Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
glad når jeg først er med folk men deprimert inni meg all the time

Jeg føler det på akkurat samme måte.

trur egentlig det er veldig mange av oss her på disusjon.no som føler seg deprimerte :S

Haha litt av en påstand, nei nei, tenke positivt gutter så går alt bra eller hur?! :) Diskusjon.no er overfylt av optimister!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest__19*

Jeg hadde sex med en prostituert i helgen, i veldig alkoholpåvirket tilstand. Husker nesten ingenting fra det eller hvorfor jeg gjorde det.

 

Dagen etterpå føltes det uvirkelig og jeg følte meg skitten og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Har aldri vert en person som har hatt behov for noe slikt tidligere. Er 19 år gammel og gutt. Kan legges til at jeg var litt deppa den kvelden etter å ha blitt ditcha av gode venner, kan ha påvirket min allerede svekkede dømmekraft.

 

Er jeg et dårlig menneske ?

Lenke til kommentar
Jeg hadde sex med en prostituert i helgen, i veldig alkoholpåvirket tilstand. Husker nesten ingenting fra det eller hvorfor jeg gjorde det.

 

Dagen etterpå føltes det uvirkelig og jeg følte meg skitten og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Har aldri vert en person som har hatt behov for noe slikt tidligere. Er 19 år gammel og gutt. Kan legges til at jeg var litt deppa den kvelden etter å ha blitt ditcha av gode venner, kan ha påvirket min allerede svekkede dømmekraft.

 

Er jeg et dårlig menneske ?

 

 

en av de gatenigerianerne i oslo eller?

 

da tror jeg du var ganske full =)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest__19*

Godt å høre oppmuntrende kommentarer nå da jeg har gått og følt verden har falt sammen rundt meg etter denne hendelsen. Er ikke noe jeg akter å gjennta og tror jeg kommer til å prøve å glemme hele greia nå da jeg har fått fortalt noen om det. Og nei, var ikke i nærheten av å "komme" under akten. Noe mer følelsesløst skal man lete lenge etter, ikke å anbefale, hvertfall ikke i min setting.

Lenke til kommentar
Gjest 4thefallen

Sliter veldig ofte med forferdelige mareritt. De er forskjellige og nesten alltid av makaber natur (tenk F.E.A.R. jenta, Blair Witch, Zombier)

 

Er langtids deprimert men kunne aldri tenkt meg å ta selvmord. Da ville jeg heller sluppet alle indre restriksjoner og gått "all inn" til døden intreffer.

 

Tenner nesten utelukkende på blonde, blåøyde damer. Asiatiske/Hvite tenner meg like mye.

Lenke til kommentar
Jeg har et godt anlegg for vinterdepresjon. Får bare lyst til å ligge i dvale gjennom hele vinteren. Far min er også sånn. Har lyst til å ha på lysa i huset 24/7, men det bruker opp for mye strøm :lol:.

Second that. Var noe dritt når jeg bodde alene og gikk på skole i innlandet.

 

Men livet er ofte hva man gjør det til selv... "Tenk positive tanker og se det positive gro" ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...