Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Jeg ler egentlig veldig sjelde opriktig. Selv når jeg synes noe er morsomt skjer det at jeg ikke ler. Derfor ler jeg veldig veldig ofte med falsk latter.

 

Likevel ser jeg veldig mye på komedier, sit-coms og leser pondus o.l. Er en ganske morsom type og, men jeg klarer virkelig ikke å le skikkelig særlig ofte (det gjelder nok særlig når jeg er alene

 

Yup, thats me.

 

Jeg har faktisk et motsatt problem, jeg kan begynne å le bare jeg ser en person. Her om dagen grubla det som et helvete i magen til en kompis av meg under en begravelse, og da er det gjort. Jeg får sånne aftershock lenge etterpå, der jeg plutselig begynner å le igjen. Jeg klarer ikke å kontrolere det, det er nærmest som en sykdom faktisk. Det værste var faktisk at jeg lo for meg selv når jeg skrev forrige setning. Jeg kan nærmest le av alt, jeg skjønner det bare ikke, og det kan bli veldig flaut i begravelser.

Har noe av det samme jeg og. Jeg kan sitte helt stille i en skoletime og plutselig så kommer jeg på noe morsomt og begynner å le. Utrolig flaut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker hvordan mer eller mindre ingen får med seg hvilken kategori denne tråden er plassert i.

 

For å presisere: Det er min hemmelighet. Jeg blir yr og vårkåt av tanken på det. Da holdt jeg meg i det minste i tråd med emnets formål.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang :p 19, gutt

Jeg har akkurat det samme problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang :p 19, gutt
Jeg har akkurat det samme problemet.
Men du har jo... LYSE!

Det er bare å komme dersom du syns det er så attraktivt ;p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...