Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ditto, I'm here for you, Martine Selv om jeg har store psykiske problemer jeg aldri klarer å fikse og kronisk klager om det. Men det er vel ingen hemmelighet her. En av mine hemmeligheter er vel at jeg ikke tenner på vanlig pr0n eller vanlige fetisher, jeg er beyond that. Jeg er forbi gynophagia og det siste jeg merka noe kribling eller gøye følelser til, var twi'leks. Måtte jeg brenne evig i helvete for å tenne på noe fra Star Wars. Ja ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det tror jeg jeg er også. Jeg er aldri helt sikker på min egen legning, jeg er vel heteroseksuell, men bifil. Forvirrende. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Eneste måten er vel å finne ut av det IRL, men har ikke tatt det steget enda, og tviler jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Min hemmelighet: Skulle ønke at TheMartine va litt yngre, slik at vi, ja.... Synes du det er noe problem om jeg er 15 forresten? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror jeg skremte TheMartine bort fra tråden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 HAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHHAHHAHjxdcb hbckskydgdfgyusbkfszczxcc Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har en bedre enn min forrige, jeg har aldri vært forelsket, jeg er en kald kynisk faen som egentlig gir totalt faen i alt rundt meg, bortsett fra meg, og hva som kan gagne MEG, MEG OG MEG. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har en bedre enn min forrige, jeg har aldri vært forelsket, jeg er en kald kynisk faen som egentlig gir totalt faen i alt rundt meg, bortsett fra meg, og hva som kan gagne MEG, MEG OG MEG. Bra ! Ikke noe vits å tenke på andre... Skulle ønske jeg var sånn... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror jeg skremte TheMartine bort fra tråden Prøver å ikke fyre opp under utenompraten, da. Hyggelig med tilbud, altså. Greit å ha...backup? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bra ! Ikke noe vits å tenke på andre... Skulle ønske jeg var sånn... Jo, det er da noen vits. For det første er det positivt for andre mennesker at du tenker på dem, og for det andre ha omtanke gjerne ringvirkninger som kan komme tilbake og gagne deg senere. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bra ! Ikke noe vits å tenke på andre... Skulle ønske jeg var sånn... Det er jævlig digg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har en bedre enn min forrige, jeg har aldri vært forelsket, jeg er en kald kynisk faen som egentlig gir totalt faen i alt rundt meg, bortsett fra meg, og hva som kan gagne MEG, MEG OG MEG. Kan se meg enig her. Helt til jeg møtte verdens søteste og godeste jente som forandret meg helt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bra ! Ikke noe vits å tenke på andre... Skulle ønske jeg var sånn... Det er jævlig digg. Er det ikke et snev...ensomt? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Spar dere begge to, jeg er forlovet.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Greit nok. Men det er likevel ikke noe problem å være ensom selv om man har mennesker rundt seg. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Greit nok. Men det er likevel ikke noe problem å være ensom selv om man har mennesker rundt seg. Beklager, jeg vet ikke like mye om akkurat det, som deg. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Litt OT, men har du sjekka om du er psykopat ? Du har i allefall psykopatiske trekk... Ikke noe galt med det foresten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Greit nok. Men det er likevel ikke noe problem å være ensom selv om man har mennesker rundt seg. Beklager, jeg vet ikke like mye om akkurat det, som deg. Det skal du være glad for, mann. Endret 2. juli 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg