Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
- Okei, denne er bare rar. Om noen biter i slalomhansker (nylon) eller drar det igjennom tennene på en måte (f.eks. har dem i kjeften mens man har på seg slalomutstyr) klikker det for meg, og jeg får frysninger over hele. Seriøst, det er helt rart. Det er den sykeste og verste lyden som finnes, og den går gjennom marg og bein. :huh:

 

Samma her. det er den værste jeg vet om. Jeg blir helt paralysert av den "lyden". Blir også helt nummen i tennene. Får frysninger her jeg sitter nå å bare tenker på det.

Negler mot sånn bilflisaktig stoff :wee: . Worst thing in the world!

De lydene er jævlige :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det har jeg også og det er ikke noe å skamme seg over.Men man må jo si ifra hva som er vondt og ikke vondt...det varierer fra person til person.

Og du kan også fikse det...inn og ut samme dag....

Og hvis du tenker at du har enda strammere så kan det godt hende, men jeg vet utifra legesyn så er den stram.

Iriterende greier....

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Gjest-pingle

Jeg har hemorider. Mamma vet om det og jeg har fått noe salvegreie osv. Likevel ser det ikke ut til å bli bedre. I dag begynte jeg faktisk å blø pga. av desse hemoridene. Jeg har lite lyst til å besøke lege. Får håpe det ordner seg i løpet av kort tid. Dette var en pinglehemlighet i forhold til mange andre, men er kjekt å kunne fortelle det til noen med 100% anonymitet. :)

Lenke til kommentar
Har ekstremt trang forhud:( Skammer meg like mye hver gang når dama vil ha sex, og jeg må si nei:(

Stikk til legen, hvis den er "ekstrem" trang som du sier. Enten gjøres kan det fjernes med et lite kutt bare, eller så smører legen på bedøvende salve og så bare hanh/hun huden ned. Gjør ikke noe vondt, dra nå så slipper du å skamme deg :)

 

Blir nok ikke sex på kanskje en uke etter inngrepet med det kan du vel leve med :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest MS5
2. jeg gjør alt for å se puppen til en venninne!

Hvilken av de?

Kommer ann på hvilken side jeg sitter av henne. Sitter jeg på høyre siden hennes er det venstre og omvendt ;) Grunnen til dette er at det er litt løst akkurat mitt mellom puppene som gjør det bra for å se.

 

Jeg drømmer ikke om dette lengre, har sett dem :D Løs topp og litt for stor BH ga en aldri så liten nipslip. Så hele fra siden rett etterpå.

 

Mer hemmeligheter:

- Klina med en jente bare for at jeg skal ha klina med flere enn en kamerat.(Vi lå likt)(Godt hun ikke vet det!)

- Jeg er ikke redd for døden. (Jeg nyter livet, men ting skal prøves og livet skal leves)

- Jeg holdt på å bli halshugd her om dagen når jeg kjørte motorsykkel. (Var min feil)

- Venninne vet ikke at hun ga meg mitt første kyss, eller var ikke en venninne da det skjedde men en random chick i en flasketuten-peker-på lek flere år før. Hun husker det ikke, og kommer aldri til å få vite det.

Lenke til kommentar
får kommme med noe jeg også da som de fleste ler av når de ser....en 2 meter høy jævel som løper fra vepser eller prøver å løpe er det rette ordet...og veiver maks med hendene...For de som sitter i bilen og ser på må tro jeg er psykotisk.

Jeg er redd for vepser :blush:

 

 

Jeg er selv veldig redd for vepser.

 

Hver morgen hvis det kommer en veps inn vinduet, så skulker jeg gjerne de første timene bare for å sitte under dyna og gjemme meg for vepsen. = D

 

Jeg vet jo at jeg kan reise meg opp, og deretter drepe den, men jeg tørr ikke...

 

 

Enda en hemmelighet: Jeg har rotet bort begge nøklene mine, og ødelagt den elektroniske låsemekanismen på safen min som innehloder 3000 + mer verdifulle saker. :p

Lenke til kommentar
Jeg har hemorider. Mamma vet om det og jeg har fått noe salvegreie osv. Likevel ser det ikke ut til å bli bedre. I dag begynte jeg faktisk å blø pga. av desse hemoridene. Jeg har lite lyst til å besøke lege. Får håpe det ordner seg i løpet av kort tid. Dette var en pinglehemlighet i forhold til mange andre, men er kjekt å kunne fortelle det til noen med 100% anonymitet. :)

 

Been there done that. Helt for jævlig når det klør og svir på en gang. spess når dem ligger rett ved åpningen, så når dem sprekker mens du gjør ifra deg svir det som juling:p

hemorider er faktisk ganske så normalt. ikke noe å være flau over.Prøvde salve selv men funka dårlig. Og ikke orker jeg og flekke ræva til legen en gang til.Og i og med at dem sprekker er jo sjansen for at dem går bort av seg selv stor. en lege vil eventuellt feste strikk rundt dem om dem er store så dem mister tilgangen til blod og tørker ut. Er det ekstreme saker er ett inngrep ikke uaktuellt. Plagsomt ja, skadelig? neh. normalt? like normalt som å føde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...