Gjest Tenkteikke Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 sov han under voldtekten? eller våknet han? Han sov hele tida faktisk, men vridde seg veldig. Trur ikke han våkna, men har dårlig samvitttighet for det :/ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan kan noen bli tatt i rompa å ikke våkne? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det tviler jeg veldig på, han var garantert våken, enten turte han ikke gjøre noe, eller så likte han det... Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ikke for å virke tett eller noe. men skulle nesten tru han likte det? så lenge han ikke våknet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) For å ikke våkne av det så må han være sykt ruset, for slapper man ikke av når det kommer noe opp i ræva så kan det være ganske så vondt. Endret 10. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, enten var han på tyttebærtur, eller så likte han det, ingen som blir tatt i rompa som ikke liker det som bare ''fortsetter og sove''. Kanskje han var redd, men han ville i alle fall gidd lyd i fra seg. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan ikke bebreide deg selv for det som skjedde. Du er helt uten skyld. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jesus_* Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det går faktisk å putte ting i rumpen på folk mens de sover! Jeg har rompefingret og hatt anal-sex med damen min mange ganger mens hun har sovet. Det går bare når hun er full da. Lenke til kommentar
Gjest Tenkteikke Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 For å ikke våkne av det så må han være sykt ruset, for slapper man ikke av når det kommer noe opp i ræva så kan det være ganske så vondt. Gjorde ikke noe "bak der". Sugde og sånn. . Det er like mye voldtekt da . . Men han var rusa, og jeg også litt rusa . . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tusen takk. Nå ble jeg oppriktig glad. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hemmelig Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er 19 år og har sex med en 31årig dame, med 3 barn som alle har lyst på. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva? Alle har lyst på? Hva mener du? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det tror jeg du skjønner, et kvinnfolk som de fleste mener er hot. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Åja, så dama har tre barn og alle har lyst på henne? Trodde alle hadde lyst på barna hennes, jeg! Men i så fall, har nok noen skulka norsk-timene som omhandla komma! Men on topic, voksne damer er hot EDIT: Har en hemmelighet til. Jeg er en pirat! Endret 10. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
Gjest Guest_MammaMia_* Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 DØ av en luftpistol? Hmmm, tviler.Jeg har selv blitt skutt i overarmen med et luftgevær, det var jævlig vondt, men gikk over. Han du snakker om fikk kula i brystet, men en vanlig luftpistol kule går ikke en gang inn, kanskje så vidt den sitter litt. Eller tar jeg 100% feil? Eh. Jeg nevnte ikke luftpistol, hvor i alle dager har du lest det? Det var en ordentlig pistol. Lenke til kommentar
Gjest depressed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg var over en periode på fem år aldri kåt. Hadde ereksjonsproblemer. Trodde det var noe grunnleggende feil med kroppen. Var innom en fastleg som ikke kunne hjelpe. Gikk til en annen fastlege for noen måneder siden, og fikk stilt moderat depresjon som diagnose og grunn til problemene. Håper med samtaleterapi samt medikamenter at jeg kommer meg ut av svineriet. skammer meg over aldri å hatt sex. Er nå 22 år. Lenke til kommentar
Gjest GjestHEI Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tenner på Jenter i Latex... men syntes det er litt flaut fordi jeg vil ikke at andre skal tenke "han er rar som har en fetish" på en måte... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er da ikke noe galt! I moderate mengder(f.eks string og bh), synes jeg også at lateks er fett Lenke til kommentar
Gjest 1986 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg arvet 400 000 for 5 år siden som ble satt inn på en sparekonto og i dag har jeg 16 kroner igjen. Mamma hadde flydd i taket om hun hadde funnet ut av det.. (Har ikke kastet bort ALT, har kjøpt bil, tatt lappen, brukt mye på ferie i USA, kjøpt hvitevarer til leiligheten osv.. men, still. Kastet bort mye.) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ehhhh.. hehe, ja. Her sjekket vi jo kategorien. Endret 10. oktober 2008 av Chrisbjerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg