Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kitten_*

Jeg ble slått gjennom hele oppveksten og sliter forsatt med selvmordstanker som følger av dette. Går til min andre psykolog og har likevel aldri fortalt dette. Enkelte dager så skulle jeg ønske noen kunne bare banke meg såpass hardt at jeg aldri var i tvil om at noe kunne være verre enn det. Jeg hadde opplevd det verste. Hver gang jeg er sulten, lei meg eller har vondt noe sted så er jeg tilbake i de fire veggene jeg vokste opp.

Jeg er ubeskrivelig ensom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri før vært rasistisk, men etter tre år i Oslo, merker jeg at jeg blir mer og mer... kritisk, for å bruke et pent ord. Mange dårlige erfaringer ligger bak denne reaksjonen, så det er ikke tatt ut av løse lufta, men det er allikevel noe jeg ikke har innrømt til noen. Før nå.

Hvis det er ut fra reelle erfaringer så mener jeg du ikke er rasist. Bare realist. Det er nå min mening hvertfall.

Nei, jeg vil ikke kalle meg selv rasist. Men man skal jo liksom ikke dra alle over én kam. Det er bare så forbanna vanskelig å la være, når man har opplevd den samme driten igjen og igjen.

Det skal sies at jeg kan forandre mening om en person om jeg blir kjent med vedkommende. Men erfaringene gjør at jeg er i utgangspunktet ganske så skeptisk. Jeg har blitt en sånn jeg mente, da jeg var ung og naiv, var så innmari teit og sneversynt. :O

Lenke til kommentar
Jeg liker bdsm og har en sterk dragning mot nerdegutter.

+1

Jeg vet ikke helt om det er så veldig hemmelig, akkurat, men det er vel det nærmeste jeg kommer hemmelig når det kommer til seksualitet. Nerdejenter er ikke like attraktivt da, foretrekker alternative jenter. Men ikke metallere.

Edit: Alternative jenter betyr ganske mye, foresten. Avvik fra normalen holder. På alle slags hold, så lenge innehaveren kler avvikene sine.

Edit2: Etter å ha blitt kjeftet på av en irriterende L4r5 på msn må jeg nå legge til at det er avvikene som gjør greia for min del. For eksempel så jeg en sykelig tynn jente med dårlig holdning og forsiktig gange i dag, og hun var pen på grunn av den sykelige tynnheten og dårlige holdningen, ikke til tross for eller medregnet det, på grunn av.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest gutt, 14

Ser meg selv som en utrolig kåt gris, går rundt og tenker på sex og alt det der til enehver tid.

Har aldri hatt en kjæreste, men har kysset flere jenter. Første gang var i 4. med an annen gutt og to jenter. En til oss hver. Har fantasier om nesten alle pene jenter jeg ser. Spesielt en jente hu er bare så utrolig pen og fin, har den kroppen og ansiktet. Men siden jeg aldri har kjent henne og vil aldri til og kjenne henne.

Livet mitt er en total tragedie. Tenker på selvmord ofte og har lyst til og finne ut hva som skjer med vennene mine når de finner ut at jeg har tatt selvmord. liksom at jeg svever over skole og ser alle ansiktetene, hører alt dem sier...

har noen gode venner jeg kan stole på, og greit med halveis venner. Er veldig lei livet og skulle ønske jeg kunne gjøre noe med alt, skulle gjort alt så mye annerledes hvis jeg hadde fått en ny start. Vet da faen om jentene synes jeg er noe attraktiv eller ikke...

Sikker på at jeg kommer til å ha sex med en prostituert og aldri en som har lyst til og gjøre det med meg.

Kommer sikkert til og være singel resten av livet, er lei klassen min får inn en ny en som jeg hater noe så jævlig..

Jeg kunne gjort så mye annerledes og livet hadde kanskje vært litt lysere. Sitter ofte oppe hele natta som nå i denne skrivende stund.

Nesten med engang en jente jeg synes er pen så heiser flagget seg, bare en jente sitter på fanget mitt.

De lyse stundene i livet mitt er da jeg har det gøy å da jeg har noen utrolig gode drømmer som jeg skulle ønske jeg hadde vær natt. Digger å prate med hyggelige mennesker som har mye og snakke om..

Thats my life, it sucks...

Lenke til kommentar
Ser meg selv som en utrolig kåt gris, går rundt og tenker på sex og alt det der til enehver tid.

Har aldri hatt en kjæreste, men har kysset flere jenter. Første gang var i 4. med an annen gutt og to jenter. En til oss hver. Har fantasier om nesten alle pene jenter jeg ser. Spesielt en jente hu er bare så utrolig pen og fin, har den kroppen og ansiktet. Men siden jeg aldri har kjent henne og vil aldri til og kjenne henne.

Livet mitt er en total tragedie. Tenker på selvmord ofte og har lyst til og finne ut hva som skjer med vennene mine når de finner ut at jeg har tatt selvmord. liksom at jeg svever over skole og ser alle ansiktetene, hører alt dem sier...

har noen gode venner jeg kan stole på, og greit med halveis venner. Er veldig lei livet og skulle ønske jeg kunne gjøre noe med alt, skulle gjort alt så mye annerledes hvis jeg hadde fått en ny start. Vet da faen om jentene synes jeg er noe attraktiv eller ikke...

Sikker på at jeg kommer til å ha sex med en prostituert og aldri en som har lyst til og gjøre det med meg.

Kommer sikkert til og være singel resten av livet, er lei klassen min får inn en ny en som jeg hater noe så jævlig..

Jeg kunne gjort så mye annerledes og livet hadde kanskje vært litt lysere. Sitter ofte oppe hele natta som nå i denne skrivende stund.

Nesten med engang en jente jeg synes er pen så heiser flagget seg, bare en jente sitter på fanget mitt.

De lyse stundene i livet mitt er da jeg har det gøy å da jeg har noen utrolig gode drømmer som jeg skulle ønske jeg hadde vær natt. Digger å prate med hyggelige mennesker som har mye og snakke om..

... mann. Du er fjorten. Skaff deg litt perspektiv. Det der er så langt frå unormalt som det går an å koma.

Lenke til kommentar

... mann. Du er fjorten. Skaff deg litt perspektiv. Det der er så langt frå unormalt som det går an å koma.

som jeg sulle skrivd det selv at han bare var 14, jeg hadde ikke noen jenter på fanget før jeg ble 16 og begynte på videregående, kyssa den første jenta da og hadde min første kjereste da..alt kommer bare enkelte er litt tidligere ute enn andre

Lenke til kommentar
Jeg ble slått gjennom hele oppveksten og sliter forsatt med selvmordstanker som følger av dette. Går til min andre psykolog og har likevel aldri fortalt dette. Enkelte dager så skulle jeg ønske noen kunne bare banke meg såpass hardt at jeg aldri var i tvil om at noe kunne være verre enn det. Jeg hadde opplevd det verste. Hver gang jeg er sulten, lei meg eller har vondt noe sted så er jeg tilbake i de fire veggene jeg vokste opp.

Ikke mulig å forsøke å fortelle psykologen om det her da..? Høres jo helt forjævli ut :/. Å ha de tankene, alt det som holder deg igjen i barndommen. Ikke rart du føler du sliter nå og har selvmordstanker og sånt. Og ensomhet..

Det her gjorde egentlig bare vondt å lese...:(

Om du har en bruker på forumet eller evt vil registrere deg så må du bare ta å sende pm om du vil få snakket litt.

Lenke til kommentar

prøv en sosionom? eller en annen psykolog. fortell sosionomen/psykologen at du helst vil bli kjent med vedkommende først. det hjalp iallefall for min del, for det å ha tillitt til vedkommende er veldig viktig når det er så sensetiv informasjon som dette. du må bare prøve deg frem. fordi om alle psykologer er vanskelige, er ikke alle det! jeg måtte selv prøve meg på 5, før jeg fant den jeg klarte å prate med.

min lille hemmelighet er at jeg egentlig er jævelig sliten av livet, uansett om alle tror at jeg er på bedringens vei og blir så mye bedre. men er ikke slikt lei av livet at jeg vil dø. er bare lei av styr. ville ikke forlatt denne jorden om jeg var den siste på denne lille kloden. og i disse sommertider er det ikke mye som skal til før spiseforstyrrelsen blomstrer igjen gitt.

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar

I fjerde klasse ba jeg og 3 kamerater med oss jenter til å være med oss i svømmehallen kun for å se dem dusje :p Liten gleppe under døra + vann for å lage speilbildet gjorde susen i den alderen, eneste vi ikke tenkte på var at siden vi lagde speilbildet så kunne de se oss også... Da ble det fort slutt på den morroa!

Lenke til kommentar
Gjest gutt, 14 igjen

som jeg sulle skrivd det selv at han bare var 14, jeg hadde ikke noen jenter på fanget før jeg ble 16 og begynte på videregående, kyssa den første jenta da og hadde min første kjereste da..alt kommer bare enkelte er litt tidligere ute enn andre

Alle andre på trinnet mitt har hatt hvertfall 1 kjæreste, alle andre har mye bedre selvtillit. De får også opplevd noen av drømmene sine tidliger. Er så luta lei skole og alt. Har liksom uflaks hele tiden. Er en skikkelig rampegutt som jeg ikke får gjort noe med siden jeg synes det er så jævla gøy og være utspekulert, diskutere med lærer til jeg havner hos rektor.... Tror ikke jeg er noe særlig normal egentlig ihvertfall forhold til de som går på trinnet mitt. Bare av og skrive det her får jeg dårlig samvittighet av fordi andre har det værre i livet. Men greier ikke og la være...

Hadde vært så utrolig kult og liksom kunne havna i koma og mest sannsynlig dø ifølge legene også fortalte det til skolen, så kunne jeg sett om noen brydde seg om meg her i verden. Tenker at det bare er familien min her i verden som er det eneste og leve for, også driver jeg her og skriver bare får og få litt selvmedlidenhet (eller hva nå en det heter). Uansett det forumet her er utrolig bra, mange hyggelige mennesker her som er villige til og snakke som man ikke hadde møtt irl kanskje...

Lenke til kommentar
Jeg har aldri før vært rasistisk, men etter tre år i Oslo, merker jeg at jeg blir mer og mer... kritisk, for å bruke et pent ord. Mange dårlige erfaringer ligger bak denne reaksjonen, så det er ikke tatt ut av løse lufta, men det er allikevel noe jeg ikke har innrømt til noen. Før nå.

Hvis det er ut fra reelle erfaringer så mener jeg du ikke er rasist. Bare realist. Det er nå min mening hvertfall.

lolwut? Så jeg med mine erfaringer, som forøvrig er det motsatte av de sitert over, er også en realist da? Men. Jammen. Pokker. Hva er realiteten da?

Forvirret.

Lenke til kommentar

Orker ikke å logge ut for å skrive, BTW jeg er gutt,14 Skiter i om noen finner det ut nå, får heller være ærlig.

Det er et par som har hatt seriøse forhold der hvor de har, slikket, suget og fingret. Har aldri vært noe penetrering.

De på skolen min startet tidlig med litt seriøst i 7. ble en sugd samme året hadde de en slags konkurranse ved at de ble runket av en jente mens man tok på puppene hennes og "lekte seg med dem" Det er det mest seriøse som har skjedd.

Tror jeg må vente en lang stund før jeg finner noen, vær eneste gang jeg har virkelig likt noen har jeg f*cka det til, mens alle andre rundt meg blir alltid sammen med dem de liker. Har ikke peil på hva jeg gjør feil og tviler på at noen av jentene synes jeg er noe og være sammen med, fordi jeg ikke gidder og være en jævla soss som alle andre. Så å være seg selv fungere aldri for meg. Synes liksom alt er så jævla tragisk og alt det der.

De fleste eldre her synes sikkert jeg stresser som faen og sikkert derfor det går til helvete. Ser sikkert på p0rr vær eneste dag og fantasere om hvordan det, tenker meg til det og alt som kan gå galt. Selvom det sikkert er stor forskjell på internet og real life. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre lenger for og få videre kontakt med jenter. Tør ikke og spørre om mob nr eller sånt. møter dem bare på skolen... tenker hele tiden på hvordan det er liksom, men så vist en pen jente hadde sagt til meg at vi skulle gjøre det så hadde jeg ikke tørt. Tenk om henne tenkte den var liten og alle sånne scenarioer....

Gruer meg til alt sosialt nesten...

Lenke til kommentar

Eh, dette er en av dine meninger, skal jeg si at alle dine meninger er bak mål da, i og med at denne er det ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det blir feil, men når Lars har så mange tusen poster her så er nok veldig mange av dem bak mål :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...