Gjest not gay! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg hadde gay sex med en god venn i 4. klasse flere ganger... Vi er fortsatt gode venner og snakker aldri om saken Begge to er hetro. Og jeg føler at jeg fortsatt er jomfru Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei. Det blir riktig å si at han VAR homo, om han var det engang. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ideal og -B. failer, clvn seirer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen ganger sliter jeg med å skille mellom virkelighet og fiksjon. En hendelse dukker opp i hodet mitt, og jeg lurer på om det er noe jeg har drømt eller som virkelig har skjedd. I perioder er jeg veldig paranoid også. Jeg føler hele tiden at noen holder øye med meg, og ser meg over skulderen for å sjekke. Vet nøyaktig hvordan du har det. Dog, litt oftere enn "noen ganger" her. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jaggu, her var det mange med homofil eksperimentering som desperat søker unnskyldninger.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_AAA_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror faktisk jeg og en kompis misbrukte en venn av oss seksuelt for mange år siden. Vi gikk bare i 3. klasse, og kompisen i første, og vi ble derfor litt "sjef" over han. Vi lekte blant annet en lek der vi latet som vi kunne se masse figurer og folk, som han ikke kunne se. Vi sa at han også kunne se dem om han gikk gjennom en slags "seremoni" eller noe, og han ville jo se disse folkene så han ble med på det. Og det var da vi misbrukte ham. Bare så det er sagt, det var ingen seksuell nytelse eller noe sånn bak, tissen hans, og våres, ble værende uberørt. Men jeg har ikke lyst til å gå nærmere inn på hva som skjedde. Ja, jeg skammer meg veldig over at jeg gjorde det, men jeg var 10 år gammel og skjønte ikke hva det var jeg gjorde. Tror og kompisen har glemt det, for han var så passe ung da. Etter at det skjedde har vi ikke snakket om det en eneste gang, og det var først nå mens jeg er eldre (slutten av tenårene) at jeg kom på hva som skjedde. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ideal og -B. failer, clvn seirer. Legg merke til det jeg skrev sist om han var det engang. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ideal og -B. failer, clvn seirer. Legg merke til det jeg skrev sist om han var det engang. Han ekspirimenterte. Han var ikke homo. Eller kansje vi skal kalle det: "En rekke spontane hendelser med subtile innslag av homoseksuelle impulser", bare for å gjøre det hele litt lettere? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 2k Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er 120 % Hetro Blir ikke det gramm opphissed av noe en gutt gjør.. Men til saken. Jeg ønsker jeg var kvinne i sexen. Det ser så mye bedre (og høres) ut å få noe stappet inn som fyller å drar inn og ut. Ingen som har operet seg til kvinne fra mann å kan bekrefte hva som er best ? xD Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ønsker jeg var kvinne i sexen. Ja. For da slipper man å gjøre alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Også får man seg noe, NESTEN uansett! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Aner jeg et snev av innestengt raseri her? Eller litt homofobi? Skap-homofili? Bare lufter tankene mine her Ingenting personlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kanskje pappa klemte for mye? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel heller dere som ikke klarer å takle å bli kalt homoer etter at dere har homset med andre menn.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som er usikker på sin egen legning? Anyways, kanskje han var Biseksuell en gang, og at det bare var en fase? Mange som har vært der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Helt normalt å utforske sin egen seksualitet i oppveksten så vidt jeg vet. Med folk av begge kjønn. But what would I know? I'm still a virgin. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg drømmer seksuelle drømmer om kråker og pai. Endret 9. juli 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg hadde gay sex med en god venn i 4. klasse flere ganger... Vi er fortsatt gode venner og snakker aldri om saken Begge to er hetro. Og jeg føler at jeg fortsatt er jomfru Det der er ikke gay sex. Mange utforsker seg seksuelt i den alderen. Jeg husker godt (ikke at jeg vil huske det) at jeg og kompiser sammenlignet penisene både slappe og erigerte. Lenke til kommentar
Gjest not gay! Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Han ekspirimenterte. Han var ikke homo. Om fyren har homosex med en annen, ja da er han jaggu homo. Så enkelt er det. Trenger ikke pakke folk inn i myke tepper for å skåne følelsene deres. HOMO, RASSTAFSER, SJITSTAMPER, SMULTRINGSTEMPLER Dersom dere ikke klarer å leve med deres egen identitet etter å ha homset med andre menn, ja da burde dere vel ikke ha gjort det i utgangspunktet. Homoer. Jeg blir temlig irritert av det du skriver! Vi gjorde det IKKE av sexuell nytelse! Det kalles experementering! Jeg er nå 14 år og tenner IKKE på gutter\menn! Har forresten et lite Crush på en JENTE som jeg går sammen med på trening. Og det er henne som flyr gjennom huet mitt under onaneringen! Man er ikke homo hvis man ikke føler seg tiltrukket og/eller blir forelsket i andre menn. Det hører ut som du har en STERK homofobi eller så er du homo selv og klarer ikke å leve med det og fornekter alt sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg