Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ofte føler jeg at jeg stiller mer opp for andre enn de gjør for meg. Men jeg holder stort sett kjeft.

Da kunne vi blitt det perfekte paret der begge sitter og skuler på hverandre, men bare sier: "Ingenting, ingenting", når den andre spør hva som er galt ^^

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jack_*

En tidligere nabo gutt, et par år eldre enn meg fortalte meg om sex og samleie da jeg var rundt 10-11 år gammel. Før det trodde jeg at barn ble laget ved å kose med hverandre fra beltet og oppover.

Så impulsiv som jeg var den gangen, så fant jeg ut at jeg ville teste dette, og fortalte alt dette videre til en nabo jente av meg, tror hun var rundt 9-10 gammel den gangen. Og deretter om hun ville prøve dette :p

Hun gikk med på det, og vi gjemte oss i skogen, og delvis en hage mellom to hus og en hovedvei (dårlig gjemmested :p) og vi kledde av oss. Jeg husker jeg hadde skikkelig boner da vi sto der og så på hverandre sine kjønn.

Desverre ( ? ) visste jeg ikke i detaljer hvor jeg skulle inn Så vi ble stående der en stund mens jeg fiklet med åpningen hennes. Jeg fant urinrørs åpningen, og kunne ikke forstå hvordan snatten min kunne passe inn i der. Jeg prøvde å se etter et annet hull, men uten hell :p Så det ble ikke noe mer enn at jeg poket henne et par ganger på utsiden med den for å se om det skjedde noe, også gav opp hele greia etterpå :p

Det har vært en meget "dyster" hemmelighet for meg lenge, men når jeg tenker på hele situajonen i dag, så er det bare komisk og sikkert en kinky historie som jeg kunne ha delt med kompiser om det skulle bli et tema på en fest o.l.

Jeg tror hun fortsatt bor i nabolaget, fordi jeg ser hun på bussen i blant den dag i dag. Jeg husker ihvertfall hendelsen, og det er sært å vite at hun muligens gjør det samme. Selv om vi oppfører oss som total strangers på busstoppet.

Hemmelighet nr 2:

Sært nok, så er det fortsatt det "nærmeste" jeg har kommet på en jente, og jeg er 22 nuh... >_> *sukk*

Lenke til kommentar

Jeg har hatt homofilt trekant sex den første gangen jeg prøvde ecstasy, etter det torde ingen av oss å røre det igjen... :!:

Selv er jeg egentlig helt heteroseksuell, men da var jeg bare 17 år og kåt som faen, i tillegg til at ecstasy gjør deg ekstra kåt og hemningsløs

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hermes_*

Min hemmelighet?

Jeg digger å kle meg i jenteklær... Jeg gjør det hver kveld nesten (bor med foreldre, så kan ikke gjøre det om dagen, når de er hjemme)

Jeg har likt å gjøre det ganske lenge, siden jeg var tolv ca. :D

Jeg er ganske så hetero vil jeg si, det er bare det å ha f. eks en bh på seg, eller en kjole, eller høyhælte sko! :D

En annen ting jeg gjør mens jeg har på meg klærne er at jeg går totalt inn i rollen som jente :) Det gjelder ogsånår jeg onnanerer... Jega har ogsålyst til å prøve sex med en jente, der jeg også er jente (dvs med strap-on, dildo osv...)

I løpet av uka skal jeg ut og kjøpe vibrator... lucky me^^

Jeg har forresten holdt dette hemmelig hele livet... Men fortalte det til en veldig god vennine for ca. to måneder siden. Hun har blitt med på shopping og hjulpet meg! Nå er det totalt fem av mine beste jentevenner som vet det, og det var ett utrolig bra valg!:D Maken til god støtte skal du lete lenge etter^^ De har til og med hjulpet fattige lille meg med å skaffe klær:D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kåte_*
Min hemmelighet?

Jeg digger å kle meg i jenteklær... Jeg gjør det hver kveld nesten (bor med foreldre, så kan ikke gjøre det om dagen, når de er hjemme)

Jeg er ganske så hetero vil jeg si, det er bare det å ha f. eks en bh på seg, eller en kjole, eller høyhælte sko! :D

En annen ting jeg gjør mens jeg har på meg klærne er at jeg går totalt inn i rollen som jente :) Det gjelder ogsånår jeg onnanerer... Jega har ogsålyst til å prøve sex med en jente, der jeg også er jente (dvs med strap-on, dildo osv...)

Jeg har forresten holdt dette hemmelig hele livet... Men fortalte det til en veldig god vennine for ca. to måneder siden. Hun har blitt med på shopping og hjulpet meg! Nå er det totalt fem av mine beste jentevenner som vet det, og det var ett utrolig bra valg!:D Maken til god støtte skal du lete lenge etter^^ De har til og med hjulpet fattige lille meg med å skaffe klær:D

Svar:

jaha... Godt du ikke bor i nærheten av meg da:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hermes_*
Min hemmelighet?

Svar:

jaha... Godt du ikke bor i nærheten av meg da:)

haha, hvorfor det? Jeg er ikke sååå skummel :p

Lenke til kommentar
Gjest LeetMan

Hadde besøk av min 5 år gamle kusine som hadde en koselig hemelighet på lager. Den lød slik:

"Vet du hva? Jeg har sett noe veldig ekkelt. Og så har jeg sett på tiss mot tiss, men du må ikke si det til noen, fordi da blir de voksne så strenge."

Sleit med å unngå å le av det haha, nei, barna er ikke som de var før :p Begynte selv ikke før jeg var ca. 11 i den bransjen :p

Lenke til kommentar
Det er ikke så ille, Keylar.

Hey, jeg har gitt webcamshow for det jeg tror var tyske mannfolk :p

Hmm. Var en periode der jeg slet med DIARE.. Fikk en dag Mai 2006 kraftig diare, filmet det med mobilen. Fyfaen det var BRA MYE DRITT! Aldri sett så mye dritt på engang!

Lasta seff videon på YouTube og ante ingen fred og fare...

Fikk så en melding fra en Tysk faen der han spurte om når min neste video kommer opp!

Jeg tenkte WTF! Aner ingenting om at det fantes en slik FETISH. Sletta videoen...

Aner ikke om jeg har den noen plass. Må lete. Har jo slik automatisk overføring når mobben kobles til dataen...

Kanskje selge den=?

Lenke til kommentar
Min hemmelighet?

Flott av deg! :)

Jeg kler meg i kjole selv, syns det er helt fantastisk.

Har riktignok bare en.

Ingen av venninnene mine her er noe spesielt begeistra for det og nekter meg å bli med på shopping, får ikke engang skreddere til å sy en kjole til meg, og jeg har tegninger og mål og alt.

Jævlig kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...