Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Drøvelen min er delt i to, og fram til ganske nylig trodde jeg at de fleste hadde splittet drøvel (man går jo sjelden og titter ned i halsen på folk). Ca. 1 % av den hvite befolkningen i verden har dette fenomenet og opptrer gjerne ved spaltet gane (som ikke trenger å være synlig). Det har jeg derimot ikke, men derimot har jeg, som så mange med splittet drøvel, hatt store problemer med øre-nese-hals.

* Jeg har vært i VG med hjemme-hos-reportasje fordi jeg er en stor Frank Sinatra-fan.(..)

* Jeg har 5 NM-medaljer (1 gull, 2 sølv, 2 bronse) i karate.

* Jeg representerte et ungdomsparti på NRK rett etter valget i 2005.

Lenke til kommentar

Var på min første Krav Maga-trening igår. La oss bare si at å spise seg mett på grøt en time før du skal i hardtrening ikke er ideelt. Oppvarming alene var utrolig krevende, selv om jeg ikke er i spesielt dårlig form. Det endte opp med en tur på toalettet hvor jeg kastet opp i doen. Etter det var jeg heldig nok til å få spy på treningsbuksen, slik at de neste 15-20 minuttene ble brukt til å prøve å vaske det vekk med toalettpapir og vann. Jeg fikk det synlige vekk, men huff for en lukt. Deretter fortsatte jeg treningen, og viket stadig bort ifra folk og holdt en 1,5 meters avstand mellom meg og de andre for at de ikke kunne lukte lukten. Nå sitter jeg støl som aldri før og halvsover foran tastaturet :) ...

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Første gang jeg gråt til et program eller en film var til Pokemon da Ash skulle forlate Pikachu.

(gutt)

Kjenner meg igjen i pokemon.. Bare at jeg begynte å sippe da Butterfree forlot han :cry:

 

JEG ER IKKE ALENE! :new_woot:

 

Begynte også å gråte når jeg Butterfree forlot Ash. Etter det har jeg ikke grått av film/tv tror jeg. Er likevel en person som gråter lett over følelsemessige ting.

Lenke til kommentar
Var på min første Krav Maga-trening igår. La oss bare si at å spise seg mett på grøt en time før du skal i hardtrening ikke er ideelt. Oppvarming alene var utrolig krevende, selv om jeg ikke er i spesielt dårlig form. Det endte opp med en tur på toalettet hvor jeg kastet opp i doen. Etter det var jeg heldig nok til å få spy på treningsbuksen, slik at de neste 15-20 minuttene ble brukt til å prøve å vaske det vekk med toalettpapir og vann. Jeg fikk det synlige vekk, men huff for en lukt. Deretter fortsatte jeg treningen, og viket stadig bort ifra folk og holdt en 1,5 meters avstand mellom meg og de andre for at de ikke kunne lukte lukten. Nå sitter jeg støl som aldri før og halvsover foran tastaturet :) ...

 

Krav Maga er kjempegøy! :)

Og ja, viktig å ikke spise så tett opp mot slik trening, da er det heller bedre med et lite mellommåltid, og i stedet spise middag etter trening (dette var jeg nødt til å gjøre i mange år, da jeg trente ofte 3 timer om dagen og hadde liten tid til middag før trening).

Lenke til kommentar
*snip*

 

Krav Maga er kjempegøy! :)

Og ja, viktig å ikke spise så tett opp mot slik trening, da er det heller bedre med et lite mellommåltid, og i stedet spise middag etter trening (dette var jeg nødt til å gjøre i mange år, da jeg trente ofte 3 timer om dagen og hadde liten tid til middag før trening).

 

Jo, tror jeg sier meg enig der. Blir nok en enkel brødskive til nestegang :p

Lenke til kommentar
Kult. Ene onkelen min er også trener i karate, svart belte osv. Men han bor i Bodø da.

 

Mhm, spennende. Jeg sluttet å trene aktivt pga ulike forhold (trengte pause) rett før jeg skulle opp til 1. dan svart belte. Har planer om å begynne igjen og ta den graden jeg har lengtet etter så lenge. Har 1. kyu brunt belte nå.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Eg HATAR chipmunk/smurfe versjonar av ALT.

Når eg hørte Bad Boys på youtube, og såg CHIPMUNK VERSION i Related videos, fekk eg lyst til å ta sjølmord.

Ein ganske stor del av meg døde det øyeblikket.

Eg hadde ikkje hatt NOKO imot å kaldblodig drepe (med skrujern) dei som opprinneleg laga ondskapen.

 

Det er "løyndomen"( so vi kallar det på nynorsk, er ørsting.. men sei ikkje LØYNDOM eller NOKO) min, som ingen veit om.

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg. Hater også techno/trance, og når de blander inn chipmunk/smurfedritt inn i den musikken så kan de like godt blande pest og kolera. Det er jævlig å høre på.

Satt på skolen en gang, det var jul, og måtte høre chipmunk julesanger i klasserommet hver dag i desember. Ikke nok med det, men det fortsatte etter juleferien og. IT WAS FUCKING GREAT!

 

Høres herlig ut. Chipmunkversjoner av ting er for folk som er dimlinger.

 

Og, btw. MARTIN MENDEZ! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...