L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 har aldri tørt å bruke støvsuger på veps, jeg er sikker på at de overlever og flyr ut igjen og er jævlig sinna.! Har aldri skjedd meg at de har klart det. Dessuten så tar man knekken på de ved å la støvsugeren stå på en stund. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 trur det heter blåse belg eller noe i den duren der.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ta nu den blåsbelgen og putt oppi stumpen, samtidig som du roper " Eg hugleikar deg med heile blodpumpa mi, kom la oss trynsleike"................Noe i den duren Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg er nesten 20 å hvis jeg ser triste anime scener så havner jeg på gråten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Bra at du får ut tårer ihvertfall, ikke noe negativt det. Du kan se på det på en annen måte, det du ser på trigger noe i hjernen som du blir følsom for. Edit: Hobby-pyskolog ftw. Endret 15. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mattelærerern min ville ha sex med meg på ungdomsskolen, eneste problemet er at han var en mann! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mattelærerern min ville ha sex med meg på ungdomsskolen, eneste problemet er at han var en mann! Jeg tar slike ting som komplimenter, jeg Lenke til kommentar
Gjest SmS-Gjest Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg skriver ofte lange detaljerte meldinger til veninner jeg sekuselt tiltrukket om hva jeg vil gjøre med dem og hvordan sexuelt. Bare for å se igjennom meldigen et par ganger for å så slette de uten å sende de... Lenke til kommentar
Gjest Guest_per_* Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg er 16 år og gutt. -har ekstremt store selvtillitsproblemer -blir utrolig deprimert av å se bilde av meg ved siden av andre venner, fordi jeg ser hvor lite attraktiv jeg er -har en stefar som drev med psykisk mishandling av meg, fikk meg til å føle meg ubrukelig, førte til store selvtillitsproblemer, og en slags avhengighet som gjorde at jeg måtte stjele penger fra han, for å føle at jeg tok en slags hevn. -har sett lillebroren min ble lagd..ehh -har aldri hatt kjæreste -nærmeste kontakten jeg har hatt med ei jente er en klem... -jeg er utrolig flau over det som er nedentil, altså det er lille lille lille lillemann...kan du si, og jeg blir så deprimert. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg er 16 år og gutt. -blir utrolig deprimert av å se bilde av meg ved siden av andre venner, fordi jeg ser hvor lite attraktiv jeg er -har sett lillebroren min ble lagd..ehh -har aldri hatt kjæreste -nærmeste kontakten jeg har hatt med ei jente er en klem... (Fått ett ufrivillig kyss) Det er de som er likt som meg... Fjerna litt, la til litt. Dere ser det. Høres ut som om du har det vanskelig Anyway, keep your chin up Hvis ikke ting går bedre snart, kan du jo følge Timons (Timon fra Løvenes Konge) råd Hvis verden snur ryggen til deg, snur du ryggen til verden Lykke til da, du ^^ Lenke til kommentar
Gjest Anonymgutt16. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har hatt samleie med min 51 år gamle lærer for å stå i et fag. Ikke det smarteste jeg har gjort, men vi var begge voksne. Det skjedde på høgskolen hvis noen lurte Ikke for dømme deg men, stakkars deg håper ikke det var en feit gammel gris. Ok her kommer min, ganske utrolig men ok. Når jeg gikk i andre klasse bodde jeg langt ut på landet det var noen jenter der i 6.klasse som var relativt kåte og det endte opp med at de fikk "lurt meg" til å ha sex med dem, husker ikke alt som hvorfor de valgte meg og ikke noen som var eldre men det skjedde i vært fal, jeg kan ikke huske å ha fått noe nytelse av det men de likte det vist, skjedde rundt 4-7 ganger. Har plagd meg litt ettertid å i perioder sliter jeg med det tror mora min fant det ut men har ikke turt å snakke med ho om det. Virker bare som hun har skjøvet det under bordet. Noen ganger lurer jeg på om det faktisk skjedde selv om jeg vet det gjorde det. Kunne virkelig trengt å snakke med noen om det, trenger muligens å lage en ny tråd for å få hjelp. Men en ting, jeg har ikke hatt sex etter denne episoden, jeg kan fortsatt kalle meg en jomfru? Right? Når det var såpass "unormalt.. Føler jeg blir flau selv om jeg er Anonym tror jeg aldri kunne klart å snakke med dette om noen. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Til gutt 16. Penetrering ville jeg kalt jomfrubrytende. Så hvis det var det så er du seksuelt ikke jomfru. Men du kan nok kalle deg for mentalt jomfru. Hvis det er noe. For den første du gjør det med blir jo første gang du har sex med intensjon om det (får vi håpe) så det blir som om du skulle vært jomfru. Over til det som skjedde. Det kan vel kalles voldtekt på en måte da du ikke visste/ville. Og hvis moren din hadde mistanke til det når det skjedde så burde hu ha gjort noe. Men det er fint lite du får gjort med det nå. Utrolig lite. Det er vel ikke en dritt. Så nå kan du se framover og glede deg til du kommer ordentlig inn i det. (Ordspill?) Og for å svare på spørsmålet ditt litt utdypende. Nei, du er ikke jomfru (hvis det er penetrert) Men du kan godt kalle deg det. Og når du får deg ei madamm (antar at du heller den veien) så er det nok ikke det første du sier. Og iallefall ikke hvis hu også er jomfru. Da kan du heller vente et par måneder. Og når du sier det... For guds skyld ikke lat som om det er det samma! Jeg lover deg. De fleste jenter hadde reagert på det. Så få fram følelsene og vis at det var jævlig for deg, du ser på hu som den du debuterte med og prøv å få inn litt tårer hvis det går. For da blir a mer opptatt med å trøste deg enn å bli sur. Så da ender a heller opp med å synes synd på deg enn å synes du er en løgner. Og jeg får kanskje litt kritikk for det siste der. Men han har opplevd noe som han ikke tar lett. Og hvis han da skal late som om det ikke var noe så er det mange jenter som kunne snudd det mot han. Så da er det best å være på den sikre sia. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Føler jeg blir flau selv om jeg er Anonym tror jeg aldri kunne klart å snakke med dette om noen. Hvis du vil skrive med noen om det, så kan du godt skrive en pm til meg. Har vært borti forskjellig rart selv, og jeg vet antagligvis ikke hvem du er irl likevel, så... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Uffda_* Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er læstadiansk kristen og drikker alkohol sammen med venner. (Gjør det noe ?) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tulleinnlegg er fjernet. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er læstadiansk kristen og drikker alkohol sammen med venner. (Gjør det noe ?) Det gjør ingen verdens ting. Fryd deg over at du er medlem av en kirke som er bygd opp rundt hykleri og selvmotsigelser. Its a wonderful world Lenke til kommentar
Gjest Guest_Uffda_* Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det gjør ingen verdens ting. Fryd deg over at du er medlem av en kirke som er bygd opp rundt hykleri og selvmotsigelser. Its a wonderful world Litt usaklig at du sier det er bygd opp på en løgn å er falsk. Det jeg mente er om det er dårlig etisk gjort av meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det gjør ingen verdens ting. Fryd deg over at du er medlem av en kirke som er bygd opp rundt hykleri og selvmotsigelser. Its a wonderful world Litt usaklig at du sier det er bygd opp på en løgn å er falsk. Det jeg mente er om det er dårlig etisk gjort av meg. Nei da. Bibelen er full av hyllester til alkohol. Den godeste Jesus gjorde jo tilogmed vann til vin. Endret 18. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg