Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*overse det faktum at tråden ligger i seksualitets-delen av forumet*

 

Jeg strøyk eksamen i Internettprogrammering og har ikke noe tro på at jeg vil klare å bestå den om jeg tar den opp heller fordi jeg ikke har anlegg for å klare og forstå PHP.

CSS, XHTML og JavaScript er enkelt, men PHP og meg = nono.

 

Om foreldra mine får vite det, blir det litt som i "burobengen".

"Arvesløs jeg blev av fader, og forlatt jeg blev av moder".

Bare at det blir omvendt. Pappa vil forlate meg og mamma vil gjøre meg arveløs.

I alle fall ta knekken på lommepengene mine og det meste av penger jeg har ved å kreve inn gjelda med en gang.

Lenke til kommentar

Når det gjelder mine seksuelle hemmeligheter er vel det noe jeg heller tar på anonymen. Generelle hemmeligheter har jeg vel ikke så mange av.

 

Edit: Og jeg vet at tråden ligger i seksualitet-forumet. Men virker som om tråden var for generelle hemmeligheter. Kanskje like greit å flytte den til en annen kategori?

 

Mitt sosiale liv stagnerte totalt gjennom videregående og er nå nærmest ikke-eksisterende.

Mine to bestevenner, som forøvrig så og si er mine eneste gjennværende venner, er vekke et halvt år til.

Er redd for hva som skjer til neste semester (skal begynne å studere informasjonsvitenskap eller ikt)

Har riktignok ikke noe press om å flytte hjemmefra enda, men jeg vil gjerne flytte ut, men vet ikke hvem jeg kan bo i kollektiv med (les: ikke noe sosialt nettverk).

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Om foreldra mine får vite det, blir det litt som i "burobengen".

"Arvesløs jeg blev av fader, og forlatt jeg blev av moder".

Bare at det blir omvendt. Pappa vil forlate meg og mamma vil gjøre meg arveløs.

I alle fall ta knekken på lommepengene mine og det meste av penger jeg har ved å kreve inn gjelda med en gang.

Du får se lyst på det :) Du kan ikke bli gjort arveløs her i Norge :)
Lenke til kommentar
Jeg har innsett at jeg har tatt helt feil, når det kommer til legningen min. Det blir hardt å forklare folk at "nei, det var ikke sånn likevel".

 

Det kalles å finne seg selv, hvis man er usikker så kan man hoppe litt frem og tilbake. Og at du endelig har funnet ut din egentlige legning, så må vel det bare være positivt.

Hadde jeg vært en kompis\venninne så hadde jeg forstått det meget godt, men jeg kan se den delen med å forklare ja. Man får jo de typiske reaksjonene: Når fant du ut det, hvorfor, hva gjør deg sikker nå og mange flere. Jeg kunne sagt mye mer, men føler det blir bare rot=)

Lenke til kommentar

Min store hemmelighet for øyeblikket er at jeg ikke TØR poste dem her selv om jeg bruker gjestefunksjonen. Har nemlig funnet ut at når man trykker "Svar" og skal skrive et innlegg i tråder der gjesteposting er tillatt, så kan man bla ned og se det virkelige kallenavnet til folk. Altså, gjestepostinga er nyttesløs med mindre den er komt langt nok tilbake i tråden til at den ikke vises når man trykker "Svar".

 

Ja,jeg er en snok. Ingen kjempestor og skummel hemmlighet,dog..

Lenke til kommentar
Var du homo? :mrgreen:

Bifil.

Det er jo normalt å "undersøke og teste litt" (Og ikke gidd å svar meg alle som ikke har gjort dette, for jeg sier ikke at alle gjør det). At du har "funnet deg selv" er vel bare bra det :)

 

Men jeg skjønner at det er litt kjipt når du har "kommet ut", for så å si at "nei, jeg var visst streit likevel" (Det var den veien det var, regner jeg med?)

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten
-Jeg er redd for fremtiden.

Er uten utdannelse og i en jobb jeg ikke trives i... Føler jeg må ta videre utdannelse for og komme meg videre, men tror ikke jeg Orker og gå tilbake på skolebenken.

Har lyst til og flytte igjen for og starte ett nytt liv, men vet jeg ikke hadde klart meg økonomisk om jeg hadde flyttet for meg selv igjen.

 

-Er redd for og miste de vennene jeg har, selv om jeg ikke lenger vet hvem jeg kan stole på...

 

-Har selvmordstanker, og føler alt hadde vært lettere for meg, og alle som kjenner meg om jeg hadde forsvunnet... Eneste som holder meg igjen er tanken på familie og venner som er glade i meg...

 

Er akkuratt der selv, skammer meg ikke en gang(bare når pappa sier jeg er en skam når jeg ikke gjør det jeg skal gjøre).. Har faktisk "skulka" jobben tom. Det er hardt, sitter bare venter på bil-lappen, så vil jeg inn i militæret..

Det med selvmordstanker er ikke der hele tiden, men det skremmer meg at det kommer tilbake flere ganger i uken på hvordan jeg kan drepe meg osv.

 

På sex, så har jeg ikke hatt det på over et år nå. Er ei jente jeg stadig har prøvd meg på som jeg er forelska i, hun er alltid med meg på fest osv. Men det er som at hun blir frastøtende etter vi har hvert sammen en stund.

Vi har hatt sex en gang før, nå høres det ut som at jeg er desperat men det er kanskje bare forelskelse som gjør meg deppa å ikke innser at jeg er ikke noe for henne?

Lenke til kommentar
Det er jo normalt å "undersøke og teste litt" (Og ikke gidd å svar meg alle som ikke har gjort dette, for jeg sier ikke at alle gjør det). At du har "funnet deg selv" er vel bare bra det :)

 

Men jeg skjønner at det er litt kjipt når du har "kommet ut", for så å si at "nei, jeg var visst streit likevel" (Det var den veien det var, regner jeg med?)

Jepp. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...