Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Jeg ler egentlig veldig sjelde opriktig. Selv når jeg synes noe er morsomt skjer det at jeg ikke ler. Derfor ler jeg veldig veldig ofte med falsk latter.

 

Likevel ser jeg veldig mye på komedier, sit-coms og leser pondus o.l. Er en ganske morsom type og, men jeg klarer virkelig ikke å le skikkelig særlig ofte (det gjelder nok særlig når jeg er alene

 

Jeg klarer ikke le hvis f. eks noen skal vise meg et morsomt klipp på nettet. Ler nesten bare når jeg er med venner og ting skjer der og da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler egentlig veldig sjelde opriktig. Selv når jeg synes noe er morsomt skjer det at jeg ikke ler. Derfor ler jeg veldig veldig ofte med falsk latter.

 

Likevel ser jeg veldig mye på komedier, sit-coms og leser pondus o.l. Er en ganske morsom type og, men jeg klarer virkelig ikke å le skikkelig særlig ofte (det gjelder nok særlig når jeg er alene

 

Jeg klarer ikke le hvis f. eks noen skal vise meg et morsomt klipp på nettet. Ler nesten bare når jeg er med venner og ting skjer der og da.

 

 

Nesten hver gang jeg har sittet alene hjemme og zappet gjennom kanalene og AFV var på kan jeg sitte å gapskratte!:rofl:

Lenke til kommentar
Mormor mi døydde idag. Eg kjenner inga sorg.

Da min farfar dødde, var jeg den av mine brødre (2), som gråt. Selv om jeg ikke hadde noe godt forhold til han, og egentilg ikke likte han noe særlig (han var bare sur og irritert hele tiden).

Jeg gråt på vegne av min farmor. Å miste den personen som betyr mest for deg i livet ditt, er det absolutt værste jeg kan tenke meg, og jeg håper jeg aldri får oppleve det (men gjør det sikkert).

Jeg har flere ganger grått, når jeg var mindre, når tankene om at foreldrene mine dødde ble for mye. De lever i sine beste velgående fremdeles.

Lenke til kommentar

Sånn er jeg også, WhiteKnight. Jeg var den eneste, eneste, som gråt i begravelsen til farmor i vinter. Jeg likte henne ikke særlig godt, og hun var aldri spesielt snill mot meg. En gang slo hun meg også. Men jeg gråt fordi jeg syntes synd på pappa, som hadde mistet moren sin. Ikke at han likte henne så godt heller, men.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg kjenner at håpet forsvinner litt, dag for dag, og jeg vil ikke si det til noen for å få hjelp. Har ikke tenkt til å gjøre det heller. Jeg gidder ikke innleggelse og psykolog mere. De klarer seg utmerket uten min konstante negative utstråling. Alt annet er bare en fasade.

Lenke til kommentar
Jeg drømmer ofte om World of warcrat. :(

Oppsøk psykolog, om du spiller/drømmer om World of Warcrap bør du søke hjelp!

 

Det er forresten min hemmelighet, jeg har ofte fordommer mot ting som er VELDIG populært, eller så hater jeg det bare.. but I'm okay with that! :D

Eksempler:

- WoW

- Fanthomas (Gud bedre)

- A. Rybak

Lenke til kommentar
Jeg drømmer ofte om World of warcrat. :(

Haha, når jeg har spilt veldig mye WoW en dag/periode drømmer jeg ofte at jeg spiller. :p

har gjort det med andre spill. det kuleste var når jeg blandet sammen spill og la til nye ting.. jeg og en fetter satt og diskuterte det og kom fram til "tidenes spill ide", men fant ut at det ble for dyrt og vanskelig å gjennomføre. ingen hadde invistert penger idet, men sattan så gøy det var.

 

og den drømmen.. huff.. jeg tørstet etter det spillet :p

Lenke til kommentar
Det at du noen ganger drømmer om Wow er vel ingen uting?

Jeg synes ikke at det er en uting/noe negativt, men..

 

Oppsøk psykolog, om du spiller/drømmer om World of Warcrap bør du søke hjelp!

:roll:

 

har gjort det med andre spill. det kuleste var når jeg blandet sammen spill og la til nye ting.. jeg og en fetter satt og diskuterte det og kom fram til "tidenes spill ide", men fant ut at det ble for dyrt og vanskelig å gjennomføre. ingen hadde invistert penger idet, men sattan så gøy det var.

 

og den drømmen.. huff.. jeg tørstet etter det spillet :p

Hahah, kult å mixe sammen drømmene til et nytt spill, da! Og huske det såpass godt etterpå. :) Synd det bare ble med tanken.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lol_*
Jeg drømmer ofte om World of warcrat. :(

Er vel bare å spille mindre...

 

Selv drømte jeg i natt at jeg spillte WoW og var i arena skirmish 1v2. Og så eide jeg folka så utrolig, men da de døde husket jeg "ojj faen, jeg glemte å skru på fraps". Så trykket jeg F4... Ganske freaky.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kanskje_*
Hmm, som hetrofil (gutt, jomfru) 17-21-åring (anonymitet) så vil jeg ha sex med en av mine få kompiser, en sykelig fasinasjon av erigrerte peniser.

Bare tanken på en tilfeldig mann er forkastelig, men akkurat dette plager meg når han overnatter her så har jeg så lyst, men tør ikke. Vil ikke ødelegge noe. Ender med å ta det ned i dassen istedet for å i det hele tatt få sove.

Jeg har også seksuelle drømmer om nesten alle jenter jeg ser (som er definert som pene her jeg bor), men det er vel ikke unikt :)

 

There, I said it. Har tenkt på dette en stund om jeg i det hele tatt tør å si som gjest.

 

Fint om Gjester kunne posta med et fast gjeste-navn nedover her.

 

Er det det man kaller bifil, kanskje?

Lenke til kommentar
Mormor mi døydde idag. Eg kjenner inga sorg.

 

Kjenner meg igjen der. Jeg har opplevd at mange familiemedlemmer har dødd, men jeg har aldri vært trist på grunn av det. Hver gang noen dør, så har jeg litt "meh"-følelse av det. Folk dør hele tiden, liksom.

Kor nære har du vori dei i familien din som har døydd? Sånn, eg ville blitt sjukt trist dersom pappa eller mamma døydde.

 

En oldemor, en bstefar og to tanter. Var forresten veldig glad i tantene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...