Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Liker å sove med hodet oppe jeg, føler liksom at jeg får en knekk i nakken om jeg ikke har noe som støtter hodet Endret 25. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest Guest_CC_* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er en helt greit attraktiv 23 år gammel jente som ikke har hatt sex siden høsten 2008. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er en psykopat. Har aldri følt kjærlighet, har ingen empati for andre folk og er veldig ufølsom, min hverdag går ut på sette opp et skuespill for andre personer og prøve å få det slik jeg vil, og jeg føler på ingen måte ansvar for mine handlinger. Der var min hemmelighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er en helt greit attraktiv 23 år gammel jente som ikke har hatt sex siden høsten 2008. No offence, men jeg er en helt grei gutt som ikke har hatt sex siden sommeren 1988 (med andre ord: aldri). Man tar det som det kommer Lenke til kommentar
Gjest -.- Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er dødlig forelska i en av mine beste venner. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er redd for edderkopper og absolutt alt av vannlevende organismer som har bein. Jeg er helt i grenseland når jeg plukker opp krabbeskjell fra svaberg og lignende. Merkelig nok er jeg svært glad i å fiske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er en helt greit attraktiv 23 år gammel jente som ikke har hatt sex siden høsten 2008. No offence, men jeg er en helt grei gutt som ikke har hatt sex siden sommeren 1988 (med andre ord: aldri). Man tar det som det kommer Besøk en gaybar, og du får napp eller? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er GUD! Eller en annen viktig person... Hvorfor er jeg her på jorda da? Hvorfor "meg" hvorfor ikke være en president? Jada. Jeg venter enda på at noe skal skje. Og jeg venter forran TV'n... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er innenfor typen personligheter som utvikler schizofreni, og har allerede mulige symptomer. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er innenfor typen personligheter som utvikler schizofreni, og har allerede mulige symptomer. Schizofreni? Hvordan tenker du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er en helt greit attraktiv 23 år gammel jente som ikke har hatt sex siden høsten 2008. No offence, men jeg er en helt grei gutt som ikke har hatt sex siden sommeren 1988 (med andre ord: aldri). Man tar det som det kommer Besøk en gaybar, og du får napp eller? Naah, bar er ikke akkurat min greie, da venter jeg heller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 One night stand er da noe for alle. Lenke til kommentar
Gjest SvakGuttIStoreKlær Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er en helt greit attraktiv 23 år gammel jente som ikke har hatt sex siden høsten 2008. Jeg er en høy, svært sterk, svært slank og ellers svært attraktiv gutt som fikk godt over 5 i snitt på sist termin. Jeg er 15 år og er med i den helt supre "eksklusive guttegjengen" i det siste året på ungdomsskolen. Siste jomfrukameraten min forsvant for ett år siden. Jeg har aldri hatt dame en gang... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har flere kjekke, hyggelige kamerater som fortsatt er jomfru i en alder av 18, jeg. Ikke stress! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er inne i mitt 24. år og er jomfru, men så er jeg bare søt da, sikkert derfor. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker å høre på Pavarotti mens jeg griner meg i søvne. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 min store hemmelighet er: Jeg bruker ikke pute hvordan i faen kan dere sove i vinkel? Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg bruker pute eller ikke jeg, jeg sovner med pute, men våkner uten! Kanskje jeg skal prøve å sove uten en natt Jeg sover ikke i en stor vinkel puta er myk, så hode er ikke så langt opp. Jeg klarer ikke store harde puter, det er ubehagelig, men tynne puter går greit. Du sover jo ikke i vinkel med pute? Den er jo der for å holde hodet på lik linje med kroppen. Uten vil jo gjøre at hodet faller mer i en undervinkel, pga skuldrene som støtter nakken til et høyere nivå. Med mindre du ligger på ryggen da. Am I right? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk den ikke opp en gang jeg skulle ha sex. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg skulle ønske jeg kunne lese tanker. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har hatt to kjærester, som begge varte i 7-8 måneder. Men jeg var aldri forelska. Vet ikke helt hvordan følelsen er, har aldri merka det "spessielle" følelsen alle snakker om. Men de var tydelig forelska i meg. Så ikke noe problem i å bli sammen med dem. De blir fornøyde og jeg ser mer menneskelig ut på utsiden. Har lite følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg