Fredrik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 - Følelser for ei vennine - Vennina mi sugde en kompis av meg Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 glad når jeg først er med folk men deprimert inni meg all the time Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 glad når jeg først er med folk men deprimert inni meg all the time Jeg føler det på akkurat samme måte. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 glad når jeg først er med folk men deprimert inni meg all the time Jeg føler det på akkurat samme måte. trur egentlig det er veldig mange av oss her på disusjon.no som føler seg deprimerte :S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 glad når jeg først er med folk men deprimert inni meg all the time Jeg føler det på akkurat samme måte. trur egentlig det er veldig mange av oss her på disusjon.no som føler seg deprimerte :S Haha litt av en påstand, nei nei, tenke positivt gutter så går alt bra eller hur?! Diskusjon.no er overfylt av optimister! Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har et godt anlegg for vinterdepresjon. Får bare lyst til å ligge i dvale gjennom hele vinteren. Far min er også sånn. Har lyst til å ha på lysa i huset 24/7, men det bruker opp for mye strøm . Lenke til kommentar
Gjest Gjest__19* Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg hadde sex med en prostituert i helgen, i veldig alkoholpåvirket tilstand. Husker nesten ingenting fra det eller hvorfor jeg gjorde det. Dagen etterpå føltes det uvirkelig og jeg følte meg skitten og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Har aldri vert en person som har hatt behov for noe slikt tidligere. Er 19 år gammel og gutt. Kan legges til at jeg var litt deppa den kvelden etter å ha blitt ditcha av gode venner, kan ha påvirket min allerede svekkede dømmekraft. Er jeg et dårlig menneske ? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nei, kunne ha skjedd den beste. Ikke hyggelig å bli ditcha. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde sex med en prostituert i helgen, i veldig alkoholpåvirket tilstand. Husker nesten ingenting fra det eller hvorfor jeg gjorde det. Dagen etterpå føltes det uvirkelig og jeg følte meg skitten og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Har aldri vert en person som har hatt behov for noe slikt tidligere. Er 19 år gammel og gutt. Kan legges til at jeg var litt deppa den kvelden etter å ha blitt ditcha av gode venner, kan ha påvirket min allerede svekkede dømmekraft. Er jeg et dårlig menneske ? en av de gatenigerianerne i oslo eller? da tror jeg du var ganske full =) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er jeg et dårlig menneske ? Nei. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest__19* Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Godt å høre oppmuntrende kommentarer nå da jeg har gått og følt verden har falt sammen rundt meg etter denne hendelsen. Er ikke noe jeg akter å gjennta og tror jeg kommer til å prøve å glemme hele greia nå da jeg har fått fortalt noen om det. Og nei, var ikke i nærheten av å "komme" under akten. Noe mer følelsesløst skal man lete lenge etter, ikke å anbefale, hvertfall ikke i min setting. Lenke til kommentar
Gjest 4thefallen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sliter veldig ofte med forferdelige mareritt. De er forskjellige og nesten alltid av makaber natur (tenk F.E.A.R. jenta, Blair Witch, Zombier) Er langtids deprimert men kunne aldri tenkt meg å ta selvmord. Da ville jeg heller sluppet alle indre restriksjoner og gått "all inn" til døden intreffer. Tenner nesten utelukkende på blonde, blåøyde damer. Asiatiske/Hvite tenner meg like mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Du er langt ifra noe dårlig menneske selv om du gjorde det der=) Og vil man ha følelser så er ikke strøket den rette plassen for det. Endret 8. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har et godt anlegg for vinterdepresjon. Får bare lyst til å ligge i dvale gjennom hele vinteren. Far min er også sånn. Har lyst til å ha på lysa i huset 24/7, men det bruker opp for mye strøm . Second that. Var noe dritt når jeg bodde alene og gikk på skole i innlandet. Men livet er ofte hva man gjør det til selv... "Tenk positive tanker og se det positive gro" Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) I dag avlivet jeg en to dager gammel kattunge. Det er noe av det værste jeg har gjort. Og for de som lurer merket verken moren eller ungen noe. Endret 8. april 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I dag avlivet jeg en to dager gammel kattunge. Det er noe av det værste jeg har gjort. Og for de som lurer merket verken moren eller ungen noe. Og hva hadde det med seksualitet å gjøre? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kvifor skal det måtte ha med seksualitet å gjere Skyline Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vet ikke om jeg tør å legge ut hemmeligheten min enda, hm.. Men kan i hvert fall si at jeg tenner fryktelig på golfgutter Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tråden ligger i seksualitet-forumet, men jeg tar meg friheten siden omtrent alle andre innlegg her handler om nettopp noe annet enn seksualitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg