Gjest 15år Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har en lærer på skolen som virker interresert i meg. Har syke fantasier om hun, hun er blond og rundt 28år. Jeg har ikke guts til å finne ut mer, og jeg er jomfru, så det hadde bare blitt pinlig.. Hun kom inn i garderoben etter gymmen en dag og skyldte på at "jeg tok feil dør".. Var meg og to andre der inne... Tips? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Go for it! Men ja. Den seksuelle lavalder er 16, og du er 15. Om du skal bli involvert i et forhold med en lærer på 28 år vil det bare føre til komplikasjoner, og senere trøbbel med politiet. Du er 15, hold deg til fantasier og jenter på din egen alder. Endret 2. juni 2009 av -B. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Seriøst, heldiggris. Vent til du er 16 og så kan du gjøre hva du vil Ventingen er mest for å slippe at læreren kommer i problemer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Drømmer om og suge kompisen min og ta spruten i ansiktet og munnen (er 100% hetro) men oralsex på menn tenner meg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Drømmer om og suge kompisen min og ta spruten i ansiktet og munnen (er 100% hetro) men oralsex på menn tenner meg Ja, ja... uten tvil... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg later som jeg har peiling på ting for å virke smartere. There, I said it. EDIT: Oh, wait. Så ikke at dette var Seksualitet-delen. Hmmm. Sex på skolen eller i langt uti Guds natur, men likevel fare for å bli oppdaget, hadde jo vært noe. Endret 2. juni 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg later som jeg har peiling på ting for å virke smartere. There, I said it.Det der vet jeg alt om! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 -Jeg tør ikke fortelle hemmelighetene mine fordi jeg vet de holder øye med meg. Jeg tør heller ikke tenke på hemmelighetene mine fordi det kan hende de leser tankene mine. Det tok meg to uker å manne meg opp for å legge inn dette innlegget, og jeg har nøye vurdert det. De vet allerede at jeg vet at de vet dette om meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg later som jeg har peiling på ting for å virke smartere. There, I said it.Det der vet jeg alt om! Om meg, eller om deg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Om meg, eller om deg? ehm... Nå satt du meg fast her. Jeg sa det bare for å virke smart. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 -Jeg tør ikke fortelle hemmelighetene mine fordi jeg vet de holder øye med meg. Jeg tør heller ikke tenke på hemmelighetene mine fordi det kan hende de leser tankene mine. Det tok meg to uker å manne meg opp for å legge inn dette innlegget, og jeg har nøye vurdert det. De vet allerede at jeg vet at de vet dette om meg. Troll Lenke til kommentar
Gjest Guest_stalker_* Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvem er den andre? psilocybe. Først var det CypherioN. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvem er den andre? psilocybe. Først var det CypherioN. Hva faen, mann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du ble veiet og funnet for lett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eller, er ikke så farlig, leste dette Skriver som anonym siden jeg ikke vil knytte dette til brukeren min.. Jeg har hengt meg fullstendig opp i 2 faste brukere her på forumet... Kjenner de ikke irl eller noe, men klarer ikke å stoppe å sjekke om de har skrevet noe nytt siden sist jeg sjekket for 1 time siden! Prøver å finne ut hvem de er irl, og streber etter å vite mest mulig om de. Jeg klarer ikke stoppe! Gikk gjennom hele den der recent pictore-tråden for å se om de hadde lagt ut bilder, og tråler forumet etter informasjon. Men ikke vær redde, jeg er særdeles harmløs! Dere har deres egen cyber-stalker! Høres ikke truende ut... Lenke til kommentar
Gjest Gutt14 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg er jomfru, og har jeg har aldri hatt dame siden barnehagen (jeg er riktignok ikke ukysset siden). Det kan høres ut som en svært vanlig tilstand for en fjorten år gammel gutt, men jeg skiller meg likevel kraftig ut i klikken min. Jeg er med i den mest populære gjengen på skolen min. Jeg er nære venner av de mest innflytelsesrike guttene i miljøet. Jeg er høy, bred, slank, muskuløs og ser ganske bra ut ellers (tror jeg). Jeg er svært intelligent (ja, jeg må si det). Jeg er morsom og selvsikker. Men det med jenter har jeg på mystisk vis aldri fått til. Jeg har for alvor begynt å lure på om jeg er født uten feromoner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tja, er vel mer vanlig å miste jomfrudommen innenfor visse grupper, det du prøver å poengtere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg har rota med dattera til pastoren her. Endret 2. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg