Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Og det kan du ikke her?

 

 

Synes det står ganske tydelig plassert:

"Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet. blablabla."

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest girlhere

Skal vi se. 16 år forresten

 

-Jeg har aldri vært forelsket

-Har aldri hatt kjæreste

-Jeg liker å ta på puppene mine før jeg onanerer.

-Fantaserer om å bli kidnappet av kjekke berømte skuespillere.

-Jeg er veldig paranoid. Lurer noen ganger på om det er satt opp kamerar på rommet mitt og om noen skjekker PC'n min.

Lenke til kommentar
-Jeg er veldig paranoid. Lurer noen ganger på om det er satt opp kamerar på rommet mitt og om noen skjekker PC'n min.

Haha, det husker jeg at jeg tenkte for noen år siden når jeg var aleine hjemme også. Gikk rundt og tenkte hvor det kunne være gjemt kameraer i huset, og hvor folk kunne gjemme seg for å se inn uten stor fare for å bli oppdaget selv. Gikk heldigvis over til å bare tenke over hva ville jeg gjort om jeg skulle holdt oversikt over noen i samme huset, uten å tro at det foregikk noe.

Lenke til kommentar
Jeg er en stor tilhenger av dødsstraff. Og jeg hater narkomane.

Følger deg der. Dødstraff skulle vært lov i Norge. Tenk på de som har drept mange mennesker, de fortjener å dø men de får bare 21 år i fengsel ( er ikke det så lenge man kan sitte i fengsel?), Narkomanen vil jeg hjelpe :p

I Norge har man noe som heter forvaring og da kan man fint sitte 50 år i fengsel, men er kun et ekstremt mindretall som havner i forvaring i Norge og de fleste slipper ut.

Lenke til kommentar
Jeg er en stor tilhenger av dødsstraff. Og jeg hater narkomane.

Følger deg der. Dødstraff skulle vært lov i Norge. Tenk på de som har drept mange mennesker, de fortjener å dø men de får bare 21 år i fengsel ( er ikke det så lenge man kan sitte i fengsel?), Narkomanen vil jeg hjelpe :p

I Norge har man noe som heter forvaring og da kan man fint sitte 50 år i fengsel, men er kun et ekstremt mindretall som havner i forvaring i Norge og de fleste slipper ut.

Lærte noe nytt der, det har jeg ikke hørt før :)

Lenke til kommentar
Problemet i norske fengsler er at svært, svært farlige mennesker som burde blitt bura inne til de råtna slipper ut. Dette fordi soningskøen er altfor lang. Mange soner halve dommen sin. Dette vet jeg fordi jeg kjenner en som har jobbet og jobber i to av norges største fengsler...

Og dette vet jeg fordi jeg bor i Norge :roll: 

 

 

Tilbake til topic!

Jeg tok over 40 mescaline og lsa dråper i løpet av to uker :fun: 

(I amsterdam)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Problemet i norske fengsler er at svært, svært farlige mennesker som burde blitt bura inne til de råtna slipper ut. Dette fordi soningskøen er altfor lang. Mange soner halve dommen sin. Dette vet jeg fordi jeg kjenner en som har jobbet og jobber i to av norges største fengsler...

 

Problemet er at dømte mordere kan(å har) drepe mens dem sitter i fengsel.

 

OT: Jeg tror ikke jeg vil ha de største problemene med å drepe en mann som feks Mullah Krekar. Så lenge det hadde vært straffefritt.

Lenke til kommentar

La meg se... Gidder ikke å bruke gjestebrukser siden ingen kjenner meg uansett.

Har noen av de samme som en gjestebruker litt lenger over her. Er snart 16.

 

 

-Jeg tror jeg aldri har vært forelsket. (Tror, fordi når det kommer til følelser og forelskelse så har jeg ikke snøring. Noe som også henger sammen med de neste punktene her:)

-Jeg aldri hatt kjæreste, og jeg har ikke fått mitt første kyss ennå. Hadde noe på gang med en fyr, men jeg friket helt og stakk før de hadde skjedd noe i det hele tatt.

 

Det jeg er mest flau av å innrømme...

En ting til jeg kan nevne, den er jeg ikke flau over, men jeg ville ikke akkurat fortalt noen om den:

- Fantasien min er helt tipp topp, og det utnytter jeg grovt om natten... Tenner samtidig litt på homser, så da kan du kanskje tenke deg hva stakkars sexy skuespillere må finne seg i i mine drømmer. xD Har heller ingen problemer med å sikle over menn som er eldre enn min far. Sexy er sexy, uansett alder. xD

Lenke til kommentar

Jeg har aldri før vært rasistisk, men etter tre år i Oslo, merker jeg at jeg blir mer og mer... kritisk, for å bruke et pent ord. Mange dårlige erfaringer ligger bak denne reaksjonen, så det er ikke tatt ut av løse lufta, men det er allikevel noe jeg ikke har innrømt til noen. Før nå.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri før vært rasistisk, men etter tre år i Oslo, merker jeg at jeg blir mer og mer... kritisk, for å bruke et pent ord. Mange dårlige erfaringer ligger bak denne reaksjonen, så det er ikke tatt ut av løse lufta, men det er allikevel noe jeg ikke har innrømt til noen. Før nå.

Hvis det er ut fra reelle erfaringer så mener jeg du ikke er rasist. Bare realist. Det er nå min mening hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...