Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Gi det ett par år. Ikke for å være en sånn idiot av en eldre som jeg hatet når jeg var 14, men 14åringer generelt er usikre, sarte vesener. Å skille seg ut som 14 krever en del mer mot enn å skille seg ut når man er 20. Å date en som er modig nok til å skille seg ut krever også en del mot. Så, gi det ett par år. Og vel, modig nok til å skille seg ut eller ei, å være sikker på seg selv og kroppen sin når den enda ikke har pauset seg og faktisk blitt en fast ting, må være tilnærmet umulig. Jeg klarte det ikke, og jeg kan ikke komme på at jeg kjente noen som klarte det heller. Selvsagt, var jo de som klarte å gi beng, men that's it.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*

Jeg syns jeg er bedre enn alle andre. Jeg mistenker at dette er et resultat av usikkerhet på meg selv og et vanskelig liv.

Jeg har mange hemmelighet jeg ikke tør å dele i frykt for at jeg faktisk ikke er anonym.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Min tyske far og familie er Høytrankede medlemmer av Illuminatus-ordenen stasjonert i Norge, og skal snart ha min innvigsel, men jeg vil ikke i frykt av hva vi har i vente. Risikerer å "forsvinne" visst jeg nekter eller skriver mer om det ...

Lenke til kommentar
Natt til 6. juni hvert år spiser jeg en blanding av 33% baconcrisp og 66% ostepop på sengen etter jeg har lagt meg.

7. året i år.

 

Dette har jeg aldri fortalt noen, men jeg skammer meg ikke.

toastedcheez.jpg2147-0.jpg

 

 

- Dette er den aller første posten på dette forumet som har fått meg til å le virkelig høyt.

 

- Når jeg er i utlandet (helst utenfor Skandinavia) og kjører taxi/buss bruker jeg å lage grimaser gjennom vindusruta til alle som ser på meg fra nabokjøretøyene når det går tregt i trafikkorker og veikryss. De kommer jo aldri til å se meg igjen uansett. Akkurat dette er vel ikke akkurat en hemmelighet, men ingen av mine bekjente vet at jeg gjør det.

 

- Hver gang jeg prater med en person og h*n kaster blikket sitt på andre ting og titter rundt omkring under samtalen, lager jeg grimaser til h*n, uoppdaget. Noen få unntak.

Lenke til kommentar
Masterdragn0: Selv om du er i den værste runkealderen som det heter på godt norsk så må du ikke la det ta over livet ditt. La det ligge en liten stund og bruk heller fantasien. Det er en befrielse med en godt utviklet fantasi kan du tro. Lykke til.

Tror jeg har ganske god fantasi, ihvertfall etter et par tusen donald blader. Men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle bruke fantasien... Skulle jeg bruker fantasien til og fundere over rare ting eller tenker på digge damer???

Trenger og få det inn med teskje skjønner du :thumbup:

Lenke til kommentar
Natt til 6. juni hvert år spiser jeg en blanding av 33% baconcrisp og 66% ostepop på sengen etter jeg har lagt meg.

7. året i år.

 

Dette har jeg aldri fortalt noen, men jeg skammer meg ikke.

toastedcheez.jpg2147-0.jpg

 

 

Du mååå utdype den der :p

Vel... Det er jo slik at mennesker liker tradisjoner. På påskeaften er det påskeegg, i desember er det julekalender osv.

Så jeg tenkte hvorfor ikke lage noen egne. Natt til 6. juni er "baconcrisp og ostepop -aften", på den 12. septemer er det bruspulverfestival og 23. mars er "late som man har vondt i magen slik at man ikke må gå på jobben og heller ligge hjemme og gasse seg med innkjøpt smågodt og dvder"-dag.

 

Jeg har skapt meg økt livskvalitet ut av ingenting. :-)

 

kat_3.pngskitur_evje_bs_07028_1175297367.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...