Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Som oftest trenger man noe sterkere enn vanlig kortison man får i skranken på apoteket. Som oftest krever det noe på resept.

Dog, kjekt å ha hatt eksem, og kan spørre om det uten å si hvorfor :D Ikke at jeg har gjort det enda. Men det var jo en tanke ^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok en operasjon når jeg var mindre, hjalp litt men ikke mye. Grodde seg til etterhvert, og nå er det helt bra. Sier bare at operasjon er ikke alltid løsningen, spessielt ikke når du ikke er ferdig utviklet.

Uten å ha førstehåndserfaring med problemet, men hør hva legen din har å si. Legen er ingen dømmende person, og er på ingen måte en person som skal prøve å heve seg. Han skal hjelpe deg. Bruk det ;) .

Prøv derimot å gå i den opplevelse av at onani er noe fantastisk og du når det punktet at du må slutte å onanere for å oppnå følelse igjen i penis. Det er noe drit ;) .

Lenke til kommentar

Dø stolt fordi du ventet hele livet med å ha sex fordi du satt opp retningslinjer for hvordan du skal ha sex?

Ser ikke helt den tankegangen.

har du noen gang hatt nyttårsforsett? Klart å holde de? Isåfall, var du stolt da? Jeg regner med ja, om du har klart det. Det er få som klarer.

Jeg har ikke noe akutt behov for sex, barn, dame eller noe. Jeg har hobbyer, venner, familie (den minker stadig dog).

Det kommer sikkert en gang, ender jeg med ei dame en gang snart, ja vel. Men bryr jeg meg om ikke?

Jeg står på mitt, sex er mer enn bare (for å si det pent) penetrering av damens vagina. Det skal bety mer. Mennesker er dyr på flere stadier, men jeg mener at sex mellom mennesker er mer enn livets mening med å få barn, se de vokse opp, for så og dø.

Selvom sexlyst faktisk i bunn å grunn er dyriske ønsker, og det er å få barn, om å se slekta si føres videre.

Endret av Jimbolaia Jones
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg har en dårlig uvane av å alltid skulle la ting på i "riktige" tall.

Skrur jeg opp lyden på tv'en, skal den alltid stå på partall. oddetall blir bare helt feil. Dette gjelder alle småting. slik som musikkprogrammet mitt på pc'en, rytmen skal alltid være ett "rent" tall (hvis jeg kan kalle det det?) 75, 80, 85, 90, 95 etc, etc.

irriterer meg til de grader noen ganger, men vet ikke hvorfor jeg er sånn. :tease:

Lenke til kommentar

Har det sånn jeg og! :new_woot:

Det samme hvis jeg spiller spill og har tropper..... det må være 5, 10 ,15, 20 osv....

EDIT: Hemmelighet ja... Umm, alt jeg gjør for tiden dreier seg om å få oppmerksomhet av en person. Sitter og tenker ut ting slik at jeg kan få oppmerksomhet av den personen. Dette fører til at jeg ikke klarer å fokusere på noe annet. Noen ganger tror jeg at jeg er en sånn gal stalker eller noe ...

Endret av UsedToBeSane
Lenke til kommentar

Jeg har en dårlig uvane av å alltid skulle la ting på i "riktige" tall.

Skrur jeg opp lyden på tv'en, skal den alltid stå på partall. oddetall blir bare helt feil. Dette gjelder alle småting. slik som musikkprogrammet mitt på pc'en, rytmen skal alltid være ett "rent" tall (hvis jeg kan kalle det det?) 75, 80, 85, 90, 95 etc, etc.

irriterer meg til de grader noen ganger, men vet ikke hvorfor jeg er sånn. :tease:

Dette kalles tvangstanker! Dette kan fort bli værre :hrm:

Lenke til kommentar

Dette kalles tvangstanker! Dette kan fort bli værre :hrm:

Har lidd av tvangstanker før, men det er noe jeg har vokst ifra meg. Det er også en hemmelighet, egentlig. Veldig få av de som kjenner meg som vet om det der.

Det er helt forferdelig, og vanskelig å komme seg ut av.

Har det ikke i det hele tatt nå lenger da :)

Så i forhold til tall og sånn, så er det vel mer sånn at jeg liker det :p

Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn som er ute på ferie. Det finnes ikke noe verre. Derfor velger jeg ofte ferieland utenfor allfarvei for nordmenn, slik at jeg møter på minimalt med nordmenn. Sier aldri at jeg er norsk til noe hotellpersonal eller restaurantfolk.

I år drar jeg til grisgrendte strøk i vest-Afrika og i jungelen/sumpen i Vietnam. Finner jeg en norsk turgruppe der så skal jeg dra ut øynene mine og spise de.

Det finnes en ting som er verre enn å dra på Chater-fylletur til Mallorca for sjette året på rad, og det er å dra syvende året på rad.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Egentlig alle som tydelig fremstår som en eller annen nasjonalitet.

Kort og godt, ja. Skandinavere er dog spesielt flinke på å markere seg, desverre.

Ikke enig! Se på briter, tyskere og russere. Finnes ikke verre.

Samt amerikanere, of shorts....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...