Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kiire, helt enig Godt sagt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ditto. Syntaktisk tilbakestående mennesker fremstår muligens som mer frastøtende enn de fortjener. Jeg har et seriøst problem med å tolerere urbane, tynne, pinglete, femi gutter med langt hår som stemmer SV og aldri har gjort en seriøst helhjertet jobb i sitt liv. Jeg mistenker du er en slik person. I mine øyne er ekte kvinnfolk damer som kan lage mat, snakke med mannen sin og kan oppdra barn. Har gjerne jobb. Ekte mannfolk veier nødvendigvis over 70 kilo. Høyde er ikke så nøye. Har kort, militær frisyre og kan kle seg. Det vil si, de går ikke med 'seggebukser', hodeplagg av noe slag, og har aldri siste mote klær med mindre de kjøpte det før moten kom. Videre bør alle mannfolk løfte MINST 300kilo sammelagt i markløft, knebøy og benk. Ekte mannfolk hører på klassisk, rock, blues eller heavy metal. De avskyr hippe band og allt rosa. Ekte mannfolk drikke ikke kaffe latte. De driter i facebook. Avskyr overvåkning. Og elsker gamle amerikanske muskelbiler. Jeg klarer ikke å respektere personer som har brukt narkotika. Uansett. Jeg driter i om cannabis er heldigere en alkohol. En gang dophue, alltid dophue. Forbanna hippi-røyker-SV-faens-homosympatisører. Takk. Har heller lite å gjøre akkurat nå, så måler meg etter standaren til Guest Veier 80-85 kg, ~188cm høy og pleier å ha ganske kort frisyre. Kler meg ganske ok også forsåvidt. Bruker lue for tiden (ja, jeg er klar over at det nærmer seg sommer ) fordi jeg ser ikke ut på håret. Ikke sikker på hva jeg tar sammenlagt i markløft, knebøy og benk, men tror nok det blir noe rundt 300 eller liknende. Hører på alle nevnte musikksjangere, og har aldri vært noe tilhenger av mainstream-band eller rosa for den saks skyld. Jeg drikker ikke kaffe av den grunn av at jeg rett og slett ikke liker det, og liker ikke facebook pga. design & layout m.m. Ikke stor fan av overvåking, selv om det er vel heller få som er det. Interesserer meg ikke stort for biler igrunn, men vet hva jeg liker (noe som ikke inkluderer høylydte og bråkete biler uten annet formål enn å være bråkete). Jeg er ikke stor fan av bruk av narkotiske stoffer, men dem om det. Holder med Høyre når det kommer til politikk, men har ingenting imot homofile. Lenke til kommentar
Gjest jæra Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen dager synes jeg at jeg ser helt OK ut, andre dager ekstremt hot, men ofte ganske så forferdelig. Jeg har ingen anelse om jeg ser bra eller dårlig ut, er helt forvirra. De dagene jeg føler meg veldig bra, så føler jeg at jeg får mye mer respons/blikkontakt osv., mens de dagene jeg føler meg som dritt, så virker det som om alle ignorerer meg; jeg antar at de dagene jeg er positivt innstilt, så legger jeg merke til mer positivt, enn de negative dagene. Er vel stort sett det samme hver dag. Hahaha, samma her. Noen ganger synes jeg at jeg ser drit bra ut, mens andre ganger føler jeg meg skikkelig stygg :/ er så jævli forvirrende... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Haha, skal måle meg etter Guest sine kriterier jeg også. Og siden det i seg selv er hemmeligheter om meg er det OnT. Jeg veier 74kg. Jeg vet ikke hva du mener med å kunne kle seg, jeg kler meg slik det passer i slikt jeg er komfortabel med. Har halv-langt hår, synes kort hår blir veldig upersonlig.. Driter i mote, liker heller ikke "seggebukser", og synes ikke hodeplagg er spesielt pent. Haha. Sammenlagt i baseøvelsene tar jeg vel nesten 200kg. Ingen mann altså. Jeg hører på klassisk, rock, blues, heavy metal - men også techno, trance, de fleste andre typer for metal, pop og en sjelden gang rap. Elsker hippie band. Rosa er ikke min farge, men er veldig fint på noen. Jeg liker ikke kaffe så veldig, men kaffe latte er kjempegodt! Elsker ettersmaken av melk. Facebook er ikke noe jeg forguder, men jeg er innpå regelmessig som de fleste andre ungdommer. Overvåkning? Hmm, har ingen tanker om det. Jeg HATER amerikanske muskelbiler. Slutt å ødelegg menneskeheten og naturen med penisforlengerne deres, jævla miljøsvin. Dere burde fengsles. Jeg har enda ikke prøvd narkotika, men vurderer det daglig. Det virker fantastisk, men det er bivirkningene da. Elsker homofile, de er så åpenhjertige og fordomsfrie synes jeg. Konklusjon: Er vel ikke mann jeg da EDIT: Kom til å tenke på.. Kunne laget en test på start.no som het "er du mann?" med spørsmål som "liker du rosa?" og "løfter du 300kg eller mer sammenlagt i markløft, knebøy og benkpress?" :!: Ville faktisk vært en bedre test enn mesteparten av møkken som ligger der. Endret 13. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) @ Sitronsaft: Gjør det Endret 13. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Må man ha konto? Jeg blir veldig sentimental/melodramatisk og ofte depressiv når jeg er trøtt. (for å være OnT) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 90% av tiden faker jeg latter/gladhet og brysomhet. Kommer ann på situasjon og mennesket. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi jeg ikke bryr meg. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er en holdning jeg respekterer. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Litt som å fake en orgasme vil jeg tro, gjør det samme ganske ofte. Ting går glattere sånn Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor fake om du ikke bryr deg? Er da lettere å være seg selv? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 90% av tiden faker jeg latter/gladhet og brysomhet. Kommer ann på situasjon og mennesket. Hehe, det gjør jeg og. Er egentlig ganske care irl, men for å ikke virke som det så pleier jeg å late som jeg bryr meg/ler/whatnot. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 90% av tiden faker jeg latter/gladhet og brysomhet. Kommer ann på situasjon og mennesket. Hehe, det gjør jeg og. Er egentlig ganske care irl, men for å ikke virke som det så pleier jeg å late som jeg bryr meg/ler/whatnot. Nettopp! Er bare dama jeg er ''ordentlig'' med. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fordi jeg ikke bryr meg. kanskje du er som dexter. han er sosiopat, og faker nesten alt av følelser for at han skal framstå som en normal person slik at han kan fortsette sin karriære som seriemorder. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hahaha, samma her. Noen ganger synes jeg at jeg ser drit bra ut, mens andre ganger føler jeg meg skikkelig stygg :/ er så jævli forvirrende... Blæ, så har jeg det også. Den ene dagen er jeg helt ok, og den neste orker jeg ikke seg meg i speilet engang. Noen dager starter med at jeg er stygg i fjeset, men har ok kropp, men så skifter jeg frisyre eller sminker meg eller noe og blir grei i ansiktet, men da blir jeg plutselig misfornøyd med resten. Veldig, veldig slitsomt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fordi jeg ikke bryr meg. kanskje du er som dexter. han er sosiopat, og faker nesten alt av følelser for at han skal framstå som en normal person slik at han kan fortsette sin karriære som seriemorder. Nja, bortsett fra at jeg ikke dreper. Lenke til kommentar
Gjest Mr.Eastwood Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ekte mannfolk = huleboer da, eller? Det er ikke ALLE som kler kort militærklipp.... Ja. Ekte menn er nesten huleboere. Alle mannfolk bør ha drept et dyr og spist det. Gleder med dessuten at det er flere mannfolk på dette forumet. YARG! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg passer ikke inn under noe annet, men jeg har drept et dyr og spist det. Er jeg mann da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg