Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker at alle andre (i klassen min) som ikke scorer 5/6 på prøver er imbesiller. Jeg anser meg selv som mye bedre i forhold til de. Jeg lurer på hva faen det skal bli av sånne idioter. Irriterer meg litt at jeg tenker sånn...

Du burde få deg en ny innstilling ellers ender du opp som en venneløs "vinner". Veit om mange av dem.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Annon_*

Her er mine hemmeligheter

Jeg har mange seksuelle fantasier som innerholder pedofile tanker, som feks. å lære kusina mi på 9 år å onanere.

Jeg hater stefaren min.

Jeg har blitt mobba på skolen i over 5 år, har gitt seg etter jeg begynte på ungdomskolen, men jeg er liv redd det skal starte igjen, og er redd han som mobba meg, og har veldig, veldig lyst til å drepe ham.

Jeg sitter alt for mye inne.

Igjen.. jeg HATER stefaren min.

Har seksuelle fantasier om alle jentene i klassen min.

Jeg spiser mitt eget snørr. Og plukker på alle sårene mine, og spiser sår skorpen. Derfor har jeg to sår i hodebunnen som aldri gror.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest1904

Jeg klarer ikke tro på folk som sier: "jeg har sosial angst"

man har ikke "sosial angst" man er bare inkompetent blandt folk.

"men han har jo asbergers"

nej, han har ingenting, han er bare inkompetent overalt

klarer ikke folk som bytter jobb mer enn 1 gang hvert 3dje år,

arbeidsmoral er noe alle burde ha,

klarer man ikke beholde en jobb: Se punkt over

HATER 80tallister,

virkelig intenst hat mot min egen aldersgruppe.

folk som skal analysere ALT,

greit man har mentale arr, lev med det, gå videre og kom deg tilbake til samfunnet.

hater alle som er under 19 og har en servicerettet jobb,

så jævla vanskelig og oppføre seg bak disken er det ikke.

om man absolutt missliker sin jobb, tenk før du søker.

folk som tror sjukdom definerer hvem man er,

nei det er ikke det, din kompetense ute blandt folk definerer hvem du er ute blandt folk-.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke tro på folk som sier: "jeg har sosial angst"

man har ikke "sosial angst" man er bare inkompetent blandt folk.

"men han har jo asbergers"

nej, han har ingenting, han er bare inkompetent overalt

[...]

folk som tror sjukdom definerer hvem man er,

nei det er ikke det, din kompetense ute blandt folk definerer hvem du er ute blandt folk-.

Så var det det å kjenne seg selv på andre, da. Innlegget ditt passer vel bedre i "Ting som irriterer så grenseløst" enn her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest jente -16

Min hemlighet er at jeg tror jeg er lesbisk. Jeg skammer meg ikke over det, men jeg går rundt å lurer på om jeg er lesbisk av ulike grunner. :confused: Uff, jeg håper jeg finner ut av det snart. Er hverfall ikke hetro.

Lenke til kommentar

Da jeg var 13-14 utforsket jeg en god del med en veninne, vi gikk så langt som å fingre/slikke.

Jeg har likevel vært helt sikker på at jeg ikke er bifil, men i det siste har jeg begynt å tenne litt på jenter, så kanskje biseksuell? Litt skummelt :S

jaja, det var min hemmelighet :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kurre_*

Jeg presterte å tisse på meg i senga i natt ved siden av dama. Jeg har opplevd det en gang før etter barnealderen og sist gang var for 10 år siden. Har ikke hatt plager med urinveislekkasje og håper ikke at dette er begynnelsen på noe nytt. Kona og jeg tok det hele med humor, men likevel fryktelig pinlig.

Lenke til kommentar
Problemet i norske fengsler er at svært, svært farlige mennesker som burde blitt bura inne til de råtna slipper ut. Dette fordi soningskøen er altfor lang. Mange soner halve dommen sin. Dette vet jeg fordi jeg kjenner en som har jobbet og jobber i to av norges største fengsler...

Satt og leste litt og kom over denne. En stund siden men. Svært svært FÅ slipper ut etter halve dommen. Da skal man ha en utrolig god grunn. Men nesten alle slipper ut etter 2/3 ja.

Lenke til kommentar

Kommer inn på veldig få sider når jeg er på jobb. Men har selv sittet inne, og der nevnte de akkurat dette. Siste som fikk slippe ut etter 1/2 tid i Larvik fengsel, var pga ungen hans hadde kreft og ikke hadde lang tid igjen. Det er på særskilt grunnlag. Det er fortsatt ytterst få som slipper ut etter halv tid.

edit: Dette er så OT at jeg lar det ligge der. SORRY-

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Toast Is Pimp!: du trenger vel ikke ha opplevd kjærlighet for å finne ut av det. hva en tiltrekkes av seksuelt nødvendigvis ikke være det samme som en tiltrekkes av følelsesmessig. Sturla Berg-Johansen har for eksempel sagt han er homofil men biseksuell. han forelsker seg dermed kun i folk av sitt eget kjønn men blir seksuelt tiltrukket av begge kjønn. på samme måte kan en person være heterofil (forelsker seg i folk av motsatt kjønn) men bifil (altså tenne seksuelt på folk av begge kjønn).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Ja, men så var det dette med definisjonene da, er en gutt som blir tent av gutter homofil? Jeg mener han er homoSEKSUELL jeg da.

Hvis han ikke har opplevd kjærlighet kan han ikke vite om han blir følelsesmessig tiltrukket av noen av kjønnene...

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

hvis jeg ikke husker helt feil så har det vært diverse diskusjoner om akkurat dette på forumet tidligere (jeg kommer antageligvis til å skille det ut som en egen diskusjon fra denne tråden for ikke å lage for mye OT).

mye av dette går som du sier på definisjoner og hvordan en ser på seg selv. hvis en kun tenner seksuelt på gutter er en vel homoseksuell og du har rett når det gjelder følelsene du nevner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg mener å huske at det var noen sinnsyke diskusjoner om dette jeg også, så vi lar OT'en ligge før det tar av :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...