Kristiiin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 En av mine største hemmeligheter; -Jeg har en tendens til å bli så inni helvettes grisesjalu av et slikt kaliber at jeg fantaserer om hele verdens undergang og fordervelse og vil kaste svartmaling på alle jeg ser og gå totalt rambo på de jeg er sjalu på. Glad jeg er ikke er en handlingsdyktig person. Lenke til kommentar
Gjest Guest_tøs_* Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har problemer med å se hvordan jeg noengang skal kunne klare å holde meg til kun en person igjen når det kommer til sex. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg ser på hver eneste person som er utro som idioter, uavhengig av hvem de er, trenger ikke engang vite navnet deres. Blir så irritert på utroskap at jeg inni meg føler at de som er det fortjener ett skudd i kneskåla! I tillegg blir jeg ekstremt forbanna på folk som horer rundt med en masse sexpartnere, (noen er jo greit nok, men nå snakker vi overmål her), og jenter og gutter som kler seg som horer på byen. Det verste er selvfølgelig jenter som kler seg i miniskjørt midt på vinteren, ser ut som horer, drikker seg fulle og etterpå har guts til å klage på at det er kaldt. Show it up your a**! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dexter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har av og til skummelt detaljerte fantasier om hvordan jeg skal drepe noen som står meg nær. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 En av mine største hemmeligheter; -Jeg har en tendens til å bli så inni helvettes grisesjalu av et slikt kaliber at jeg fantaserer om hele verdens undergang og fordervelse og vil kaste svartmaling på alle jeg ser og gå totalt rambo på de jeg er sjalu på. Glad jeg er ikke er en handlingsdyktig person. Du er nok ikke den eneste der.. aeneas: har vel lekt med den tanken jeg og, ikke en som står meg nær vel og merke, mer en man ikke liker.. Men er som kristiiin sier, Godt man ikke er en handlingsdyktig person. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg ser på hver eneste person som er utro som idioter, uavhengig av hvem de er, trenger ikke engang vite navnet deres. Blir så irritert på utroskap at jeg inni meg føler at de som er det fortjener ett skudd i kneskåla! Helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Everything burns Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle spiseforstyrrelser. Om jeg ikke allerede sitter i det, da. Jeg vet ingenting lenger. Kanskje jeg bare innbiller meg alt sammen. Jeg må ned. Jeg må. Hva er så galt med det? Jeg har fremdeles nok å ta av. Jeg vet at han aldri ville likt overkroppen min. Puppene mine trenger en god omgang silikon før de er i nærheten engang. Hva har jeg å tape? Hvorfor skal jeg høre på hva alle andre mener og syns? Jeg har et klart bilde i hodet av hvordan jeg vil se ut. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Min er at jeg poster her bare for å få den i mine innlegg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle spiseforstyrrelser. Om jeg ikke allerede sitter i det, da. Jeg vet ingenting lenger. Kanskje jeg bare innbiller meg alt sammen. Jeg må ned. Jeg må. Hva er så galt med det? Jeg har fremdeles nok å ta av. Jeg vet at han aldri ville likt overkroppen min. Puppene mine trenger en god omgang silikon før de er i nærheten engang. Hva har jeg å tape? Hvorfor skal jeg høre på hva alle andre mener og syns? Jeg har et klart bilde i hodet av hvordan jeg vil se ut. Det samme tenker jeg. Etter at jeg i oktober begynte å veie all maten min, og skrive ned alle kalorier jeg spiste, har det gått over stokk og stein. Jeg er helt besatt av å holde meg under 1600 kcal om dagen, og hvis jeg klarer å holde meg under 1000 er jeg sjeleglad. Jeg veier meg hver eneste dag, og hvis jeg har gått opp noen gram, kan jeg godt begynne å gråte, miste all matlyst og sulte meg gjennom resten av dagen. Jeg har fremdeles nok å ta av, og jeg har også et klart bilde av hvordan jeg har lyst til å se ut. Men jeg begynner å bli redd for å aldri bli fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Henne_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 TheMartine: Ser den. Jeg får dårlig samvittighet om jeg spiser normalt, eller flere ganger om dagen. Selv om jeg vet veldig godt at det jeg gjør bare ødelegger meg. Jeg vet godt at et sunt kosthold og litt trening er det som skal til, men det er ikke sånn hodet mitt fungerer for tiden. Dette gir meg mer kontroll og tilfredsstillelse. Veide meg nå, og nålen er på vei i riktig retning. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 TheMartine og forumgjester: Pass på hvor dere er på vei, dette høres ikke bra ut. Hvis dere blir fanget i spiseforstyrrelseshelvetet vil dere ødelegge livene deres. Dere vil også påføre deres nærmeste forferdelige påkjenninger. Søk hjelp mens dere fremdeles kan tenke rasjonelt, dere har ingenting å tape på det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg flashet nettopp puppene mine til noen på chatroulette... Herregud, hvor dårlig selvtillitt går det an å ha? Jeg er patetisk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er mange som gjør det, men du burde ikke gjøre det så lett synes jeg. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle spiseforstyrrelser. Om jeg ikke allerede sitter i det, da. Jeg vet ingenting lenger. Kanskje jeg bare innbiller meg alt sammen. Jeg må ned. Jeg må. Hva er så galt med det? Jeg har fremdeles nok å ta av. Jeg vet at han aldri ville likt overkroppen min. Puppene mine trenger en god omgang silikon før de er i nærheten engang. Hva har jeg å tape? Hvorfor skal jeg høre på hva alle andre mener og syns? Jeg har et klart bilde i hodet av hvordan jeg vil se ut. Det samme tenker jeg. Etter at jeg i oktober begynte å veie all maten min, og skrive ned alle kalorier jeg spiste, har det gått over stokk og stein. Jeg er helt besatt av å holde meg under 1600 kcal om dagen, og hvis jeg klarer å holde meg under 1000 er jeg sjeleglad. Jeg veier meg hver eneste dag, og hvis jeg har gått opp noen gram, kan jeg godt begynne å gråte, miste all matlyst og sulte meg gjennom resten av dagen. Jeg har fremdeles nok å ta av, og jeg har også et klart bilde av hvordan jeg har lyst til å se ut. Men jeg begynner å bli redd for å aldri bli fornøyd. Du bør ikke bare konsentrere deg om maten du stapper i deg! Trening også, men det vet du sikkert? og det gjør du sikkert også? Minst 30 min ordentlig aktivitet pr dag burde vært krav for alle! Og det hjelper også, men gjerne mer Lenke til kommentar
Gjest sprutern Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 heiii min hemmelighet er at når jeg får orgasme (på egen hånd) så spruter jeg... jeg dææver hvis det skjer med den nye kjæresten min! så er redd ass.. er det normalt? aldri hørt om jenter som gjør det nesten. jeg er 17;) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er noen jenter som får det. Tror egentlig kjæresten din kommer til å bli mer fornøyd enn redd, da han veit at han har gjort det godt for deg Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 min store hemmelighet er: Jeg bruker ikke pute hvordan i faen kan dere sove i vinkel? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 heiii min hemmelighet er at når jeg får orgasme (på egen hånd) så spruter jeg... jeg dææver hvis det skjer med den nye kjæresten min! så er redd ass.. er det normalt? aldri hørt om jenter som gjør det nesten. jeg er 17;) Er jo helt fantastisk med jenter som kan sprute. Selv har jeg vært heldig nok til å finne meg en som kan dette, og kunne ikke vært mer fornøyd. Imo er spruting bare et pluss, og et tegn på at du har gjort en god jobb^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 min store hemmelighet er: Jeg bruker ikke pute hvordan i faen kan dere sove i vinkel? Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg bruker pute eller ikke jeg, jeg sovner med pute, men våkner uten! Kanskje jeg skal prøve å sove uten en natt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) min store hemmelighet er: Jeg bruker ikke pute hvordan i faen kan dere sove i vinkel? Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg bruker pute eller ikke jeg, jeg sovner med pute, men våkner uten! Kanskje jeg skal prøve å sove uten en natt jeg å Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg