt med naturen. Liker generelt å føle meg som et dyr. Tenker ofte på menneskerasen som noe faenskap som bare ødelegger alt. Har vurdert å henge opp hengekøye ganske høyt på rommet mitt hvor jeg kan sove om natten av denne grunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men jeg var aldri forelska. Vet ikke helt hvordan følelsen er, har aldri merka det "spessielle" følelsen alle snakker om.
Jeg har aldri vært forelska jeg heller, så jeg aner ikke engang hva det vil si liksom. Og det er ikke det at jeg mangler følelser heller, jeg har bare aldri opplevd denne "fikseringen" på en person som man liksom skal få...
Hva mener du med det? Det jeg mener forelskelse er at en person er spesiell. Du må skjekke om det er blitt lagt ut bilder, du drømmer deg bort. Den personen dukker opp i tankene dine, du tenker på hvor fantasisk den personen er, du savner personen når du ikke er med den, du synes plutselig øyekontakt med den personen er fantastisk, du ser tilbake på minner du har med personen. noen ganger kiler det i magen når du ser personen. Litt vanskelig å forklare. Noen blir varme når de kommer borti personen, noen skjelver i beina når de snakker med personen.

Men det er noe spesielt ved å komme borti personen, og du liker at personen vet hvem du er.

Alt med den personen er fantastisk :D

Det jeg mener er at jeg aldri har opplevd noe av det du nettopp beskrev, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde det.

 

 

Hva mener du med fiskingen`?
FIK-SER-ING ikke - FISK-ING

*fnise* :wee:

Lenke til kommentar

Da jeg var 'liten' glemte jeg igjen et ganske oppfinnsomt og veldig komisk hjemmelaget sexleketøy på badet, som noen demonterte og ryddet bort. Dette etter at jeg stadig hadde klaget over alle synlige tegn på mine foreldres sexliv og drifter, og i det hele tatt behandlet dem som spedalske. (Følte de var skrekkelig ekle også, særlig halvparten av dem. Skikkelig spesiell der :p) Jeg fikk ofte høre 'vi vet ting om deg også' etterpå.

Føler egentlig jeg burde skrive om akkurat den blødmen der med et riktig dårlig språk.

 

Jeg er 30, aldri vært forelsket og har problemer med å merke fysisk tiltrekning til noen, og har like stort behov for å betro meg anonymt som den gjengse fjortis. Vet jo egentlig at jeg ikke er frigid da. Argh.

 

De andre tingene sier jeg høyt, og skammer meg som en hund etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men jeg var aldri forelska. Vet ikke helt hvordan følelsen er, har aldri merka det "spessielle" følelsen alle snakker om.
Jeg har aldri vært forelska jeg heller, så jeg aner ikke engang hva det vil si liksom. Og det er ikke det at jeg mangler følelser heller, jeg har bare aldri opplevd denne "fikseringen" på en person som man liksom skal få...
Hva mener du med det? Det jeg mener forelskelse er at en person er spesiell. Du må skjekke om det er blitt lagt ut bilder, du drømmer deg bort. Den personen dukker opp i tankene dine, du tenker på hvor fantasisk den personen er, du savner personen når du ikke er med den, du synes plutselig øyekontakt med den personen er fantastisk, du ser tilbake på minner du har med personen. noen ganger kiler det i magen når du ser personen. Litt vanskelig å forklare. Noen blir varme når de kommer borti personen, noen skjelver i beina når de snakker med personen.

Men det er noe spesielt ved å komme borti personen, og du liker at personen vet hvem du er.

Alt med den personen er fantastisk :D

Det jeg mener er at jeg aldri har opplevd noe av det du nettopp beskrev, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde det.

 

 

Hva mener du med fiskingen`?
FIK-SER-ING ikke - FISK-ING

*fnise* :wee:

 

Ikke med samme kjønn? Tok tid for å forstå at jeg var forelsket, det var pga at det er samme kjønn. Jente.

Jeg er noe sånt som homofil og biseksuell, og har aldri vært forelska i noen av kjønnene :p

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å være med vennene mine .. De er veldig grei og sånn, men syntes det er kjedelig å være med dem. Føler det egentlig sånn med alle andre på min alder. (Er 16 år).

En annen ting er at jeg er syk nesten hele tiden, men sier det aldri til foreldrene mine eller noen.

Lenke til kommentar
Kanskje de to hemmelighetene har en sammenheng? Hvordan syk er du forresten?

 

En dag er det kvalme, neste dag er jeg forkjølet og uken etter det har jeg feber og sånn fortsetter det.

Er ikke sånn at jeg "hater" livet mitt liksom, er bare det at jeg syntes andre mennesker generelt er uinteressante. Får høre hele tiden at jeg er veldig smart og sånn, så kan vel være derfor jeg "kjeder" meg når jeg er med andre..

Grunnen til at jeg ikke sier noe om at jeg føler meg dårlig, er vel fordi jeg vil gå på skolen og ikke ligge hjemme i sengen :p

Men for all del, liker livet mitt liksom! Skulle bare ønske det fantes noen som tenkte litt likt som meg .. Hvis noen skjønner xD

Lenke til kommentar

Det kan virke som du har et dårlig immunforsvar, og jeg vil virkelig anbefale deg å snakke med dine foreldre/oppsøke lege. Det er ikke bra å gå rundt og være syk hele tiden.

 

Det er godt mulig at du er en smart person og at dine jevnaldrende ikke er på et like høyt intellektuelt nivå som deg, men om dette er noe du fokuserer på kan dette i seg selv føre til at du oppfører deg som en drittsekk, og at du i praksis havner på et langt lavere nivå enn dem rundt deg sosialt. Det kan også være at du er en av dem som forventer at alle andre skal ta intiativ, og gjør de ikke det er de "kjedelige". Foreslå noe selv, kanskje folk bare er sjenerte, eller kanskje de har skjønt at du ikke setter pris på dem og dermed på en måte har gitt deg opp.

 

Jeg får dårlig humør og blir trøtt av å være syk, noe som igjen kan gå utover mitt sosiale liv. Det kan være dette også gjelder deg.

 

Det at du prøver å overbevise meg om at du liker livet ditt når jeg aldri har påstatt noe som skulle insinuere det motsatte, får meg til å tro at du kanskje ikke liker livet ditt i det hele tatt. Synes at du skal drite i hva folk eventuelt synes, legge kortene på bordet for deg selv i alle fall, og fortelle deg hva som egentlig er galt. Du må være ærlig med deg selv før du kan forvente å oppnå noe som helst. Og igjen vil jeg anbefale deg å snakke med dine foreldre om dette med helsen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...