Simenrf Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg ler egentlig veldig sjelde opriktig. Selv når jeg synes noe er morsomt skjer det at jeg ikke ler. Derfor ler jeg veldig veldig ofte med falsk latter. Likevel ser jeg veldig mye på komedier, sit-coms og leser pondus o.l. Er en ganske morsom type og, men jeg klarer virkelig ikke å le skikkelig særlig ofte (det gjelder nok særlig når jeg er alene Yup, thats me. Jeg har faktisk et motsatt problem, jeg kan begynne å le bare jeg ser en person. Her om dagen grubla det som et helvete i magen til en kompis av meg under en begravelse, og da er det gjort. Jeg får sånne aftershock lenge etterpå, der jeg plutselig begynner å le igjen. Jeg klarer ikke å kontrolere det, det er nærmest som en sykdom faktisk. Det værste var faktisk at jeg lo for meg selv når jeg skrev forrige setning. Jeg kan nærmest le av alt, jeg skjønner det bare ikke, og det kan bli veldig flaut i begravelser. Har noe av det samme jeg og. Jeg kan sitte helt stille i en skoletime og plutselig så kommer jeg på noe morsomt og begynner å le. Utrolig flaut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da har du ikke møtt den riktige jenta. Jeg trodde det samme selv, men etter jeg begynte på VGS, traff jeg den perfekte jenta. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er ensom. Dét er en hemmelighet, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har masse venner, men føler meg alltid ensom og at jeg ikke passer inn blant noen av de. Når jeg ler med de, er det bare falsk latter som unnslipper meg, og jeg har ikke gjort annet enn å fake smil de siste ørt og førti årene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Jeg elsker hvordan mer eller mindre ingen får med seg hvilken kategori denne tråden er plassert i. For å presisere: Det er min hemmelighet. Jeg blir yr og vårkåt av tanken på det. Da holdt jeg meg i det minste i tråd med emnets formål. Endret 20. juli 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang 19, gutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang 19, gutt Jeg har akkurat det samme problemet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg elsker hvordan mer eller mindre ingen får med seg hvilken kategori denne tråden er plassert i. Fixed Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang 19, gutt Jeg har akkurat det samme problemet. Men du har jo... LYSE! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg elsker hvordan mer eller mindre ingen får med seg hvilken kategori denne tråden er plassert i. Fixed Hva har du fiksa? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tror da forsåvidt Wheelman missforsto litt... denne tråden er for seksuelle hemmeligheter i utgangspunktet, det er derfor det lå under seksualitet, men etterhvert har folk begynt å skrive alt mulig annet her også... Lenke til kommentar
Gjest mr.ple Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har spist kvisene mine de siste 3 år. Har nesten klart å slutte nå! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg elsker hvordan mer eller mindre ingen får med seg hvilken kategori denne tråden er plassert i.Fixed Hva har du fiksa? Flyttet den fra seksualitet. Prøver dog å finne et bedre sted for den. Endret 21. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang 19, gutt Jeg har akkurat det samme problemet. Men du har jo... LYSE! Det er bare å komme dersom du syns det er så attraktivt ;p Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har spist kvisene mine de siste 3 år. Har nesten klart å slutte nå! Dude? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har spist kvisene mine de siste 3 år. Har nesten klart å slutte nå! Eh... WTF Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, ikke engang et skikkelig kyss ;< Ikke vært noe særlig forelsket engang 19, gutt Jeg har akkurat det samme problemet. Men du har jo... LYSE! Det er bare å komme dersom du syns det er så attraktivt ;p Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har spist kvisene mine de siste 3 år. Har nesten klart å slutte nå! What the...... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har spist kvisene mine de siste 3 år. Har nesten klart å slutte nå! What the...... Håper for guds skyld det var tull.... Forøvrig, en grunn til å ha den under seksualitet, er at man kan skrive anonymt. Gøy med andre rare hemmeligheter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg