Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Negler på tavle er deilig. Men når nokon suttar på eit slags tøystykke eller liknande, DØR eg på meg.

Sånn som snorer på jakker? Eller toppen av jakkekraven, sånn rett ved glidlåsen?

Det er det verste. Spesielt om tøyet er vått.

Sutting på hår er jo også digg. Så en jente på forelesning her om dagen (går på universitetet) med håret i en lang flette. Hun satt og suttet på den.

Lenke til kommentar

Jeg seeder ikke torrents når jeg har nedlastet dem!

Gammle filmer som ikke er populære eller annet smårask som har lite seeds og er upopulære seeder jeg som faen. Meeeeeeeeeeeen! Etter reinstall av vraket gidder jeg ikke og nedlaste torrentene pånytt (brukte og lagre de automatisk med hjelp av µTorrent i en mappe.)

Gidder faen ikke mere brev i posten av IPS'en. Scary! Norske filmer er faaalie.

Edit: PeerBlock is GOOD SHIT!

Lyse Tele Anti-P2P GO TO HELL!

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg ønsker en person død. Hadde vært enklere å slappe helt av og nyte livet hvis jeg hadde sluppet å være redd for å møte ham igjen.

Jeg tror kanskje jeg er et dårlig menneske.

Hvis man er et dårlig menneske av å ønske en person død, må jeg være den mørkeste og mest fordervede sjelen i verden.

Lenke til kommentar
Jeg eier heller ikke fordommer for alle er forskjellige når man blir kjent med de og jeg kommer overens med de fleste folk .

Dette må være det absolutt dummeste jeg har hørt på lang lang tid!! ALLE har fordommer, utenom babyer som er 1min gamle. Det er så enkelt som hvis en person sier at han er svensk, da gjør du regning med at han snakker svensk. Det er også en fordom. Kanskje du ikke DØMMER folk før du har møtt dem, men å si at man ikke har fordommer er som å si at man ikke har en eneste hjerne celle.

Lenke til kommentar

Jeg har overbevist meg selv om at jeg er klar for å dø.

Ikke det at jeg har et dødsønske, men om jeg skulle dø i morra eller noe, så har jeg ting klart.

Brev som skal senses ut til venner som bor langt unna, kontoinfo etc til forskjellige forum og communities jeg er med på og har venner på, kontoinfo på WoW og forklaring om hvem som skal få in-game brev og en liste om hvordan jeg vil ha begravelsen, hvordan jeg ønsker å begraves etc.

Og jeg sier alltid far vell til familien og vennene mine i fall jeg dør på vei hjem fra hva enn.

Lenke til kommentar
Selv om jeg selv har bitt negler så lenge jeg kan huske, får jeg nesten brekninger når jeg ser andre som gjør det. :ph34r:

Hmm, hvis jeg noengang ser deg ute på gata en gang så skal jeg knaske negler helt opp i trynet ditt :yes:

hehe :tease:

Hmm, min hemmelighet.. noen ganger drikker jeg brus utenom helgene ! :ohmy:

Lenke til kommentar

- Jeg har nesten hatt samleie med en ett år eldre gutt i en alder av 7-8 (tror jeg.) Dette ble ikke ett komplett samleie ettersom jeg ikke fikk ereksjon. (Når jeg tenker tilbake på det nå grøsser jeg bare, og blir deprimert.. glad jeg hadde den mannlige rollen ihvertfall da.)

- Kutter meg selv fordi (som en sa på forrige side her) Jeg vil se om noen bryr seg om meg. (Ingen respons fra venner enda da :( )

- På barneskolen hatet jeg at folk så hva jeg spiste, så jeg satt alltid alene og holdt forann matpakka mi, så ingen så.

- Har bare vært forelsket en gang, og det var i femte klasse. Nå som jeg er søtten år begynner jeg virkelig å lure om det er noe gærent med meg.. Synes jenter kan være utrolig søte/pene/deiligere/whatever - men blir ikke forelsket, hvorfor ikke? :(

- Som maange andre, har jeg blitt mobbet gjennom barneskolen og ungdomsskolen. Har greid meg greit synes jeg, ettersom jeg mentalt forlot denne verdenen og gikk inn i den virtuelle verdenen til World of Warcraft. Ble avhengig som bare den. Og vet du hva, jeg storkoste meg, ikke fordi det er ett spill, og jeg er lat og sånt. Men fordi de vennene du skaffer der tar deg for den du er. Ser tilbake på den tiden, savner det.

- Når jeg var liten og skulle dra på ferie med faren min, og være vekk fra moren min i en uke, ble jeg helt (paranoid?) og følte meg helt alene. Det var slets ingen ferie, jeg slet med å komme igjennom ferien, for jeg var rett og slett avhengig å være nær mamma, og når vi dro til ett annet land, da ble det for langt for meg.

Dette førte til at jeg begynte å tenkte rare ting om meg selv, inkludert at ribbeina er litt lenger inn, og de "stikker" kjøttet og innvoldene på en måte. Denne følelsen av at ribbeina stikker inntil noe har jeg hatt hver gang jeg har sett på en voldsom film, eller sitter litt rart, siden den ferien.

Kan også legge til at jeg har utrolig med konsentrasjonsproblemer, og min hemmelighet da er at jeg aldri har lest en hel bok før. rett og slett fordi jeg ikke husker noe av det jeg leste 5 sekunder før.

samt føler jeg at jeg er veldig snill og stiller opp for de bestevennene (hvis jeg kan kalle de det) jeg har.

Har sagt til dem, uansett hva som gjelder dem, vil de alltid kunne stole på meg.

er jeg dum hvis jeg forventer at de skal være her for meg og da? kjenner det spiser meg innvendig.

- Har siden jeg var barn hatt problemer med at jeg er dårlig til ting, dårlig på skolen, dårlig til ditt og datt.

Dette har ført til depresjon og asosial(itet?) men jeg har kommet ut av den verste depresjonen nå, og tror jeg har funnet meg en hobby jeg kan greie å holde på, som jeg kanskje er god på. :)

Deilig å få snakket ut litt, føler at jeg får "tømt" hodet mitt og kan puste ut. Bare håper ingen jeg kjenner finner ut det her, for jeg vil ikke gjennomgå mer mobbing.

Endret av Xsandri
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har overbevist meg selv om at jeg er klar for å dø.

Ikke det at jeg har et dødsønske, men om jeg skulle dø i morra eller noe, så har jeg ting klart.

Brev som skal senses ut til venner som bor langt unna, kontoinfo etc til forskjellige forum og communities jeg er med på og har venner på, kontoinfo på WoW og forklaring om hvem som skal få in-game brev og en liste om hvordan jeg vil ha begravelsen, hvordan jeg ønsker å begraves etc.

Og jeg sier alltid far vell til familien og vennene mine i fall jeg dør på vei hjem fra hva enn.

Jeg skjønner ikke hva vennene dine skal med kontoinformasjon til forskjellige forum og spill?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...