Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Det kan være jeg har måneder igjen, men jeg bryr meg mer om de jeg kjenner enn meg selv så jeg føler jeg gjør de en tjeneste ved å ikke si noe enda. Min næreste venn har det tøft, og det siste hun trenger er enda en dårlig nyhet - er vel for henne jeg gjør det, tror jeg.

Si det til dem

og bruk den siste tiden så godt du kan

Nei.

Det er det jeg prøver på. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke på kjærlighet/giftemål osv.

Hvis jeg gifter meg og blir far er det som å lenke fast mine armer og bein.

Men jeg kommer ikke til å merke så mye til disse lenkene, for jeg kommer ikke til å flytte meg av flekken uansett.

Alle mine drømmer fortrenges.

Jeg har en onkel som ble gift og fikk barn ganske tidlig.

Husker jeg så han satt i en bil med bildøra åpen en gang, mens han venta på resten av familien sin.

Han satt der med det lange håret sitt, og tromma litt på låret sitt med et par trommestikker han hadde liggende ved dashbordet.

Han ble aldri musiker.

Jeg kommer aldri til å glemme det synet. Å bare se at drømmen til noen er så nære men likevel helt umulig.

Og at lyset fra øynene bare svinner hen.

Lærepenge for livet.

Postet av anonym: b078e0a661b054dc8e68c9a59d2512d7

• Liker 4
Lenke til kommentar

-Har aldri spist grandiosa pizza

-Har enorme føtter i str 42 (er jente)

-Liker å gå til gynokolog

-Elsker skolen og jobbing

-Er egentlig 3 cm lavere enn det jeg sier til folk

HEHEHEHE syko!

Hvorfor liker du å gå til gynekolog? :)

Mine hemmeligheter blir:

- Har hatt sex med 2 gutter og 1 jente samtidig

- Spiser ikke brød

- Har 17 cm, ikke 19 som jeg pleier å si

- Har en egen konto med penger som venter på meg når jeg blir 20

- Hater egentlig teknologi!

- Elsker jenter som er vill i senga

- Har hatt sex 4 ganger på skolen i år

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ser reportasjer fra naturkatastrofer blir jeg ikke så berørt av tragediene. Jeg tenker egentlig mest på hvor mye jeg kunne ha stjålet fra hus og butikker.....Postet av anonym: 6001d0c5d55fab3e274fd246aa7ff626

Jeg tenker mest på hvordan det vil påvirke hardware-prisene, så du er ikke aleine om å være kald :p
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Min hemmelighet er at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva som skjer med Japan, eller andre land som blir rammet av naturkatastrofer. Am I a bad person?

No you ar from USA og det sitter sikkert endå igjen hva japan gjorde mot USA i den kalde krigen :tease:

Lenke til kommentar

Mye jeg "driter i", men store katastrofer rører meg på en spesiell måte, og jeg blir ofte sittende fast på datan, radion, tv'n for å få med meg det siste. Håper selvfølgelig at det skal gå best mulig. Er jo sykt å tenke på at rundt 250 000 mennesker døde sist det var ett jordskjelv i indonesia.

Lenke til kommentar

Må vel si at jeg ikke ble så veldig rystet (følelse messig) da jeg hørt om jordskjelvet i Japan. Selvfølgelig er det trist at slikt skjer men ligger ikke våken om nettene å tenker på folka der borte.

Samme med det som skjedde i Australia.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...