medlem-173043 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nå er tyske biler enda verre enn franske. Asian is the shit. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jepp, selv er jeg på min andre japaner nå Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) ot: Får kun meldingar frå trumf, shell, russedress, posten o.l. reklame/spam plasser. Svært sjeldent eg får meldingar frå venner etc.... Sa at eg hadde eit abonement på mobilen til 29,- mnd, og då kan eg sende meldingar for det beløpet, så spurte dei kor mykje eg bruka på mobilrekning i mnd, og då svare eg 29,-. Då bare lo dei ot: For min del kjem eg nok aldri til å ha ein bil med noko anna enn 4 ringar i grillen. Endret 30. mars 2011 av Ondskap 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg får nesten aldri meldinger i form av sms fra venner og kjente, med unntak av perioder hvor jeg holder på med jenter... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, dessverre. De lager gode biler. Mindre problemer med Renaulten enn mazdaen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dette var da helt sinnsykt on-topic. Det er en grunn til at denne tråden er i "Helse" og ikke OT-baren. 2 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har bynt å sett på GLEE Ingenting å skamme seg over. Hvorfor? Dianna Agron Skal sies at alle sammen synger utrolig bra. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har bynt å sett på GLEE Ingenting å skamme seg over. Hvorfor? Dianna Agron Skal sies at alle sammen synger utrolig bra. Jeg begynner å mislike Glee fordi folka ikke har fått sangopplæring, man bruker bare auto-tune. Og det så tydelig at det er rart at folk ikke reagerer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vell.. En må ha et vist talent for å være me i programmet der. Autotune funker ikke på alt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vell.. En må ha et vist talent for å være me i programmet der. Autotune funker ikke på alt. Jepp, skuespillerne måtte på audition. (Flere av dem ligger på youtube) Klikk her for å høre "Defying Gravity" live av Chris Colfer og Lea Michele. Helt sinnsykt. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Wow! Det er jo overraskende bra! Hvis de faktisk synger så bra, hvorfor i pokker må de ødelegge det med auto-tune i serien? For å ikke havne helt utenfor temaet: Jeg må tvinge i meg p-pillene mine hver dag, fordi jeg egentlig har lyst på barn men vet at jeg ikke burde få det nå. Edit: Trykkleif Endret 4. april 2011 av Miss Piggy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ny tråd, da denne har spilt sin rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg