Jason P. C. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg lærer aldri. Tror jeg har fått meg gode venner, så stikker de av så snart de får seg kjæreste, og jeg sitter igjen alene. Gang på gang på gang. Jeg har tilbrakt de siste 8 årene mer eller mindre alene 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Finn en stygg person med elendig grusom personlighet. Solved. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor en stygg person med elendig grusom personlighet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det var vel heller useriøst ment tipper jeg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor en stygg person med elendig grusom personlighet? Det var vel heller useriøst ment tipper jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Finn en stygg person med elendig grusom personlighet. Solved. Hvorfor får jeg en usannsynlig sterk følelse av å mislike alt du står for og er? (Jet vet svaret) For å komme litt mer på topic: Jeg hater insekter. Bare tanken på for eksempel mau gjør meg dårlig. Å gå over en vei hvor det krysser maur? Du kan mer eller mindre glemme det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg liker ikke telefonen. Jeg liker ikke meldinger. Ofte lar jeg være å svare på meldinger, og jeg lar være å svare hvis det ringer. Hvis jeg har mistanke om at noen prøver og få tak i meg, så legger jeg telefonen bort og ser ikke på den før natta er kommet. Det kommer jo litt ann på humøret mitt da. Men jeg hater virkelig å skrive meldinger spesielt. (hvis det er nære venner eller familie tar jeg den altid, nesten hvertfal) Lenke til kommentar
SM# Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg takler ikke personer som bare SKAL ha rett! (no flaming allowed) Til og med når jeg VET at jeg har rett, og de ikke kommer med skikkelige argumenter, eller argumenter i hele tatt! Sikker på at det ikke er du som er synderen i denne situasjonen? 3 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har ryket ut av fap free march, men har ikke sagt det ennå 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor får jeg en usannsynlig sterk følelse av å mislike alt du står for og er? Fordi du tror det er seriøst. Sikker på at det ikke er du som er synderen i denne situasjonen? Ja. Du skulle visst hva jeg snakket om. Gidder ikke forklare, men nei, jeg er ikke synderen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har ryket ut av fap free march, men har ikke sagt det ennå Skam deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vi må formidle den hemligheten videre så det blir kjent. Rett skal være rett Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hm. Har ikke så mange psycho hemmeligheter. Jeg klarer ikke å ta norske Wikipedia-artikler seriøst. Svært, svært få kan være akseptable, hvis de er skrevet perfekt og ekstremt objektive. Jeg er helt annerledes på utsiden enn jeg er på innsiden. Altså, ingen hadde sett meg på gata og tenkt "han der er nok kjempeinteressert i arkitektur, astronomi, eksistensiell filosofi og filmmusikk!". Prater sjelden med venner om slike småsære interesser, men blir kjempeglad når jeg fra tid til annen gjør det. Jeg har lyst på en jente som bestevenn, sånn SKIKKELIG nært menneske som kunne gjøre alt meg meg. Har gradvis mistet de nærmeste jentevennene mine på noen få år, men det var de jeg ikke brydde meg så mye om. Har stort sett bare kompiser nå. Jeg er fryktelig bekymret for fremtiden min. Jeg aner ikke hva det skal bli av meg. De eneste fagene jeg er flinke i er norsk, engelsk og samfunnsfag, og jeg kommer aldri til å finne meg en jobb det er cash i. Jeg er negativ til både barn, hus og kone. Er redd jeg kommer til å leve et ungkarsliv i noen tiår til før alle vennene mine svinner hen fra meg til et liv med bleieskift og null sex.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg kjøper ofte kjeks, men jeg liker ikke kjeks Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor kjøper du da kjeks? 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kan eg spørre kvifor du gjer det då, eller er det eit dumt spørsmål? Eg ler ofte når eg eigentleg er forbanna. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg lærer aldri. Tror jeg har fått meg gode venner, så stikker de av så snart de får seg kjæreste, og jeg sitter igjen alene. Gang på gang på gang. Jeg har tilbrakt de siste 8 årene mer eller mindre alene Virker som det er sånn med de fleste. Samme her med alle kompiser. Jeg føler jeg er den eneste som sier til dama at "nei, nå skal jeg være med gutta i kveld". De andre kan, men må bare spørre om lov først Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fordi jeg tror jeg liker det, men det gjør jeg ikke. Så jeg ender med å gi de til hønsene til naboen istedenfor 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen ganger så får jeg lyst til å denge ned selgerne på de største elektrobutikkene fordi de aner ikke hva de snakker om. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Min hemmelighet er at jeg kjenner presset fra slekten min noe jævlig for øyeblikket. Alle mannlige i slekten har svært vellykkede jobber og tjener mange, mange penger og de alle forventer at jeg skal bli noe i nærheten av det de selv er. Jaja, blir vel skole mange år til på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg