Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Jeg tenker for mye og ender ofte opp med å ta beslutninger litt i hu og hast. Jeg tenker selfølgelig over det etterpå.

for å være helt ærlig aner jeg ikke hva det skal bli av meg :p

 

jeg soner ut(eller inn?) av og til. så nå. jeg må "ta tak i meg selv" for å ikke skrive i evigheter. tror jeg bere skal finne noe å skrive om i notepad. så kan jeg tømme meg litt.

 

bare se på dette inlegget.. jeg er ute av kontroll o.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest franz juul

Jeg hater at folk ser på meg. Jeg hater det når folk prøver å "forstå" meg. Jeg hater psykologen min. Jeg hater svakhet. Jeg synes det er en overveiende andel av patetiske personer i denne tråden som ynker seg over hvor ensomme de er i håp om å få litt sympati, det oppleves som klaskingen av et falsk-kvalmende symfoniorkester som ivrig gir hverandre håndjagere. Jeg hater samfunnet jeg lever i. Jeg hater at jeg er ensom. Jeg hater at jeg ikke klarer å endre innstilling. Jeg hater hva jeg har blitt. Jeg hater hva kommer til å bli.

Lenke til kommentar
Jeg hater at folk ser på meg. Jeg hater det når folk prøver å "forstå" meg. Jeg hater psykologen min. Jeg hater svakhet. Jeg synes det er en overveiende andel av patetiske personer i denne tråden som ynker seg over hvor ensomme de er i håp om å få litt sympati, det oppleves som klaskingen av et falsk-kvalmende symfoniorkester som ivrig gir hverandre håndjagere. Jeg hater samfunnet jeg lever i. Jeg hater at jeg er ensom. Jeg hater at jeg ikke klarer å endre innstilling. Jeg hater hva jeg har blitt. Jeg hater hva kommer til å bli.

 

Jeg kan ikke fordra folk som har en sånn innstilling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg hater at folk ser på meg. Jeg hater det når folk prøver å "forstå" meg. Jeg hater psykologen min. Jeg hater svakhet. Jeg synes det er en overveiende andel av patetiske personer i denne tråden som ynker seg over hvor ensomme de er i håp om å få litt sympati, det oppleves som klaskingen av et falsk-kvalmende symfoniorkester som ivrig gir hverandre håndjagere. Jeg hater samfunnet jeg lever i. Jeg hater at jeg er ensom. Jeg hater at jeg ikke klarer å endre innstilling. Jeg hater hva jeg har blitt. Jeg hater hva kommer til å bli.

 

Jeg kan ikke fordra folk som har en sånn innstilling.

Synd. Jeg kan si meg enig i det meste h*n sier.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var født på 50-tallet.

Sånn at du kunne sett Hendrix? Eller da måtte du kanskje vært født seint på 40-tallet.

 

Skulle ønske jeg var født i 1890 og var mafiaboss i 1920. Epic. Så ble jeg sliten og røten i de seine 50-åra. Gudfaren-style.

 

Neh, er bare noe med perioden og alt det jeg liker.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var født på 50-tallet.

Sånn at du kunne sett Hendrix? Eller da måtte du kanskje vært født seint på 40-tallet.

 

Skulle ønske jeg var født i 1890 og var mafiaboss i 1920. Epic. Så ble jeg sliten og røten i de seine 50-åra. Gudfaren-style.

 

Neh, er bare noe med perioden og alt det jeg liker.

Jeg synes også 50tallets James Dean-stil med krem i håret er tøft óg, men må nesten være født i 1930 for å være 20 år med tøff bil i 1950 da :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg ble slått gjennom hele oppveksten og sliter forsatt med selvmordstanker som følger av dette. Går til min andre psykolog og har likevel aldri fortalt dette. Enkelte dager så skulle jeg ønske noen kunne bare banke meg såpass hardt at jeg aldri var i tvil om at noe kunne være verre enn det. Jeg hadde opplevd det verste. Hver gang jeg er sulten, lei meg eller har vondt noe sted så er jeg tilbake i de fire veggene jeg vokste opp.

 

Jeg er ubeskrivelig ensom.

du er ikke alene noen ganger so tenker jeg ogso det for livet kan vare noen dritt men det gor jo fint no da

 

 

 

edit, er po ferie har ikke enkelte norske ord

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke gå på skolen og lyver til venner og læreren om at jeg har et eller annet virus, når alt det egentlig er, er sosial angst.

Jeg forteller foreldrene mine at alt går bra når de ringer og spør hvordan det går, og at jeg går på skolen, selv om alt jeg egentlig gjør, er å enten sitte foran PCen og spille WoW / surfe, eller jeg ligger i sengen og leser i timesvis.

Jeg holder på å dumpe dette faget fordi jeg ikke klarer å fullføre oppgavene og jeg unngår all kontakt med gruppemedlemmene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jaha_*

Jeg stiller umenneskelige høye krav til meg selv. Til venner, jenter og ikke minst om hvordan jeg skal bli oppfattet av andre. Går ofte rundt å tenker på hva jeg bør gjøre for at den og den skal synes at jeg er kul. Vet at en gang, en gang i fremtiden skal også jeg bli fornøyd. Men ikke ennå, det går ikke, men en gang, en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...