Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.

Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Dette er en hemmelighet jeg deler med 4 stk.

etter en tur på byen fant kompisen min og jeg ut av vi skulle bytte låne

dame. ente med at vi alle 4 havnet på samme rom med vær andre sin dame.

var ikke så kult. skulle nåkk ha latt det være en fantasi istedenfor å gjennomføre det.

vi ente som singel ca 1 uke etterpå

Hvordan vil jentene stole på guttene da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forelsket i ei jente for første gang på mange år, men sjansen for at det skal fungere mellom oss er så latterlig liten at jeg blir deprimert.

Hvorfor er tjangsen så latterlig liten om jeg kan spørre ? Vær positiv :)

Min hemmelighet :

Jeg har aldri vært på en skikkelig ferie hele mitt liv

Lenke til kommentar

Gutt på 15 år

-Jeg avskyr voldtektsmenn/pedofile/nekrofile OMG osv, men homofile og bifile er helt greit, snille mennesker. :!:

Hva har homofile og bifile med voldektsmenn/pedofile/nekrofile å gjøre? Siden du skriver det i samme setningen?

Med unntak av voldtektsmenn er det snakk om seksuelle legninger, som har svært mye med hverandre å gjøre.

Joda, men å ta de under samme "kam" er ikke ok. Blir som om det er noe galt men dem, men at de to utvalgte er helt greie.

Lenke til kommentar

Gutt på 15 år

-Jeg avskyr voldtektsmenn/pedofile/nekrofile OMG osv, men homofile og bifile er helt greit, snille mennesker. :!:

Hva har homofile og bifile med voldektsmenn/pedofile/nekrofile å gjøre? Siden du skriver det i samme setningen?

Med unntak av voldtektsmenn er det snakk om seksuelle legninger, som har svært mye med hverandre å gjøre.

Joda, men å ta de under samme "kam" er ikke ok. Blir som om det er noe galt men dem, men at de to utvalgte er helt greie.

Er da så absolutt ikke noe galt i å være pedofil/nekrofil, så lenge man ikke praktiserer det.

Lenke til kommentar

Det kan være jeg har måneder igjen, men jeg bryr meg mer om de jeg kjenner enn meg selv så jeg føler jeg gjør de en tjeneste ved å ikke si noe enda. Min næreste venn har det tøft, og det siste hun trenger er enda en dårlig nyhet - er vel for henne jeg gjør det, tror jeg.

Si det til dem,og bruk den siste tiden så godt du kan

Endret av maikzor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min hemmelighet er at jeg er ei jævla pingle. Folk mobber / plager / kødder med meg hver dag på skolen, men jeg gjør ikke noe med det fordi jeg er ei pingle. Tenker hele tiden at jeg har lyst å slå ned mange av disse folkene, men jeg lar dem bare mobbe meg fordi jeg er redd for å sloss / bli slått osv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg kan ikke si r helt fint. Det har kommet seg, men greier ikke å holde den mer enn 1 sekund eller to.

Jeg kan og blåse i hendene mine. Altså, lage en slags horn lyd av dem, jeg folder dem og blåser. Prøvde her litt tidligere og jeg får det enda til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...