DaMole Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Negler på tavle er deilig. Men når nokon suttar på eit slags tøystykke eller liknande, DØR eg på meg. Sånn som snorer på jakker? Eller toppen av jakkekraven, sånn rett ved glidlåsen? Det er det verste. Spesielt om tøyet er vått. Huff.. Får en slags rar følelse i tennene (klarer ikke å beskrive det, men det er en ekkel følelse eller noe sånt som skjer i munnen, med tennene) og frysninger av det når jeg ser andre tygger på snorer som henger fra f.eks en hettegenser. Helt klart det verste! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Huff.. Får en slags rar følelse i tennene (klarer ikke å beskrive det, men det er en ekkel følelse eller noe sånt som skjer i munnen, med tennene) og frysninger av det når jeg ser andre tygger på snorer som henger fra f.eks en hettegenser. Helt klart det verste! Ja, det er grusomt Eg taklar alt mellom himmel og jord, bortsett frå akkurat det. Eg kan tygge aluminiumsfolie, eg kan skrape på ei tavle med neglene, men når det kjem til tygging/suging av hettegensersnorer eller liknande, kryp eg ihop og ønsker eg var død. Lenke til kommentar
Gjest -*- Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg feller tårer hver gang jeg hører denne sangen (Baba Yetu). Wow. Den låten var dødsfet. Takk for linken Jeg får klump i halsen og tårer i øynene av denne videoen. Ja, jeg er nerd Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå er jeg glad igjen , mandag ville jeg bare dø. Er stor forskjell fra å være livredd med tauet i handa og venner som bryr seg når du står på randen av stupet. Takker mine venner. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kunne ikke hele alfabetet når jeg var 14 år. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har overbevist meg selv om at jeg er klar for å dø.Ikke det at jeg har et dødsønske, men om jeg skulle dø i morra eller noe, så har jeg ting klart. Brev som skal senses ut til venner som bor langt unna, kontoinfo etc til forskjellige forum og communities jeg er med på og har venner på, kontoinfo på WoW og forklaring om hvem som skal få in-game brev og en liste om hvordan jeg vil ha begravelsen, hvordan jeg ønsker å begraves etc. Og jeg sier alltid far vell til familien og vennene mine i fall jeg dør på vei hjem fra hva enn. Jeg skjønner ikke hva vennene dine skal med kontoinformasjon til forskjellige forum og spill? Sikkert fordi han har en del virtuelle venner også som han syns fortjener og få vite at han ikke er lenger... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Yeah, men det er teknisk sett mamma og pappa som skal ha konto-informasjonen. Jeg har gitt pappa opplæring i hvordan han skal logge på og hva han skal gjøre. Han mener jeg overreagerer, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) HELVETES JÆVLA SKOLE ÆRLIGTALT JEG SKAL HEVNE MEG SÅ JÆVLIG PÅ SKOLEN FOR FAEN!!! og jeg veit osen mohahahaha Endret 7. januar 2010 av fsx Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fortell da? Dette vil vi høre! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fortell da? Dette vil vi høre! da må jeg brytte forumets relger det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hvordan blei det en hemmelighet og ikke bare et raseriutbrudd? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah, men det er teknisk sett mamma og pappa som skal ha konto-informasjonen. Jeg har gitt pappa opplæring i hvordan han skal logge på og hva han skal gjøre. Han mener jeg overreagerer, men man vet jo aldri. Personlig mener jeg du gjør det riktige. Det kan kanskje virke litt heftig for dine nærmeste, men la oss se på situasjonen hvor du faktisk havner i en ulykke og mister livet. Jeg har mistet to bekjente i min omgangskrets det siste halve året. Hvis bare de hadde gitt bort sitt facebook-passord hadde jeg sluppet å få beskjed om at "Hjelp Fornavn Etternavn å få det bedre på facebook" og "Kom i kontakt med Fornavn Etternavn igjen!" hver bidige gang jeg logger meg inn på Facebook. Det er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah, men det er teknisk sett mamma og pappa som skal ha konto-informasjonen. Jeg har gitt pappa opplæring i hvordan han skal logge på og hva han skal gjøre. Han mener jeg overreagerer, men man vet jo aldri. Personlig mener jeg du gjør det riktige. Det kan kanskje virke litt heftig for dine nærmeste, men la oss se på situasjonen hvor du faktisk havner i en ulykke og mister livet. Jeg har mistet to bekjente i min omgangskrets det siste halve året. Hvis bare de hadde gitt bort sitt facebook-passord hadde jeg sluppet å få beskjed om at "Hjelp Fornavn Etternavn å få det bedre på facebook" og "Kom i kontakt med Fornavn Etternavn igjen!" hver bidige gang jeg logger meg inn på Facebook. Det er utrolig kjedelig. Huff, det er ikke noe kjekt nei. Har du tatt en titt på denne siden på facebook? Der kan du rapportere at et medlem ikke lenger lever. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Takk. Jeg har hørt at den tjenesten finnes, men aldri sett den før. Jeg føler allikevel ikke at det er mitt ansvar å få deres konti nedlagt. Men nå vet jeg hvertfall om det! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 HELVETES JÆVLA SKOLE ÆRLIGTALT JEG SKAL HEVNE MEG SÅ JÆVLIG PÅ SKOLEN FOR FAEN!!! og jeg veit osen mohahahaha Fortell da? Dette vil vi høre! da må jeg brytte forumets relger det gidder jeg ikke Hmm! Tro om fyren kommer fra Tromsø? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 HELVETES JÆVLA SKOLE ÆRLIGTALT JEG SKAL HEVNE MEG SÅ JÆVLIG PÅ SKOLEN FOR FAEN!!! og jeg veit osen mohahahaha Fortell da? Dette vil vi høre! da må jeg brytte forumets relger det gidder jeg ikke Hmm! Tro om fyren kommer fra Tromsø? jeg er fra bodø men bor på kløfta nært oslo Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 En skarp kniv mot tenna, å fy...... får lange frysninger Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 gidder ikke bruke gjeste greiene, men er helt villt mørkredd, sjekker under senga iblandt, i gangen utenfor rommet, og sjekker at døra er låst ihvertfall 5 ganger før jeg legger meg. Har også en kniv + brekkjern under senga! Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_* Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg blir ikke forelsket lenger. Jeg blir utrolig lett betatt og jeg blir enda lettere kåt på folk, men ikke forelska. Jeg dømmer andre mennesker hardt på skrivefeil. Jeg syns ikke utroskap er så ille som alle skal ha det til. Jeg hater alle de usynlige reglene rundt forholdet mellom mann og kvinne samfunnet har lagt opp, særlig fordi det virker som om alle andre enn meg har de memorert. Jeg hater menneskene som ser ned på deg fordi du er jente og liker sex, men ikke det å ha kjæreste. Og gjerne mener det er noe feil med deg fordi du ikke har lyst på eller liker barn i en alder av 23. Alle de som ser på meg og sier at "Nå er det vel på tide at du finner noen å slå deg ned med." kan brenne. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg blir ikke forelsket lenger. Jeg blir utrolig lett betatt og jeg blir enda lettere kåt på folk, men ikke forelska. Jeg dømmer andre mennesker hardt på skrivefeil. Jeg syns ikke utroskap er så ille som alle skal ha det til. Jeg hater alle de usynlige reglene rundt forholdet mellom mann og kvinne samfunnet har lagt opp, særlig fordi det virker som om alle andre enn meg har de memorert. Jeg hater menneskene som ser ned på deg fordi du er jente og liker sex, men ikke det å ha kjæreste. Og gjerne mener det er noe feil med deg fordi du ikke har lyst på eller liker barn i en alder av 23. Alle de som ser på meg og sier at "Nå er det vel på tide at du finner noen å slå deg ned med." kan brenne. Haha.. Amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg