Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Det er jo normalt å "undersøke og teste litt" (Og ikke gidd å svar meg alle som ikke har gjort dette, for jeg sier ikke at alle gjør det). At du har "funnet deg selv" er vel bare bra det :)

 

Men jeg skjønner at det er litt kjipt når du har "kommet ut", for så å si at "nei, jeg var visst streit likevel" (Det var den veien det var, regner jeg med?)

Jepp. :p

Tror de fleste svelger "det var bare en fase", eller "det var en periode jeg gikk gjennom".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min store hemmelighet for øyeblikket er at jeg ikke TØR poste dem her selv om jeg bruker gjestefunksjonen. Har nemlig funnet ut at når man trykker "Svar" og skal skrive et innlegg i tråder der gjesteposting er tillatt, så kan man bla ned og se det virkelige kallenavnet til folk. Altså, gjestepostinga er nyttesløs med mindre den er komt langt nok tilbake i tråden til at den ikke vises når man trykker "Svar".

 

Ja,jeg er en snok. Ingen kjempestor og skummel hemmlighet,dog..

Det stemmer ikke, da man kun kan poste gjesteinnlegg når man selv er logget ut av forumet.

Lenke til kommentar

Om du mener feks "yamashita" som kommer opp som siste gjesteposter i denne tråden når man trykker reply, så er det en BUG. Om du ser på dette forumets index, så står også "yamashita" som trådstarer for denne tråden her...

 

Om du fortsatt mener dette er reellt, send meg en pm med link til aktuell tråd du mener du får til dette på, så skal jeg sjekke det opp litt mer grundig :).

 

Men la oss la være å gå mer off topic nå.

Lenke til kommentar
Jeg er 16, har aldri kyssa ei jente :(

 

Har likt den samme jenta i 3 år, og jeg får lyst til å slå ned alle de andre guttene hun snakker / henger med

Føler med deg.

Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder, 3 dager og 6 timer.

Det smakte spy, røyk og metall og kjæresten hennes satt i en bil 2 meter unna og så på oss.

Jeg hoppa inn i en taxi og stakk av da jeg så han gikk ut av bilen.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Jeg er 16, har aldri kyssa ei jente :(

 

Det er ikke uvanlig. Mange på din alder er i samme situasjon, uansett hvor mye de skryter på seg. Kan legge til at jeg var sytten første gang jeg kysset en.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Min største hemmelighet er at jeg elsker en jente som ikke føler noe slikt for meg. At jeg ødela et helt vennskap pga dette, og at jeg fremdeles sorger selv om det har gått 3 måneder siden vi "brøt opp". Jeg er 16 år, men jeg føler meg mye eldre.

 

Livet er ikke særlig snillt mot meg, og ja jeg vet at mange har det verre og at jeg bør være taknemmelig at jeg lever fremdeles. Har nesten dødd 4 ganger i livet mitt, og gjennomgått to kriger. Selv på mitt verste, da jeg hadde astma og ikke fikk puste og bombene føyk og jeg ba om å få lov til å dø følte jeg meg ikke så ille. Jeg skulle aldri tro at kjærligheten kunne være så vond. Det at jeg er ukysset, ikke har vært med en jente osv skyldes ikke useendet mitt. Guttene i klassen min sier at jeg har en bra kropp, men jeg har alltid vært usikker på meg selv og har alltid hengt med tapere. Det er blitt litt anderledes nå, men alikkevel velger jeg taperene. Har også blitt mobbet gjennom oppveksten min, men har vokst fra de vonde ordene nå. Det er ikke mye som kan såre meg lenger. Det er bare at jeg er så usikker på kroppen min, det er unaturlig å være 1,60 i min alder. Og de 51 kiloene føles som om de er for mye.

 

Så det fører til at jeg tenker at jeg aldri vil finne den rette for meg selv. Rett og slett fordi jeg er en eneste stor feil. Jeg skulle gladelig dødd for noen andre, siden jeg vet at jeg er et dårlig menneske. Livet suger... og nå tar jeg det dag for dag. Kanskje dette bare er unødvendig panikk? Vi får se om noen år...

 

Det verste er alikkevel at alt er ødelagt med den personen jeg virkelig elsker (ja det er en klisjé, men det føles helt ekte)... Gud heller! Hva skulle jeg ikke gitt for en ny sjanse...

Lenke til kommentar
Gjest lalalanei

Det er ingenting å skamme seg over.

Mange har nok gjort lignende, kanskje ikke sugd kompisen sin, men runka sammen, utforska og slikt.

 

Jeg derimot, har sugd bestekompisen min, dog da var vi noget yngre enn 11.

6-7 år skulle jeg mene.

 

 

En kompis på ungdomsskolen fortalte at han hadde gjort det i barnehagen også.

På et show, foran hele avdelinga.

 

Litt verre det, enn å suge kompisen din på rommet ditt, ute i skogen eller i et telt.

Lenke til kommentar

Da jeg var 16 hoppet jeg ut av vinduet mitt omtrent hver fredag i 11 tia på kvelden, for å dra til ex-en min og ha sex. Så løp jeg hjem til klokka var 5, halv 6 for mamma skulle på jobb klokka 6 på lørdagsmårran. Hun ANER ikke at jeg har gjort det.. smuuud ;)

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Her skal dere fortelle hemmeligheter. Ønsker man å diskutere om vennesex er i orden eller om det er over streken er dere velkommen til å lage en egen tråd til dette.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Gjest 123abc

Jeg er 28, og har ikke hatt kjæreste siden jeg var 24. Det ble slutt fordi vi flyttet 15000km fra hverandre. Etter det har jeg hatt flere interesserte men ingen som jeg har klart å bli glad i fordi de alltid er "dårligere" enn eksen...

 

Singellivet og one nighters er gøy en stund, men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...