Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_hmmz_*

-Jeg har få venner

-har veldig dårlige sosiale ferdigheter, er mye alene og snakker lite.

-har aldri vært på en ånkli fest, og jeg har aldri vært full før selv om jeg noen ganger gir intrykk av det.

-er redd for at jeg aldri kommer til å få meg en kjæreste og ha sex.

-jeg er redd for hva som kommer til å skje neste år, når jeg må flytte for meg selv, to av vennene mine skal i militære og jeg antageligvis ikke kommer til å ha noen å være sammen med lenger.

Lenke til kommentar
-er redd for at jeg aldri kommer til å få meg en kjærest-e og ha sex.

-jeg er redd for hva som kommer til å skje neste år, når jeg må flytte for meg selv, to av vennene mine skal i militære og jeg antageligvis ikke kommer til å ha noen å være sammen med lenger.

Eg trur alle gutar/jenter er redde for å aldri få seg kjæreste/ha sex. Eg trur du gjer det lurt i å ha det med nokon spesielle evt. "the one" istadanfor å berre blir "kvitt'n" (jomfrudommen) på fest o.l. Eg var knallredd eg aldri skulle "finne meg nokon". Så tilfeldigvis blei eg med 2 av kameratane mine på ein fest og PANG! eit og eit halvt år seinare har eg vore ilag med ei jente i 14 månader.

 

Det siste du nemde er heilt likt det eg skal. Eg flytter åleine og skal studere, medan kompisane mine --> militære/ta fagbrev. Eg er seriøst dritredd for "kva framtida" vil bringje. Eg gleder meg til å få hausten overstått rett og slett.

Lenke til kommentar
Eg trur alle gutar/jenter er redde for å aldri få seg kjæreste/ha sex. Eg trur du gjer det lurt i å ha det med nokon spesielle evt. "the one" istadanfor å berre blir "kvitt'n" (jomfrudommen) på fest o.l. Eg var knallredd eg aldri skulle "finne meg nokon". Så tilfeldigvis blei eg med 2 av kameratane mine på ein fest og PANG! eit og eit halvt år seinare har eg vore ilag med ei jente i 14 månader.

 

Det siste du nemde er heilt likt det eg skal. Eg flytter åleine og skal studere, medan kompisane mine --> militære/ta fagbrev. Eg er seriøst dritredd for "kva framtida" vil bringje. Eg gleder meg til å få hausten overstått rett og slett.

Jøss, mange likheter!

Jeg er livredd for fremtiden selv, flytte for meg selv, måtte betale regninger og alt det. Ansvar generelt... Og det er så kort tid til! Hater nye situasjoner så sterkt, selv om jeg vet det gjør mer godt enn vondt i det lange løp. Aldri har jeg hatt en jobb heller :(

Lenke til kommentar

Jeg har blitt testet for aids.

 

Dere skjønner at for lenge siden, så var jeg og en kompis og lekte ute i solværet. Gjett va vi fant, ei eske med sprøyter!

 

"Oi, vi kan leke doktor!"

 

Endte med at jeg og han andre stakk oss på 5 - 15 heroinsprøyter som noen andre hadde brukt før oss.

Jeg måtte ta 13 sprøyter etter det, av grunner jeg ikke fikk vite da. Ble som sagt også tester for aids hos legen. Jeg utviklet en STERK sprøyte-skrekk etter den episoden!

Endret av The Jester Race
Lenke til kommentar
Jeg har blitt testet for aids.

 

Dere skjønner at for lenge siden, så var jeg og en kompis og lekte ute i solværet. Gjett va vi fant, ei eske med sprøyter!

 

"Oi, vi kan leke doktor!"

 

Endte med at jeg og han andre stakk oss på 5 - 15 heroinsprøyter som noen andre hadde brukt før oss.

Jeg måtte ta 13 sprøyter etter det, av grunner jeg ikke fikk vite da. Ble som sagt også tester for aids hos legen. Jeg utviklet en STERK sprøyte-skrekk etter den episoden!

Og fikk du ingen sykdommer elns?

da har du isåfal hatt utrolig flaks!

Lenke til kommentar
Jøss, mange likheter!

Jeg er livredd for fremtiden selv, flytte for meg selv, måtte betale regninger og alt det. Ansvar generelt... Og det er så kort tid til! Hater nye situasjoner så sterkt, selv om jeg vet det gjør mer godt enn vondt i det lange løp. Aldri har jeg hatt en jobb heller :(

Ja, er alltid slik at ein tenkjer tilbake på når ein var redd. Nesten så ein ler litt av det i etterkant. Det irriterar meg at eg ikkje kan glede meg til studentlivet istadanfor å grue meg til det =/ Heldigvis har eg jobba ein god del i forkant (og skal jobbe enno meir) så nok av arbeidserfaring/pengar byrjar eg å få. Kjem du frå ein rik familie då Chokke? =o Kor skal du studere?

Lenke til kommentar
Ja, er alltid slik at ein tenkjer tilbake på når ein var redd. Nesten så ein ler litt av det i etterkant. Det irriterar meg at eg ikkje kan glede meg til studentlivet istadanfor å grue meg til det =/ Heldigvis har eg jobba ein god del i forkant (og skal jobbe enno meir) så nok av arbeidserfaring/pengar byrjar eg å få. Kjem du frå ein rik familie då Chokke? =o Kor skal du studere?

Vil ikke kalle det rik, ei vil jeg si at jeg er bortskjemt. Joda, sikkert fått dekka en god del av mamma og pappa, og har hatt det fint iløpet av mine leveår. Vil si problemet mitt er at jeg er tafatt (om det er det det heter), jeg tenker at om jeg lukker øya lenge nok forsvinner problemene, noe det i senere tid ikke har gjort. Men blir vel mann av meg og en dag.

Håpet er å komme inn på NTNU, eventuelt blir det HiO.

Lenke til kommentar
Gjest skjult ja...

-Jeg er redd for fremtiden.

Er uten utdannelse og i en jobb jeg ikke trives i... Føler jeg må ta videre utdannelse for og komme meg videre, men tror ikke jeg Orker og gå tilbake på skolebenken.

Har lyst til og flytte igjen for og starte ett nytt liv, men vet jeg ikke hadde klart meg økonomisk om jeg hadde flyttet for meg selv igjen.

 

-Er redd for og miste de vennene jeg har, selv om jeg ikke lenger vet hvem jeg kan stole på...

 

-Har selvmordstanker, og føler alt hadde vært lettere for meg, og alle som kjenner meg om jeg hadde forsvunnet... Eneste som holder meg igjen er tanken på familie og venner som er glade i meg...

Lenke til kommentar
Gjest Gujest_-_

Var på båtur i ni årsalderen til sørlandet en gang på 80 tallet. På ei øy der i skogen møtte jeg en gutt som var skikkelig slem og mobbet meg. dyttet han så han falt utfor et fjell. var mellom 3 og 5 meter ned kan jeg tenke meg. Vet aldri hvordan det gikk siden jeg gikk tilbake til båten og vi skulle videre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...