samanta1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dette er en hemmelighet jeg deler med 4 stk. etter en tur på byen fant kompisen min og jeg ut av vi skulle bytte låne dame. ente med at vi alle 4 havnet på samme rom med vær andre sin dame. var ikke så kult. skulle nåkk ha latt det være en fantasi istedenfor å gjennomføre det. vi ente som singel ca 1 uke etterpå Hvordan vil jentene stole på guttene da? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Forelsket i ei jente for første gang på mange år, men sjansen for at det skal fungere mellom oss er så latterlig liten at jeg blir deprimert. Hvorfor er tjangsen så latterlig liten om jeg kan spørre ? Vær positiv Min hemmelighet : Jeg har aldri vært på en skikkelig ferie hele mitt liv Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gutt på 15 år -Jeg avskyr voldtektsmenn/pedofile/nekrofile OMG osv, men homofile og bifile er helt greit, snille mennesker. :!: Hva har homofile og bifile med voldektsmenn/pedofile/nekrofile å gjøre? Siden du skriver det i samme setningen? Med unntak av voldtektsmenn er det snakk om seksuelle legninger, som har svært mye med hverandre å gjøre. Joda, men å ta de under samme "kam" er ikke ok. Blir som om det er noe galt men dem, men at de to utvalgte er helt greie. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En hemmelighet: Jeg har så lyst på ordentlig skjeggvekst at jeg tror jeg kommer til å føle meg tom innvendig hvis jeg ikke får det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gutt på 15 år -Jeg avskyr voldtektsmenn/pedofile/nekrofile OMG osv, men homofile og bifile er helt greit, snille mennesker. :!: Hva har homofile og bifile med voldektsmenn/pedofile/nekrofile å gjøre? Siden du skriver det i samme setningen? Med unntak av voldtektsmenn er det snakk om seksuelle legninger, som har svært mye med hverandre å gjøre. Joda, men å ta de under samme "kam" er ikke ok. Blir som om det er noe galt men dem, men at de to utvalgte er helt greie. Er da så absolutt ikke noe galt i å være pedofil/nekrofil, så lenge man ikke praktiserer det. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det irriterer meg at jeg er så pingle. Tør ikke dele mine meninger med andre, og sliter generelt med å fortelle hva jeg synes hvis jeg føler ett ubehag ved noe, eller om det er noe jeg ikke har lyst til. huh.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En del av meg håper det bryter ut full atomkrig i verden. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En del av meg håper det bryter ut full atomkrig i verden. Amen til den. Men i min fantasi står jeg såpass nærme et nedslagspunkt at jeg går raskt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En del av meg håper det bryter ut full atomkrig i verden. Enig, men jeg har lyst til å bli diktator for et land først. Enda bedre, jeg har lyst til å være diktator i et land under en atomkrig. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vil at det skal komme en zombieinvasjon 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har selv lekt med tanken Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kan ikke plystre 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det kan være jeg har måneder igjen, men jeg bryr meg mer om de jeg kjenner enn meg selv så jeg føler jeg gjør de en tjeneste ved å ikke si noe enda. Min næreste venn har det tøft, og det siste hun trenger er enda en dårlig nyhet - er vel for henne jeg gjør det, tror jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det var ski (slalom ski ) dag på skolen i dag. Jeg stod alenemesteparten av tiden. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det kan være jeg har måneder igjen, men jeg bryr meg mer om de jeg kjenner enn meg selv så jeg føler jeg gjør de en tjeneste ved å ikke si noe enda. Min næreste venn har det tøft, og det siste hun trenger er enda en dårlig nyhet - er vel for henne jeg gjør det, tror jeg. Si det til dem,og bruk den siste tiden så godt du kan Endret 10. mars 2011 av maikzor 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Min hemmelighet er at jeg er ei jævla pingle. Folk mobber / plager / kødder med meg hver dag på skolen, men jeg gjør ikke noe med det fordi jeg er ei pingle. Tenker hele tiden at jeg har lyst å slå ned mange av disse folkene, men jeg lar dem bare mobbe meg fordi jeg er redd for å sloss / bli slått osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kan ikke si r helt fint. Det har kommet seg, men greier ikke å holde den mer enn 1 sekund eller to. Jeg kan og blåse i hendene mine. Altså, lage en slags horn lyd av dem, jeg folder dem og blåser. Prøvde her litt tidligere og jeg får det enda til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg