AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det kan være jeg har måneder igjen, men jeg bryr meg mer om de jeg kjenner enn meg selv så jeg føler jeg gjør de en tjeneste ved å ikke si noe enda. Min næreste venn har det tøft, og det siste hun trenger er enda en dårlig nyhet - er vel for henne jeg gjør det, tror jeg. Si det til dem og bruk den siste tiden så godt du kan Nei. Det er det jeg prøver på. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Atomkrig er så gay, det hadde bare resultert i smerte og muterte barn. En enorm asteroide hadde vært mye bedre - øyeblikkelig død over hele planeten. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg utsetter alt. Og da mener jeg alt. Kan det utsettes, så utsettes det. Helst til det er for sent. Er faktiskt blitt et seriøst problem som forhindrer meg i å utrette noe som helst og går utover skole, jobb, venner, familie osv. Får rett og slett aldri gjort noe... 2 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva om du utsetter å utsette noe som helst ? Da får du plutselig gjort noe Men jeg kjenner meg igjen i problemet ditt , heldigvis har jeg klart å slutte med det Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skjønner med en gang, uten å se på nicket, at det er et innlegg skrevet av "Den andre elgen". 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen ganger får jeg plutselig trang for sjokolade og potetgull Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) ...tjah... Endret 4. april 2011 av NutrL 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror ikke på kjærlighet/giftemål osv. Hvis jeg gifter meg og blir far er det som å lenke fast mine armer og bein. Men jeg kommer ikke til å merke så mye til disse lenkene, for jeg kommer ikke til å flytte meg av flekken uansett. Alle mine drømmer fortrenges. Jeg har en onkel som ble gift og fikk barn ganske tidlig. Husker jeg så han satt i en bil med bildøra åpen en gang, mens han venta på resten av familien sin. Han satt der med det lange håret sitt, og tromma litt på låret sitt med et par trommestikker han hadde liggende ved dashbordet. Han ble aldri musiker. Jeg kommer aldri til å glemme det synet. Å bare se at drømmen til noen er så nære men likevel helt umulig. Og at lyset fra øynene bare svinner hen. Lærepenge for livet. Postet av anonym: b078e0a661b054dc8e68c9a59d2512d7 4 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg kan ikke knipse. Så trist Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 -Har aldri spist grandiosa pizza -Har enorme føtter i str 42 (er jente) -Liker å gå til gynokolog -Elsker skolen og jobbing -Er egentlig 3 cm lavere enn det jeg sier til folk HEHEHEHE syko! Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 -Har aldri spist grandiosa pizza -Har enorme føtter i str 42 (er jente) -Liker å gå til gynokolog -Elsker skolen og jobbing -Er egentlig 3 cm lavere enn det jeg sier til folk HEHEHEHE syko! Hvorfor liker du å gå til gynekolog? Mine hemmeligheter blir: - Har hatt sex med 2 gutter og 1 jente samtidig - Spiser ikke brød - Har 17 cm, ikke 19 som jeg pleier å si - Har en egen konto med penger som venter på meg når jeg blir 20 - Hater egentlig teknologi! - Elsker jenter som er vill i senga - Har hatt sex 4 ganger på skolen i år 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har en et veldig stor hat over folk som ikke har gjort meg noe, jeg hater folk så mye bare jeg ser på dem. Jeg kan hate hvemsomhelst uten grunn. Postet av anonym: 2305f6d955431266306999655777fd44 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Når jeg ser reportasjer fra naturkatastrofer blir jeg ikke så berørt av tragediene. Jeg tenker egentlig mest på hvor mye jeg kunne ha stjålet fra hus og butikker.....Postet av anonym: 6001d0c5d55fab3e274fd246aa7ff626 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Når jeg ser reportasjer fra naturkatastrofer blir jeg ikke så berørt av tragediene. Jeg tenker egentlig mest på hvor mye jeg kunne ha stjålet fra hus og butikker.....Postet av anonym: 6001d0c5d55fab3e274fd246aa7ff626 Jeg tenker mest på hvordan det vil påvirke hardware-prisene, så du er ikke aleine om å være kald 8 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Min hemmelighet er at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva som skjer med Japan, eller andre land som blir rammet av naturkatastrofer. Am I a bad person? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Min hemmelighet er at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva som skjer med Japan, eller andre land som blir rammet av naturkatastrofer. Am I a bad person? No you ar from USA og det sitter sikkert endå igjen hva japan gjorde mot USA i den kalde krigen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Maybe? Jeg ble umiddelbart lei meg da jeg leste om jordskjelvet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg er glad jeg ikke er så påvirkelig som deg, Blåbær. Jeg har nok problemer fra før om ikke jeg skulle tatt inn over meg all verdens problemer i tillegg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Mye jeg "driter i", men store katastrofer rører meg på en spesiell måte, og jeg blir ofte sittende fast på datan, radion, tv'n for å få med meg det siste. Håper selvfølgelig at det skal gå best mulig. Er jo sykt å tenke på at rundt 250 000 mennesker døde sist det var ett jordskjelv i indonesia. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Må vel si at jeg ikke ble så veldig rystet (følelse messig) da jeg hørt om jordskjelvet i Japan. Selvfølgelig er det trist at slikt skjer men ligger ikke våken om nettene å tenker på folka der borte. Samme med det som skjedde i Australia. Endret 12. mars 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg