Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestill en dildo og øv, det gjorde jeg. Blir en erfaren "jomfru", så er du klar for the real thing!

Fatter ikke hvorfor flere gjør som jeg, i stedet for å bekymre seg.

 

Ja, det er mange som anbefaler det, og joda, det er helt klart lurt. Men det blir litt som å sette sprøyte på seg selv. Det er veldig vanskelig å gjøre noe man vet er vondt mot seg selv. Det psykiske stritter imot for alle penga.

 

Penis sist jeg sjekka.

 

Det var en snål hemmelighet. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest GUESTLOL

Jeg har, og har alltid hatt flere tvangstanker. Det er snakk om harmløse ting. For eksempel, når jeg skrur på volumet på tven, må jeg ALLTID skru volumet opp til midten eller 50, la det stå slik i rundt 5 sekund, før jeg kan begynne å justere volumet igjen, og da må jeg ALLTID justere volumet til et rundt tall, slik som 20, 25, 45, osv. Derfor prøver jeg alltid å ha kontroll over TV-kontrolleren når jeg er i et hus. Hvis jeg ikke får justert på volumet på denne måten, blir jeg rett og slett dårlig, og konsentrasjonen min går til helvete!

 

Jeg HATER smatting. Ok, ikke noe spesielt med dette, men hatet til smattingen blir ofte til et varig, ekstremt hat mot dem som smatter også. Synes ikke det er ekkelt, det er bare måten en persons smatting og irriterende lyder kan ødelegge en matopplevelse for flere andre. Måten smattere bare fortsetter å spise på sin egen måte, uten å bry seg NOE som helst om de andre som irriterer. Dette har ført til at jeg har hatet noen få personer lenge. Husker når jeg var hos en kompis, og han skulle introdusere meg for 4 nye kompiser fra hans nye skole. Vi snakket, og hygget oss sammen, og i dag vil jeg karaktirisere 2 av disse som "bestevenner". Jeg kom fra begynnelsen godt overens med alle. En av de, si at han heter "Tor", var hyggelig. Vi fant etterhvert ut at vi hadde flere felles venner, hadde gått på felles "spesielle" fester med diverse morsomme episoder uten å ha møttes, og vi hadde dessuten nærmest identisk spillsmak(gothic 2 og diablo 2<3, ikke at noen av oss lever for spill eller noe). Tor inviterte oss også til en fest hjemme hos han helgen etterpå, og kjemien var god. Så Bestemte vi oss for å spise en slags pasta-gryterett som mora til kompisen hadde laget til oss, fordi hun visste at det var det beste jeg visste. Plutselig hørte jeg en ekstrem smatting fra Tor. Jeg begynte å se rødt, og jeg følte at det var rett før jeg kastet en kniv på ham. Alt han sa ble plutselig idiotisk, og dette ødela en ellers god Fredagskveld. Dette var et år siden, og jeg har fremdeles problemer med å komme over dette når jeg snakker til han.

Lenke til kommentar
Jeg HATER smatting. Ok, ikke noe spesielt med dette, men hatet til smattingen blir ofte til et varig, ekstremt hat mot dem som smatter også. Synes ikke det er ekkelt, det er bare måten en persons smatting og irriterende lyder kan ødelegge en matopplevelse for flere andre.

 

Wey, sånn har jeg det også. Det er helt grusomt. Jeg unngår å tilbringe tid med mennesker hvis jeg vet det blir spising med i bildet, og jeg blir så frustrert at jeg må gå ut av rommet hvis jeg sitter i samme rom som en som smatter. Jeg har til og med begynte å gråte av sinne på grunn av smatting.

 

Dæven, altså.

Lenke til kommentar
Gjest Den intelligente og uintelligent

Vet ikke om dette faller inn under helse, men dette er i det minste en hemmelighet.

 

Jeg lærte ikke å ha mellomrom etter punktum og komma før nå nettopp. Dette er underlig å tenke på, spesielt siden jeg stort sett fikk veldig gode karakterer på skolen og nå er andreårig jusstudent.

 

Det som skremmer meg mer er at ingen har reagert noe merkverdig på det opp gjennom årene. Kan heller ikke huske å ha fått noe tilsnakk for det.

 

Nå har jeg omsider lært det, men jeg tviler på at dette utgjør den store forskjellen karaktermessig. Da ville jeg blitt lettere sagt sjokkert om jeg plutselig skulle bli en soleklar A-kandidat på fakultetet.

Lenke til kommentar
Gjest Den intelligente og uintelligent

Ja, faktisk så skrev jeg slik. Følte heller ikke at jeg gjorde noe galt når skrev slik heller. Aner ikke hvordan det gikk seg til, men det ble en vanesak som vedvarte. Som nevnt fikk jeg aldri kjeft eller fikk det påpekt som en feil. Jeg fikk som regel gode karakterer og fikk også skryt for å ha godt språk av min norsklærer på vgs.

 

Denne feilen eller "tomrommet" hadde tydeligvis ikke så høy betydning karaktermessig.

 

Ser forøvrig ingen grunn for andre som skrev med dette "tomrommet" å kaste dritt etter meg, nettopp fordi jeg fylte det tomrommet med ord i stedet for luft.

 

Siden jeg nå har kommet så langt som jeg har, så er det da åpenbart at jeg har gjort overveiende mye av det riktige. Heldigvis...

Lenke til kommentar
Ja, faktisk så skrev jeg slik. Følte heller ikke at jeg gjorde noe galt når skrev slik heller. Aner ikke hvordan det gikk seg til, men det ble en vanesak som vedvarte. Som nevnt fikk jeg aldri kjeft eller fikk det påpekt som en feil. Jeg fikk som regel gode karakterer og fikk også skryt for å ha godt språk av min norsklærer på vgs.

 

Denne feilen eller "tomrommet" hadde tydeligvis ikke så høy betydning karaktermessig.

 

Ser forøvrig ingen grunn for andre som skrev med dette "tomrommet" å kaste dritt etter meg, nettopp fordi jeg fylte det tomrommet med ord i stedet for luft.

 

Siden jeg nå har kommet så langt som jeg har, så er det da åpenbart at jeg har gjort overveiende mye av det riktige. Heldigvis...

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...