Gjest Gjest-sex-med-naboen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har hatt sex med 13år eldre naboen min,å hun har barn som er bare 2 år mindre enn meg. Hun hadde en fetisj for å slikke meg i analen, noe jeg ikke var særlig begeistret for. Jeg har faktisk dårlig samvittighet for det, også, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg kan ikke huske sist gang jeg sovna uten å late som at jeg sov inntil noen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg føler både mer og mindre enn jeg liker å innrømme. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) ... Endret 23. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg tørr bare å flørte med jenter jeg ikke er fysisk tiltrukket. Overvektige jenter gjør meg litt kvalm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har veldig store problemer med å stole på folk. Jeg også, men det er ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) over 9000 Endret 6. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dakar da Kom til meg! Er strålende fornøyd jeg, så! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg syntest at alle i denne lille drittbyen her kan brenne og bli overkjørt av toger for min del... Godt jeg bare bor her for sommeren... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvis jeg får komplimenter av noen blir jeg offensiv og går helst til angrep, fordi jeg ikke klarer å ta dem imot på en normal måte. Eks: Han: Jeg synes du er søt. Jeg: Haha, javel? Har du grå stær eller noe? Egentlig en skikkelig bedriten måte å oppføre seg, I know. Lenke til kommentar
Gjest hmmmz Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 mild form for sosial angst, men det ordner seg stort sett. liker ikke å oppsøke andre mennesker(som f.eks ringe support), ta ordet i møter og lignende. det merkelige er at jeg ikke har noe som helst problem med å være på scene, min rekord er 15'000 folk som jeg har stått på scene forran. har egentlig aldri stolt på noen andre, uansett hva det gjelder. liker ikke å verken komplimenter eller andre komentarer som går på meg personlig. klarer ikke å finne en hobby jeg faktisk orker å drive mer enn ett halvt år. hater å treffe folk kun for å treffes, oftest er det ingenting å snakke om, og blir bare dumt for min del. har en tendens til å underdrive ting ang. meg selv, for å slippe å få noe oppmerksomhet rundt saker. og, blir ALLTID forelsket i feil person, enten de som har type, skal flytte, osv, plagsomt... ellers er det en del andre saker jeg tror jeg holder for meg selv, ikke godt å si hvem som lusker i buskene rundt her for å se hva jeg poster Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 jeg hat et annet nick her på diskusjon som ingen likte Lenke til kommentar
Gjest hmmmz Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kan også nevne at TheMartine virker som en utrolig interesant person Jeg er kanskje litt hemmelig beundrer.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Oi, er det du som er TRibal89. Deg husker jeg jo. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg klarer ikke å respektere mennesker ordentlig i det øyeblikket jeg finner ut at de er religiøse. 1 Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg klarer ikke å respektere mennesker ordentlig i det øyeblikket jeg finner ut at de er religiøse. +1.. Får litt .. Ja! Har en god del venner som er såkaldte "kristne" og drikker ikke/banner ikke. Selvfølgelig vet jeg at de burde få lov til å praktisere det de tror på og slikt, men jeg blir faktisk en smule irritert inni meg. Heldigvis klarer jeg å kontrolere meg selv! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg klarer ikke å respektere mennesker ordentlig i det øyeblikket jeg finner ut at de er religiøse. Haha, samme her. Selvom jeg prøver så godt jeg kan å ikke vise det, merker jeg at det er noe som forsvinner i det øyeblikket. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes du er søt. Uffda, har noen klort ut øynene dine? Kan også nevne at TheMartine virker som en utrolig interesant person Jeg er kanskje litt hemmelig beundrer.... Oi, du må ha skikkelig lave krav til andre mennesker. /impulsiv forsvarsmekanisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg